dima deel me je struggles, heb je al tindersletjes gechopped?quote:
nee zo shi wahed high class z3hma china bitch wilde nummer niet geven nadat ze toegezegd had voor datequote:Op woensdag 11 december 2013 19:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
dima deel me je struggles, heb je al tindersletjes gechopped?
Die gast he..quote:
Haha op een date gaan, werkt niet. Gewoon smash and dash.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee zo shi wahed high class z3hma china bitch wilde nummer niet geven nadat ze toegezegd had voor date[ afbeelding ]
Huhh??quote:Op woensdag 11 december 2013 20:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Haha op een date gaan, werkt niet. Gewoon smash and dash.
Lekker subtiel ookquote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Huhh??![]()
Hoe wil je smashen zonder date...
Ik had laatst aan zo'n meisje gevraagd wat ze op tinder deed.
"gewoon voor fun, beetje kijken. Jij?"
"ik ben op zoek naar een fwb"
toen was het ff stil en daarna vroeg ik:
"lijkt het je wat?"
"hmm. Nee niet echt"
En toen had ze me geblokt.
Meisje in kwestie was een 4/10
inb4 rel.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef Drinky het volgende:
Tevens: pics van chloroform mits echt 7,5/10
Ik praat heel houterig en als ik überhaupt al een match krijg dan praat 9/10 meisjes niet terug.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lekker subtiel ook![]()
Je moet haar een beetje bewerken eerst, wees charmant en wees vooral niet jezelf. Nadat je haar een beetje op d'r gemak hebt gesteld kun je voor de wat kill gaan, maar ook niet gelijk zo direct.
Tevens: pics van chloroform mits echt 7,5/10
Begin met een grap, dat maakt het vaak een stuk makkelijker. Chicks die niet reageren zijn 9/10 keer toch flakers, die doen het alleen maar om te kijken hoe hoog ze kunnen scoren.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik praat heel houterig en als ik überhaupt al een match krijg dan praat 9/10 meisjes niet terug.
Haha, vintage.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
zag net dat kimholland dvd packs en nog andere productie van kimholland klaar was met downloadnewas al helemaal vergeten
ik ga voor 2e ronde vandaag
ja ik had laatst tegen een meisje gezegd dat ze er wel slim uit zagquote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Begin met een grap, dat maakt het vaak een stuk makkelijker. Chicks die niet reageren zijn 9/10 keer toch flakers, die doen het alleen maar om te kijken hoe hoog ze kunnen scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nog geen reactie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2013 20:19:12 ]
Dit vind ik dan wel weer baasquote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Huhh??![]()
"lijkt het je wat?"
"hmm. Nee niet echt"
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik had laatst tegen een meisje gezegd dat ze er wel slim uit zag
toen zei ze adt ze eigenlijk blond was
daarna zei ik ben jij zo'n meisje dat in een hoekje gaat zitten als je het koud hebtEcht ik hoop nog steeds dat wat ik in mijn DM zei waar isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nog geen reactie
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Huhh??![]()
"lijkt het je wat?"
"hmm. Nee niet echt"
Net 10 meisjes aangesproken op badooquote:Op woensdag 11 december 2013 20:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Echt ik hoop nog steeds dat wat ik in mijn DM zei waar is
Zeg gewoon dat je een wijf zoekt.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
wat moet ik nu zeggen lol gesprek is al dood
Niet zulke domme vragen stellen, maar gelijk specifieke dingen vragen of een een verhaal vertellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
wat moet ik nu zeggen lol gesprek is al dood
op haar profiel staat:quote:Op woensdag 11 december 2013 20:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je een wijf zoekt.
leeg profiel met 1 fotoquote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zulke domme vragen stellen, maar gelijk specifieke dingen vragen of een een verhaal vertellen.
Panzer-tactiek.
Nee is ja in vrouwentaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op haar profiel staat:
geïnteresseerd in:
- alleen chatten
Oké, gelijk contact beëindigen. Is een aandachtshoertje die al bezet is en op deze manier geniet van aandacht van andere mannen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op haar profiel staat:
geïnteresseerd in:
- alleen chatten
ja kloptquote:
Serie-verkrachter ?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt
van pua jongetje hoorde ik dat elk meisje dat hij gedaan had, in eerste instantie een nee gekregen had
PUAquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt
van pua jongetje hoorde ik dat elk meisje dat hij gedaan had, in eerste instantie een nee gekregen had
Hoe bedoel je? Eerste vraag die hij ze stelde was altijd of ze nu gelijk wilden neuken of zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt
Okayquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, gelijk contact beëindigen. Is een aandachtshoertje die al bezet is en op deze manier geniet van aandacht van andere mannen.
Hahahha kk.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Net 10 meisjes aangesproken op badoo
eentje praat terug
ze is wel spang echt srs
ik zei hey hoe gaat het
ja goed met jou
nu ga ik zeggen dat het ook goed met mij gaat
nee denk niet dat zo gingquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Eerste vraag die hij ze stelde was altijd of ze nu gelijk wilden neuken of zo?
Propz wel voor elke keer naar je UI-menu gaan om zo'n kk ding uit te kiezen om te postenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Okay [ afbeelding ]
Maar dat zijn ze allemaal daar.Best leuk uitziende meisjes zitten daar.
Doet hij best netjes hoor, ik zei net precies hetzelfde tegen iemand, maar werd gelijk afgeblaft.quote:
Maar jij bent niet ripped en shredded as fuck.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet hij best netjes hoor, ik zei net precies hetzelfde tegen iemand, maar werd gelijk afgeblaft.
Gvd.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Propz wel voor elke keer naar je UI-menu gaan om zo'n kk ding uit te kiezen om te posten.
Wat een kutwijfquote:Op woensdag 11 december 2013 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan niet, mijn moeder kijkt iets anders en die is de baas.
Firstrow.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahaha kijk mn UI
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |