Chloro pls, hij lultquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
dwc kijk deze wowwwwNice a bradaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dm mij eens die pic plsquote:Op woensdag 11 december 2013 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Don't care, wil bachata.
[..]
Godkk, dWc, hou eens op.
Volgens mij wel 1 van je slechtere pics. Deed hij gisteren ook met een pic van Chai. Stuur eens een mooie foto van jezelf.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Don't care, wil bachata.
[..]
Godkk, dWc, hou eens op.
Nee, dat was mijn beste foto. Ben niet zo fotogeniek.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij wel 1 van je slechtere pics. Deed hij gisteren ook met een pic van Chai. Stuur eens een mooie foto van jezelf.
Ze schijnt een mooie subtiele neus te hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 18:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Volgens mij wel 1 van je slechtere pics. Deed hij gisteren ook met een pic van Chai. Stuur eens een mooie foto van jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een pic krijg, krijg jij een pic van mijn eikel van Vas.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn beste foto. Ben niet zo fotogeniek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het niet zo op je, dus geef jezelf niet de creds dat ik wat voor foto dan ook van jou zou willen.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als ik een pic krijg, krijg jij een pic van mijn eikel van Vas.
OEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op je, dus geef jezelf niet de creds dat ik wat voor foto dan ook van jou zou willen.
Ohhhh SNAP.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op je, dus geef jezelf niet de creds dat ik wat voor foto dan ook van jou zou willen.
Heb nog steeds geen pic van je torso.quote:
dm ruilen dan/?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen pic van je torso.
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
lol![]()
![]()
mooi koppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Gun mij gewoon. Ik ben average, alleen mijn neus is buitenproportioneel groot, niets spannends aan mij verder.quote:
DM mij ook eens een pic dan. Ik heb nog nooit een pic van jou gezien.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gun mij gewoon. Ik ben average, alleen mijn neus is buitenproportioneel groot, niets spannends aan mij verder.
Nou en!quote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gun mij gewoon. Ik ben average, alleen mijn neus is buitenproportioneel groot, niets spannends aan mij verder.
Lekker houden zo.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
DM mij ook eens een pic dan. Ik heb nog nooit een pic van jou gezien.
Die oude die blijkbaar iedereen gezien heeft ook niet.
Bedankt. Ziet er goed uit hoor Dima. Jij vindt wel een leuke dame.quote:
Ice cold dit.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Chloroform het volgende:
Bedankt. Ziet er goed uit hoor Dima. Jij vindt wel een leuke dame.
stuur jouw pic dan ookkkkkkkkkquote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker houden zo.
[..]
Bedankt. Ziet er goed uit hoor Dima. Jij vindt wel een leuke dame.
Waarom zo hardquote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik wilndiebook wel zien jaquote:Op woensdag 11 december 2013 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
DM mij ook eens een pic dan. Ik heb nog nooit een pic van jou gezien.
Die oude die blijkbaar iedereen gezien heeft ook niet.
Niemand heeft 'em gezien behalve dWc.quote:
Sorry, ben een kutwijf.quote:
dikke vingersquote:Op woensdag 11 december 2013 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat?Je raakt al helemaal opgewonden van het idee dat je die foto te zien krijgt?
Het leven.quote:
Juist niet. Dan was je veel gewilliger en meegaander.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het leven.
Oh, en daddy issues natuurlijk.
Oké, zoek je er even een?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:39 schreef Chloroform het volgende:
Chai, ik vind je nieuwe sig maar vervelend.
was het maar zoquote:Op woensdag 11 december 2013 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het leven.
Oh, en daddy issues natuurlijk.
My bad dan.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Juist niet. Dan was je veel gewilliger en meegaander.
En in plaats van zo hard juist week en onzeker.
Nee, dat dan ook weer niet.quote:
Geilquote:
Nee, ben heel zachtaardig meisje stiekem.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
np hoor chloro, nu dat wd er niet meer is staat de vacature voor klb queenbitch nog open.
Oh dan moet ik het maar worden, ik ben irl hardere bitch dan hier.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben heel zachtaardig meisje stiekem.
Chloro is neuk te doen als kutwijf. Wat was die wd een kkwijf zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
np hoor chloro, nu dat wd er niet meer is staat de vacature voor klb queenbitch nog open.
Haten op WD.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Chloro is neuk te doen als kutwijf. Wat was die wd een kkwijf zeg.![]()
Vanuit mijn hart.quote:
Sowieso geweldige chick.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
wd. Beste FOK!beefs mee gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |