Is ze lekker?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tijd aan het rekken is omdat ze d'r brazilian wax enz nog moet doen.
Jij wil een recente picca. Hoe zag ze er uit dan? Stuur eens een pic van haar uit je stalkmap.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tijd aan het rekken is omdat ze d'r brazilian wax enz nog moet doen.
Lekkerder dan Chai. Ik geef Chloro een 7,50/10quote:
Ga weg man, snitch/creep/kutturkquote:Op woensdag 11 december 2013 17:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij wil een recente picca. Hoe zag ze er uit dan? Stuur eens een pic van haar uit je stalkmap.
. Pic had ze overigens zelf eens gepost.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekkerder dan Chai. Ik geef Chloro een 7,50/10.
[..]
Ga weg man, snitch/creep/kutturk [ afbeelding ]. Pic had ze overigens zelf eens gepost.
Naakt pics van Yvonne?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:44 schreef tetouaribo het volgende:
Chai heeft gewoon een dikke sanka thats it.
Ik zit nu trouwens in die KPD te kijken en het valt me tot nu toe vies tegen.
Siktir git lan, wij allochtonen moeten elkaar supporten, ook op internet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]Met je snitch. Denk je is straatleven a zemer?
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Siktir git lan, wij allochtonen moeten elkaar supporten, ook op internet.
Dat is klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
die tjappie is kaasquote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ok. Ik ga weer terug naar mijn broeders in het turkentopic.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
Eens een turk altijd een turk. Altijd elkaar voortrekkenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok. Ik ga weer terug naar mijn broeders in het turkentopic.
ik las aftrekken.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eens een turk altijd een turk. Altijd elkaar voortrekken
Sowieso. Jullie kkberbers zijn ook zo.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eens een turk altijd een turk. Altijd elkaar voortrekken
Nee, maar ik gok (hahahahaha gokquote:
Hahahaha wtf.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd kklangzaam ben je, geen wonder dat je geen baan hebt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
chloro ik heb net 203 foto's gedownload
ff knippe plakke nu
Wow.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekkerder dan Chai. Ik geef Chloro een 7,50/10.
DDR SALSA.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
nigga heb je geen salsagayme met wahed matje erbij
doe kkquote:
Kom spelenquote:
Ja heb al eentje van dWc. Je bent wel lekker ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok (hahahahaha gok![]()
) dat je er nu al een hebt gekregen.
[..]
Hahahaha wtf.
[..]
Gvd kklangzaam ben je, geen wonder dat je geen baan hebt.
[..]
Wow.
Ik ben maar half. Mocro's zien me geen eens als een van hun en Suri's ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sowieso. Jullie kkberbers zijn ook zo.
Zou. DDR Salsa met Bachata DLC.quote:
Hahaha die vieze rat ook eh.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja heb al eentje van dWc. Je bent wel lekker ja.
Kutleven:')quote:Op woensdag 11 december 2013 17:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben maar half. Mocro's zien me geen eens als een van hun en Suri's ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2013 17:55:04 ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
dwc kijk deze wowwwwWajowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
DDR = Dance Dance Revolution, eshek.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat?
Zat ie helemaal daar op salsa? Leipzig zeker
dwc kijk deze wowwwwzaayumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dwc kijk deze wowwwwDenk wel dat die een mooie persoonlijkheid heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dwc kijk deze wowwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
dwc kijk deze wowwwwChoppen en droppen deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Dit. Lijkt me echt een lief meisje.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk wel dat die een mooie persoonlijkheid heeft.
kizomba DLC komt volgend jaar uitquote:Op woensdag 11 december 2013 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou. DDR Salsa met Bachata DLC.
[..]
Hahaha die vieze rat ook eh.
Ook gekregen net. Not badquote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja heb al eentje van dWc. Je bent wel lekker ja.
dwc kijk deze wowwwwsmerig wijf man, kom opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit. Lijkt me echt een lief meisje.
Nee joh. Ze heeft geen ziel. Ze is hier alleen om kinderen te baren en het huishouden te doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
ik was sarcastisch xDDDDDquote:Op woensdag 11 december 2013 17:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
You don't say.quote:
Echt zo'n kahbaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Ze heeft geen ziel. Ze is hier alleen om kinderen te baren en het huishouden te doen.
Don't care, wil bachata.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kizomba DLC komt volgend jaar uit
Godkk, dWc, hou eens op.quote:
Chloro pls, hij lultquote:
dwc kijk deze wowwwwNice a bradaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dm mij eens die pic plsquote:Op woensdag 11 december 2013 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Don't care, wil bachata.
[..]
Godkk, dWc, hou eens op.
Volgens mij wel 1 van je slechtere pics. Deed hij gisteren ook met een pic van Chai. Stuur eens een mooie foto van jezelf.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Don't care, wil bachata.
[..]
Godkk, dWc, hou eens op.
Nee, dat was mijn beste foto. Ben niet zo fotogeniek.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij wel 1 van je slechtere pics. Deed hij gisteren ook met een pic van Chai. Stuur eens een mooie foto van jezelf.
Ze schijnt een mooie subtiele neus te hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 18:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij wel 1 van je slechtere pics. Deed hij gisteren ook met een pic van Chai. Stuur eens een mooie foto van jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een pic krijg, krijg jij een pic van mijn eikel van Vas.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn beste foto. Ben niet zo fotogeniek.
Ik heb het niet zo op je, dus geef jezelf niet de creds dat ik wat voor foto dan ook van jou zou willen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als ik een pic krijg, krijg jij een pic van mijn eikel van Vas.
OEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op je, dus geef jezelf niet de creds dat ik wat voor foto dan ook van jou zou willen.
Ohhhh SNAP.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op je, dus geef jezelf niet de creds dat ik wat voor foto dan ook van jou zou willen.
Heb nog steeds geen pic van je torso.quote:
dm ruilen dan/?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen pic van je torso.
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
lol![]()
![]()
mooi koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Gun mij gewoon. Ik ben average, alleen mijn neus is buitenproportioneel groot, niets spannends aan mij verder.quote:
DM mij ook eens een pic dan. Ik heb nog nooit een pic van jou gezien.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gun mij gewoon. Ik ben average, alleen mijn neus is buitenproportioneel groot, niets spannends aan mij verder.
Nou en!quote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gun mij gewoon. Ik ben average, alleen mijn neus is buitenproportioneel groot, niets spannends aan mij verder.
Lekker houden zo.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
DM mij ook eens een pic dan. Ik heb nog nooit een pic van jou gezien.
Die oude die blijkbaar iedereen gezien heeft ook niet.
Bedankt. Ziet er goed uit hoor Dima. Jij vindt wel een leuke dame.quote:
Ice cold dit.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Chloroform het volgende:
Bedankt. Ziet er goed uit hoor Dima. Jij vindt wel een leuke dame.
stuur jouw pic dan ookkkkkkkkkquote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker houden zo.
[..]
Bedankt. Ziet er goed uit hoor Dima. Jij vindt wel een leuke dame.
Waarom zo hardquote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik wilndiebook wel zien jaquote:Op woensdag 11 december 2013 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
DM mij ook eens een pic dan. Ik heb nog nooit een pic van jou gezien.
Die oude die blijkbaar iedereen gezien heeft ook niet.
Niemand heeft 'em gezien behalve dWc.quote:
Sorry, ben een kutwijf.quote:
dikke vingersquote:Op woensdag 11 december 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?Je raakt al helemaal opgewonden van het idee dat je die foto te zien krijgt?
Het leven.quote:
Juist niet. Dan was je veel gewilliger en meegaander.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het leven.
Oh, en daddy issues natuurlijk.
Oké, zoek je er even een?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:39 schreef Chloroform het volgende:
Chai, ik vind je nieuwe sig maar vervelend.
was het maar zoquote:Op woensdag 11 december 2013 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het leven.
Oh, en daddy issues natuurlijk.
My bad dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist niet. Dan was je veel gewilliger en meegaander.
En in plaats van zo hard juist week en onzeker.
Nee, dat dan ook weer niet.quote:
Geilquote:
Nee, ben heel zachtaardig meisje stiekem.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
np hoor chloro, nu dat wd er niet meer is staat de vacature voor klb queenbitch nog open.
Oh dan moet ik het maar worden, ik ben irl hardere bitch dan hier.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben heel zachtaardig meisje stiekem.
Chloro is neuk te doen als kutwijf. Wat was die wd een kkwijf zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
np hoor chloro, nu dat wd er niet meer is staat de vacature voor klb queenbitch nog open.
Haten op WD.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Chloro is neuk te doen als kutwijf. Wat was die wd een kkwijf zeg.![]()
Vanuit mijn hart.quote:
Sowieso geweldige chick.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
wd. Beste FOK!beefs mee gehad.
ja 1 keer gedaan gewoon om te proberen (ik dacht ik ging seksen dus gelijk alles maar meegepakt, maar nee.)quote:
Wat je nu hebt is goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja 1 keer gedaan gewoon om te proberen (ik dacht ik ging seksen dus gelijk alles maar meegepakt, maar nee.)
was wel nice
shag op mn borst vind ik maar niks dus dan maar weghalen
Harde baas deze manquote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja 1 keer gedaan gewoon om te proberen (ik dacht ik ging seksen dus gelijk alles maar meegepakt, maar nee.)
was wel nice
shag op mn borst vind ik maar niks dus dan maar weghalen
Ben ik zeker van.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Pics van jouw torso in DM? Denk dat Dima betere v-shape en beharing heeft.
Niet echt.quote:
quote:
Ook maar vooral geem v-shapequote:
Misschien houd hij wel van chubbyquote:Op woensdag 11 december 2013 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dima zou jou niet doen als hij gay was.
Misschien wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Misschien houd hij wel van chubby
Als je 183 klein vindt ben ik wel klein jaquote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wel.en je bent ook klein toch? Daar houdt hij ook van.
Niemand lijkt meer op krio dan Swizz Beatz.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind van wel, alleen is Krio lichter en breder
Haha truequote:Op woensdag 11 december 2013 19:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niemand lijkt meer op krio dan Swizz Beatz.
Heeft die man de laatste tijd nog harde shit uitgebracht? Ik volg het niet echt meer maar zijn beats waren wel altijd lekker.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ziek compliment hoor, Swizzy is kaolohard.
Krio maakt geen lijpe beats en heeft geen Alicia Keysquote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 11 december 2013 19:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heeft die man de laatste tijd nog harde shit uitgebracht? Ik volg het niet echt meer maar zijn beats waren wel altijd lekker.
Daar ging het toch niet om.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krio maakt geen lijpe beats en heeft geen Alicia Keys.
Oké, jij en ntm komen komen samen wel dichtbij.
Van alle pics die hij kan kiezen van Alicia Keys neemt 'ie dezequote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
Titties zijn wel vreemd.
Jij begon met eigenschappen te vergelijkenquote:
Ewa ja we moeten wel real blijvenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van alle pics die hij kan kiezen van Alicia Keys neemt 'ie deze. Rare köfte met ledematen ben je ook
.
[..]
Jij begon met eigenschappen te vergelijken.
Ik bedoelde met leuker ook gewoon uiterlijk hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij begon met eigenschappen te vergelijken.
Hjb cutiefacequote:Op woensdag 11 december 2013 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik bedoelde met leuker ook gewoon uiterlijk hoor.![]()
Oprecht.
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ewa ja we moeten wel real blijven
Godkk.quote:
Shitquote:Op woensdag 11 december 2013 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hjb cutieface.
[..]
[ afbeelding ]
dit niet op facebook gepost hebben vanmiddagquote:Op woensdag 11 december 2013 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wow, het was vandaag 11/12/13 14:15:16.
Fucking speciale dag vandaag, gewoon naar de tandarts.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:28 schreef Robophatt het volgende:
Ja, kwam er ook net achter dat dat bijzonder wasWist wel dat het die datum was, had er alleen verder niet bij stilgestaan.
Wel een goede manier om het te vieren jaquote:Op woensdag 11 december 2013 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fucking speciale dag vandaag, gewoon naar de tandarts.
Stoned Kids (Documentary About Children Getting High On Medical Marijuana For Their Diseases)quote:Op woensdag 11 december 2013 19:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Fucking speciale dag vandaag, gewoon naar de tandarts.
terechte klachtquote:
ntm denkt mee te kunnen pratenquote:
Het was vandaag ook 9:10 11/12/13.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wow, het was vandaag 11/12/13 14:15:16.
het was vandaag ook houdjekkbekquote:Op woensdag 11 december 2013 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het was vandaag ook 9:10 11/12/13.
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:52 schreef Drinky het volgende:
Wacht wat, dima hier?
Even teruglezen.
dima deel me je struggles, heb je al tindersletjes gechopped?quote:
nee zo shi wahed high class z3hma china bitch wilde nummer niet geven nadat ze toegezegd had voor datequote:Op woensdag 11 december 2013 19:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
dima deel me je struggles, heb je al tindersletjes gechopped?
Die gast he..quote:
Haha op een date gaan, werkt niet. Gewoon smash and dash.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee zo shi wahed high class z3hma china bitch wilde nummer niet geven nadat ze toegezegd had voor date[ afbeelding ]
Huhh??quote:Op woensdag 11 december 2013 20:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haha op een date gaan, werkt niet. Gewoon smash and dash.
Lekker subtiel ookquote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Huhh??![]()
Hoe wil je smashen zonder date...
Ik had laatst aan zo'n meisje gevraagd wat ze op tinder deed.
"gewoon voor fun, beetje kijken. Jij?"
"ik ben op zoek naar een fwb"
toen was het ff stil en daarna vroeg ik:
"lijkt het je wat?"
"hmm. Nee niet echt"
En toen had ze me geblokt.
Meisje in kwestie was een 4/10
inb4 rel.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef Drinky het volgende:
Tevens: pics van chloroform mits echt 7,5/10
Ik praat heel houterig en als ik überhaupt al een match krijg dan praat 9/10 meisjes niet terug.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lekker subtiel ook![]()
Je moet haar een beetje bewerken eerst, wees charmant en wees vooral niet jezelf. Nadat je haar een beetje op d'r gemak hebt gesteld kun je voor de wat kill gaan, maar ook niet gelijk zo direct.
Tevens: pics van chloroform mits echt 7,5/10
Begin met een grap, dat maakt het vaak een stuk makkelijker. Chicks die niet reageren zijn 9/10 keer toch flakers, die doen het alleen maar om te kijken hoe hoog ze kunnen scoren.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik praat heel houterig en als ik überhaupt al een match krijg dan praat 9/10 meisjes niet terug.
Haha, vintage.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
zag net dat kimholland dvd packs en nog andere productie van kimholland klaar was met downloadnewas al helemaal vergeten
ik ga voor 2e ronde vandaag
ja ik had laatst tegen een meisje gezegd dat ze er wel slim uit zagquote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Begin met een grap, dat maakt het vaak een stuk makkelijker. Chicks die niet reageren zijn 9/10 keer toch flakers, die doen het alleen maar om te kijken hoe hoog ze kunnen scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nog geen reactie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2013 20:19:12 ]
Dit vind ik dan wel weer baasquote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Huhh??![]()
"lijkt het je wat?"
"hmm. Nee niet echt"
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik had laatst tegen een meisje gezegd dat ze er wel slim uit zag
toen zei ze adt ze eigenlijk blond was
daarna zei ik ben jij zo'n meisje dat in een hoekje gaat zitten als je het koud hebtEcht ik hoop nog steeds dat wat ik in mijn DM zei waar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nog geen reactie
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Huhh??![]()
"lijkt het je wat?"
"hmm. Nee niet echt"
Net 10 meisjes aangesproken op badooquote:Op woensdag 11 december 2013 20:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Echt ik hoop nog steeds dat wat ik in mijn DM zei waar is
Zeg gewoon dat je een wijf zoekt.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
wat moet ik nu zeggen lol gesprek is al dood
Niet zulke domme vragen stellen, maar gelijk specifieke dingen vragen of een een verhaal vertellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
wat moet ik nu zeggen lol gesprek is al dood
op haar profiel staat:quote:Op woensdag 11 december 2013 20:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je een wijf zoekt.
leeg profiel met 1 fotoquote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zulke domme vragen stellen, maar gelijk specifieke dingen vragen of een een verhaal vertellen.
Panzer-tactiek.
Nee is ja in vrouwentaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op haar profiel staat:
geïnteresseerd in:
- alleen chatten
Oké, gelijk contact beëindigen. Is een aandachtshoertje die al bezet is en op deze manier geniet van aandacht van andere mannen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op haar profiel staat:
geïnteresseerd in:
- alleen chatten
ja kloptquote:
Serie-verkrachter ?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt
van pua jongetje hoorde ik dat elk meisje dat hij gedaan had, in eerste instantie een nee gekregen had
PUAquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt
van pua jongetje hoorde ik dat elk meisje dat hij gedaan had, in eerste instantie een nee gekregen had
Hoe bedoel je? Eerste vraag die hij ze stelde was altijd of ze nu gelijk wilden neuken of zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt
Okayquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, gelijk contact beëindigen. Is een aandachtshoertje die al bezet is en op deze manier geniet van aandacht van andere mannen.
Hahahha kk.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Net 10 meisjes aangesproken op badoo
eentje praat terug
ze is wel spang echt srs
ik zei hey hoe gaat het
ja goed met jou
nu ga ik zeggen dat het ook goed met mij gaat
nee denk niet dat zo gingquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Eerste vraag die hij ze stelde was altijd of ze nu gelijk wilden neuken of zo?
Propz wel voor elke keer naar je UI-menu gaan om zo'n kk ding uit te kiezen om te postenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Okay [ afbeelding ]
Maar dat zijn ze allemaal daar.Best leuk uitziende meisjes zitten daar.
Doet hij best netjes hoor, ik zei net precies hetzelfde tegen iemand, maar werd gelijk afgeblaft.quote:
Maar jij bent niet ripped en shredded as fuck.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet hij best netjes hoor, ik zei net precies hetzelfde tegen iemand, maar werd gelijk afgeblaft.
Gvd.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Propz wel voor elke keer naar je UI-menu gaan om zo'n kk ding uit te kiezen om te posten.
Wat een kutwijfquote:Op woensdag 11 december 2013 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan niet, mijn moeder kijkt iets anders en die is de baas.
Firstrow.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahaha kijk mn UI
[ afbeelding ]
8, fuck yeah.quote:
fuck it, I'm out/10quote:
Je moet dat soort shit ook niet zeggen, lul.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo leuk uitziend meisje
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Twee woorden... gelijk mee kappen.
ditquote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet dat soort shit ook niet zeggen, lul.
Wat moet hij dan zeggen??? Geef eens wat tips.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet dat soort shit ook niet zeggen, lul.
wtfffquote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
Haha jemig. Elke keer "oh tinder doet moeilijk. Whatsapp?"
Volgende keer ga ik moeilijk doen over mn nummer geven
She wants the D(reads)quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
Vrouwen houden niet van mannen die meteen al zuchten en puffen en steunen omdat ze zo druk zijn of omdat ze zo veel stress hebben. Doe alsof je een echte kerel bent, zeg dat het supergoed met je gaat en vraag wat zij aan het doen is ofzo. Toon interesse in haar in plaats van meteen al je misère op tafel te gooien. Niets zo onaantrekkelijk als een man die zeikt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen??? Geef eens wat tips.
Jij had toch al een chick?!quote:
topdag, en dan een leuke anekdote die best gebeurd zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat moet hij dan zeggen??? Geef eens wat tips.
Laat haar lekker naar je toe reizen als ze geflapt wil worden.quote:
" top dag, net een yacht gekocht " - hoppa in de bag.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
topdag, en dan een leuke anekdote die best gebeurd zou kunnen zijn.
Door side piece klinkt het als een KFC-menu.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Deze naïviteit.
Main bitch, mistress, side piece & baby momma.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Deze naïviteit.
Main bitch, mistress, side piece & baby momma.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
En zin in kip gekregen, bedankt dWc.
opruimen dan zekerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Laat haar lekker naar je toe reizen als ze geflapt wil worden.
inb4quote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
Tinderchat doet ook moeilijk johquote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
Ja echt kkharde zin in.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door side piece klinkt het als een KFC-menu.
Ik nu ook kut, ga godverdomme zo hotwings halen nu gewoonquote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef Chloroform het volgende:
Ik voel je struggle.quote:
Hahaha.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ik nu ook kut, ga godverdomme zo hotwings halen nu gewoon![]()
.
Ook dat laat je haar doen incl. sandwich service.quote:
Fatty's united.quote:
Mercator is om de hoek ja maar geen waggie meer.quote:
Zinger burger + 6 hotwings en een grote cola, tot zoquote:Op woensdag 11 december 2013 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Ik zit er ook maar paar minuten vanaf, echt zin in ook.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
geen vaste
En die ga ik lozen denk ikteveel gezeik.
Ze wiebelt alleen een beetje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie het ook niet als belediging, maar een beetje een denkfoutje van je.
Vrouwen zijn echt allemaal verschillend in wat ze willen en hoe dat gedaan moet worden, de meesten verschillen zelfs van dag tot dag.. sommige komen bijna niet, ook niet als ze het zelf doen, sommige moeten helemaal op hun gemak zijn bij iemand, en sommige komen juist super makkelijk enzo. Maar dat maakt het wel lastig als je veel verschillende neukt. Je weet nooit wat en hoe en hoe hard enzo het beste is. En de mannen zijn meestal de genen die het doen, tuurlijk, vrouwen bewegen mee en gaan ook eens bovenop, en sommige zijn daar echt fantastisch in.Maar de meeste houden het bij een beetje meewiebelen, wellicht het standje uitzoeken enzo, en succes.
![]()
Dat de man dan komt is niet altijd de verdienste van een vrouw, maar meer gewoon haar kut, die als je hem los zou hakken en op een bank zou leggen ook prima zou voldoen.![]()
Ga lopen dan a kkluiequote:Op woensdag 11 december 2013 21:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mercator is om de hoek ja maar geen waggie meer.
Dan ga je fietsen a fatty.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mercator is om de hoek ja maar geen waggie meer.
Zinger.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zinger burger + 6 hotwings en een grote cola, tot zo.
haha weet ik. Laat me stoer doen tegeb dima danquote:Op woensdag 11 december 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tinderchat doet ook moeilijk joh
Hell noquote:
Heb je wel eens een Turk op een fiets gezien?quote:
quote:
Nee ze weten al amper hoe ze moeten lopenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hell no
[..]
Heb je wel eens een Turk op een fiets gezien?
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Zit dan meestal wel vol hoor, dan krijg ik die patat nieteens wegquote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zinger.![]()
Waarom maar 6 hotwings dan.
Dunno maar ebah>salaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom lijkt die Turk voor 80% op Sala qua postgedrag en fa2's enz? Serieus gewoon.
Dat nooit, maar wel waardig vervanger.quote:
Omdat ze de kwaliteit/versheid dan niet kunnen garanderenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef Chloroform het volgende:
WIL GEWOON HOTWINGS WAAROM HEBBEN ZE GEEN DELIVERY SERVICE
Was zeker weten een mocro op de fiets van zijn buurman.quote:
Eerst eten.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit dan meestal wel vol hoor, dan krijg ik die patat nieteens weg. Zin gekregen om aan je love handles te zitten
.
Ok, ik werd een beetje warm van binnen.quote:
zeldzaam wel eigenlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hell no
[..]
Hier wonen geen mocros.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Was zeker weten een mocro op de fiets van zijn buurman.
hou je bakkesquote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef Chloroform het volgende:
WIL GEWOON HOTWINGS WAAROM HEBBEN ZE GEEN DELIVERY SERVICE
Over 4 minuten is het rust, kijken of we voor de tweede helft terug kunnen zijn?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ze de kwaliteit/versheid dan niet kunnen garanderen.
Nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ebah abiquote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok, ik werd een beetje warm van binnen.![]()
Smoothquote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laten we een chicken strip naar elkaar toe eten.
Hahaha, dan ben je echt een eindbaasquote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over 4 minuten is het rust, kijken of we voor de tweede helft terug kunnen zijn?
Oneerlijk voor jou, mijn neus zorgt er wel voor dat ik grootste deel krijg.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laten we een chicken strip naar elkaar toe eten.
Nog steeds 0-0?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Over 4 minuten is het rust, kijken of we voor de tweede helft terug kunnen zijn?
Hahahaha godver.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oneerlijk voor jou, mijn neus zorgt er wel voor dat ik grootste deel krijg.
kkquote:Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oneerlijk voor jou, mijn neus zorgt er wel voor dat ik grootste deel krijg.
JIJ STREAMT GVD TOCH EN JA. Wel rode kaart gevallen al voor Milan in 22e minuut.quote:
Nee, mijn internet faalde.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JIJ STREAMT GVD TOCH EN JA. Wel rode kaart gevallen al voor Milan in 22e minuut.
Mannen die 'voetbalquote:
Dit.quote:
Mag ik in je mond kotsen?quote:
quote:
EBAH is al buiten adem als 'ie een helft van een wedstrijd kijktquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Kijken naar mannen die 90 minuten lang achter een bal aanhollen.
Dimaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Voetbal
Voor de ekte bazen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze manquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Voetbal
Voor de ekte bazen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ja. Tantraporno.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Moto GP op de Xboxquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Voetbal
Voor de ekte bazen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eckte wetenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Dimachaerus het volgende:
Voetbal
Voor de ekte bazen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan al die gayness niet handlen. Krijgen ze een duwtje en liggen gelijk 10 minuten te rollen en draaien op de grond.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
EBAH is al buiten adem als 'ie een helft van een wedstrijd kijkt.
Ja, zo kun je elke sport wel onderuit halen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
en als ze dan eindelijk de bal hebben schoppen ze hem wegquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef E.B.A.H. het volgende:
Er is niet gescoord.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom 0-0 dan? Heb tot 25e minuut of zo gezien.
Godver kkdroog dit.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en als ze dan eindelijk de bal hebben schoppen ze hem weg
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zo kun je elke sport wel onderuit halen.
Boksen: kijken hoe twee mannen elkaar KO slaan.
Judo: kijken hoe twee mannen elkaar knuffelen.
Hockey: kijken naar 22 mannen die met een stok een balletje voortduwen.
Zwemmen: kijken naar mannen in het water.
Schaatsen: kijken wie het snelst op een ijsbaan kan lopen.![]()
![]()
Aan de zuurstoftank moeten hangen nadat hij heeft trapgelopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
EBAH is al buiten adem als 'ie een helft van een wedstrijd kijkt.
Daarom naar sport kijken waarin vrouwen bezig zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, zo kun je elke sport wel onderuit halen.
Boksen: kijken hoe twee mannen elkaar KO slaan.
Judo: kijken hoe twee mannen elkaar knuffelen.
Hockey: kijken naar 22 mannen die met een stok een balletje voortduwen.
Zwemmen: kijken naar mannen in het water.
Schaatsen: kijken wie het snelst op een ijsbaan kan lopen.![]()
![]()
Komt nog wel. Frank grijpt zet het in de eerste helft even goed neerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik verwacht van Mortaxx een scherpe analyse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |