Vloekend beeld joh?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kijk noodgedwongen analoge tv. Wel vloekend beeld, maar de kwaliteit is weer even wennen.
Die jongens staan tenminste nog ergens voor.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mag zijn. Doet niets af aan het feit dat een groot deel van de fanatieke support een stel fascistische mongolen zijn.
Nobel van ze.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die jongens staan tenminste nog ergens voor.
Mja op een 51 inch plasma ontkom je er niet echt aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gebruik gewoon mijn tactiek: tv met zo'n slecht scherm dat het niet opvalt
Trollquote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die jongens staan tenminste nog ergens voor.
geloof ik niet helemaal, als het wist zou je het namelijk niet zeggen. tenminste dat zou ik niet doen, haalt de grap namelijk onderuit.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het was een 'Meen je dat nou?' van 'Goh, je meent het.' en niet van 'Nee, het is niet zo.'
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |