op haar profiel staat:quote:Op woensdag 11 december 2013 20:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je een wijf zoekt.
leeg profiel met 1 fotoquote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zulke domme vragen stellen, maar gelijk specifieke dingen vragen of een een verhaal vertellen.
Panzer-tactiek.
Nee is ja in vrouwentaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op haar profiel staat:
geïnteresseerd in:
- alleen chatten
Oké, gelijk contact beëindigen. Is een aandachtshoertje die al bezet is en op deze manier geniet van aandacht van andere mannen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
op haar profiel staat:
geïnteresseerd in:
- alleen chatten
ja kloptquote:
Serie-verkrachter ?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt
van pua jongetje hoorde ik dat elk meisje dat hij gedaan had, in eerste instantie een nee gekregen had
PUAquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt
van pua jongetje hoorde ik dat elk meisje dat hij gedaan had, in eerste instantie een nee gekregen had
Hoe bedoel je? Eerste vraag die hij ze stelde was altijd of ze nu gelijk wilden neuken of zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt
Okayquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, gelijk contact beëindigen. Is een aandachtshoertje die al bezet is en op deze manier geniet van aandacht van andere mannen.
Hahahha kk.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Net 10 meisjes aangesproken op badoo
eentje praat terug
ze is wel spang echt srs
ik zei hey hoe gaat het
ja goed met jou
nu ga ik zeggen dat het ook goed met mij gaat
nee denk niet dat zo gingquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Eerste vraag die hij ze stelde was altijd of ze nu gelijk wilden neuken of zo?
Propz wel voor elke keer naar je UI-menu gaan om zo'n kk ding uit te kiezen om te postenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Okay [ afbeelding ]
Maar dat zijn ze allemaal daar.Best leuk uitziende meisjes zitten daar.
Doet hij best netjes hoor, ik zei net precies hetzelfde tegen iemand, maar werd gelijk afgeblaft.quote:
Maar jij bent niet ripped en shredded as fuck.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet hij best netjes hoor, ik zei net precies hetzelfde tegen iemand, maar werd gelijk afgeblaft.
Gvd.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Propz wel voor elke keer naar je UI-menu gaan om zo'n kk ding uit te kiezen om te posten.
Wat een kutwijfquote:Op woensdag 11 december 2013 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan niet, mijn moeder kijkt iets anders en die is de baas.
Firstrow.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahaha kijk mn UI
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |