Is ze lekker?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tijd aan het rekken is omdat ze d'r brazilian wax enz nog moet doen.
Jij wil een recente picca. Hoe zag ze er uit dan? Stuur eens een pic van haar uit je stalkmap.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik denk dat ze tijd aan het rekken is omdat ze d'r brazilian wax enz nog moet doen.
Lekkerder dan Chai. Ik geef Chloro een 7,50/10quote:
Ga weg man, snitch/creep/kutturkquote:Op woensdag 11 december 2013 17:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jij wil een recente picca. Hoe zag ze er uit dan? Stuur eens een pic van haar uit je stalkmap.
. Pic had ze overigens zelf eens gepost.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekkerder dan Chai. Ik geef Chloro een 7,50/10.
[..]
Ga weg man, snitch/creep/kutturk [ afbeelding ]. Pic had ze overigens zelf eens gepost.
Naakt pics van Yvonne?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:44 schreef tetouaribo het volgende:
Chai heeft gewoon een dikke sanka thats it.
Ik zit nu trouwens in die KPD te kijken en het valt me tot nu toe vies tegen.
Siktir git lan, wij allochtonen moeten elkaar supporten, ook op internet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]Met je snitch. Denk je is straatleven a zemer?
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Siktir git lan, wij allochtonen moeten elkaar supporten, ook op internet.
Dat is klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
die tjappie is kaasquote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ok. Ik ga weer terug naar mijn broeders in het turkentopic.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:
Eens een turk altijd een turk. Altijd elkaar voortrekkenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok. Ik ga weer terug naar mijn broeders in het turkentopic.
ik las aftrekken.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eens een turk altijd een turk. Altijd elkaar voortrekken
Sowieso. Jullie kkberbers zijn ook zo.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eens een turk altijd een turk. Altijd elkaar voortrekken
Nee, maar ik gok (hahahahaha gokquote:
Hahahaha wtf.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd kklangzaam ben je, geen wonder dat je geen baan hebt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:41 schreef Dimachaerus het volgende:
chloro ik heb net 203 foto's gedownload
ff knippe plakke nu
Wow.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekkerder dan Chai. Ik geef Chloro een 7,50/10.
DDR SALSA.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
nigga heb je geen salsagayme met wahed matje erbij
doe kkquote:
Kom spelenquote:
Ja heb al eentje van dWc. Je bent wel lekker ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok (hahahahaha gok![]()
) dat je er nu al een hebt gekregen.
[..]
Hahahaha wtf.
[..]
Gvd kklangzaam ben je, geen wonder dat je geen baan hebt.
[..]
Wow.
Ik ben maar half. Mocro's zien me geen eens als een van hun en Suri's ook niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sowieso. Jullie kkberbers zijn ook zo.
Zou. DDR Salsa met Bachata DLC.quote:
Hahaha die vieze rat ook eh.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja heb al eentje van dWc. Je bent wel lekker ja.
Kutleven:')quote:Op woensdag 11 december 2013 17:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ben maar half. Mocro's zien me geen eens als een van hun en Suri's ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2013 17:55:04 ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
dwc kijk deze wowwwwWajowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
DDR = Dance Dance Revolution, eshek.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat?
Zat ie helemaal daar op salsa? Leipzig zeker
dwc kijk deze wowwwwzaayumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dwc kijk deze wowwwwDenk wel dat die een mooie persoonlijkheid heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dwc kijk deze wowwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:54 schreef Dimachaerus het volgende:
dwc kijk deze wowwwwChoppen en droppen deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Dit. Lijkt me echt een lief meisje.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Denk wel dat die een mooie persoonlijkheid heeft.
kizomba DLC komt volgend jaar uitquote:Op woensdag 11 december 2013 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou. DDR Salsa met Bachata DLC.
[..]
Hahaha die vieze rat ook eh.
Ook gekregen net. Not badquote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja heb al eentje van dWc. Je bent wel lekker ja.
dwc kijk deze wowwwwsmerig wijf man, kom opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit. Lijkt me echt een lief meisje.
Nee joh. Ze heeft geen ziel. Ze is hier alleen om kinderen te baren en het huishouden te doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
ik was sarcastisch xDDDDDquote:Op woensdag 11 december 2013 17:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
You don't say.quote:
Echt zo'n kahbaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:59 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Ze heeft geen ziel. Ze is hier alleen om kinderen te baren en het huishouden te doen.
Don't care, wil bachata.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kizomba DLC komt volgend jaar uit
Godkk, dWc, hou eens op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |