Een slecht schot en je bent automatisch terug op je oude niveauquote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:
Bojan, weer terug op z'n oude niveau
quote:
Even de Messi stamboom tussendoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
Bojan is familie van Messi. Pik je toch maar even mee. Sierd.
Een slecht schot en hij is nog steeds op zijn slechte niveau.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een slecht schot en je bent automatisch terug op je oude niveau
Roma in het pre-Strootgod-tijdperk was ook kut.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Milan zijnDat is bijna net zo erg als voor Lazio zijn
Eikel!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Milan zijnDat is bijna net zo erg als voor Lazio zijn
tenminste geen naziclubquote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Roma in het pre-Strootgod-tijdperk was ook kut.
Tenzij je een nazi bent: alles.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Eikel!
Wat is er mis met Lazio?
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Heb jij je Italia-sweater al gestreken?
Een negatief IQ bestaat niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Als je subjectief commentaar kut vindt ben je meteen voor de andere club natuurlijk
Wat moet dat toch fijn zijn, een IQ van -10.
Neo-nazi supporters.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Eikel!
Wat is er mis met Lazio?
nog maar 77 minuten voor 1 koolquote:
tarrel effe googlenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
die Sharawi ziet er ook echt uit als een tarrel.
Ronald Koeman kookt thuis voor de buis met Bertina. Niet in Milaanquote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nog maar 77 minuten voor 1 kool
moet makkelijk te koken zijn met een potje van HAK
Ja, als je alle vragen op een IQ-test fout invult heb je 0 punten. Soms zelfs ietsje meer omdat het gecorrigeerd wordt naar het gemiddelde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag zijn. Doet niets af aan het feit dat een groot deel van de fanatieke support een stel fascistische mongolen zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Aron Winter hield het nog wel goed vol daar
Geen ruzie aubquote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Als je subjectief commentaar kut vindt ben je meteen voor de andere club natuurlijk
Wat moet dat toch fijn zijn, een IQ van -10.
Ik kijk noodgedwongen analoge tv. Wel vloekend beeld, maar de kwaliteit is weer even wennen.quote:
Past nietquote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voeg die anders ook nog even toe in je UI
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Galatasaray?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, ik had nog niet naar het topicnummer gekeken.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
ja anders waren we al 3 topics verder geweest gok ik
Lazio heeft nu zat donkere spelers. Konko, Onazi, Cavanda, Ciani, Keita etc.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Aron Winter hield het nog wel goed vol daar
Gebruik gewoon mijn tactiek: tv met zo'n slecht scherm dat het niet opvaltquote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kijk noodgedwongen analoge tv. Wel vloekend beeld, maar de kwaliteit is weer even wennen.
Vloekend beeld joh?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kijk noodgedwongen analoge tv. Wel vloekend beeld, maar de kwaliteit is weer even wennen.
Die jongens staan tenminste nog ergens voor.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mag zijn. Doet niets af aan het feit dat een groot deel van de fanatieke support een stel fascistische mongolen zijn.
Nobel van ze.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die jongens staan tenminste nog ergens voor.
Mja op een 51 inch plasma ontkom je er niet echt aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gebruik gewoon mijn tactiek: tv met zo'n slecht scherm dat het niet opvalt
Trollquote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die jongens staan tenminste nog ergens voor.
geloof ik niet helemaal, als het wist zou je het namelijk niet zeggen. tenminste dat zou ik niet doen, haalt de grap namelijk onderuit.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het was een 'Meen je dat nou?' van 'Goh, je meent het.' en niet van 'Nee, het is niet zo.'
Ja.quote:
Hij gaat zo wel van het veltmanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die man speelt wel Constant
Ik vindt het maar Kakaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die man speelt wel Constant
Daley ookquote:
Zoon van?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |