je ziet er zelf knus uit van binnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:47 schreef Chloroform het volgende:
http://www.thegrasscompany.nl/vestiging/maastrichtseweg
Ziet er wel knus uit van binnen.
vage limburgersquote:
Hahahaquote:
En stroop en wattenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:44 schreef Chloroform het volgende:
Hij wil een nieuwe auto kopen, dus ga morgen denk ik gewoon een auto knutselen van een oude doos en dan vullen met zaagsel ofzo en daar dan allemaal muntjes van 1 en 2 euro in verstoppen.
heheehehehehequote:Op donderdag 5 december 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
je ziet er zelf knus uit van binnen.
Echt niet, ben verrot van binnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
je ziet er zelf knus uit van binnen.
Was ik gisteren nog.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:47 schreef Chloroform het volgende:
http://www.thegrasscompany.nl/vestiging/maastrichtseweg
Ziet er wel knus uit van binnen.
zou jouw schoorsteen schoonvegen en cadeautjes achterlaten.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt niet, ben verrot van binnen.
Van buiten ook trouwens.
Zulke dingen doen als je surprises gaat maken.quote:
jij bent niet bang hequote:Op donderdag 5 december 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jouw schoorsteen schoonvegen en cadeautjes achterlaten.
Impliceer je nou een creampie?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jouw schoorsteen schoonvegen en cadeautjes achterlaten.
voor de duvel nog niet.quote:
zou jou taart geven.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Impliceer je nou een creampie?
Echt hequote:Op donderdag 5 december 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zulke dingen doen als je surprises gaat maken.
Gaatje in haar voortand. Is dat lily allen?quote:
Staat ook in de URLquote:
Net een oud mannetje met een overcombquote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat ook in de URL
Vind lily allen wel sexy. Alleen snap nu wel haar keus van haarstyle (hoe heet dat? pony?)
Ik weet het allemaal niet meerquote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Net een oud mannetje met een overcomb
Heet dat niet bangs tegenwoordig?
Maar ik vind lily allen ook wel erg sexy.
Hoe oud ben je nutz?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meerkan de jeugd niet meer bijbenen.
Ik weet het ook niet. Schrale troost.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meerkan de jeugd niet meer bijbenen.
Bijna 40 nu.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:52 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dan zal ze vast wel een lekkere kont hebben
Gevlooid ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die baard gestreeld worden.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom je erbij dat ik er niet zo een tot mijn beschikking heb dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaloers, jij wil ook zon baard strelen.
mindreading.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik er niet zo een tot mijn beschikking heb dan?
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Chai, de vrouwelijke Modus.quote:
quote:
Beter geef je haar die echtequote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
leuk kadootje voor een vriendin.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Beter geef je haar die echte
Juist wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar is niet echt een leuk verjaardagscadeautje als er allemaal vrienden bij zijn enzo.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
Omdat ik hem die vernedering gun? En het publiek plezier?
Duiveltjequote:Op donderdag 5 december 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
Omdat ik hem die vernedering gun? En het publiek plezier?
Waar komt het woord "spandiensten" van de uitdrukking hand en spandiensten vandaan?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, als jij die dingen niet hebt weggegooid en je hebt wat glijmiddel in huis kun jij jezelf alsnog trakteren op een heerlijk avondje, vogeltjesdans.
Dat was arbeid dat iemand voor de ander verrichtte die een paard (met span) tot zijn beschikking had. Vandaar de naam.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar komt het woord "spandiensten" van de uitdrukking hand en spandiensten vandaan?
Awwwww. Ja als je niet onder de hagel zit.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag ik ook bij je op schoot? Ben net uit het onweer.
Ik kreeg wel hagel op m'n kop maar dat is er uiteraard alweer vanaf.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Awwwww. Ja als je niet onder de hagel zit.
Met kaartjes knippen?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Ik hoop dat salatrel een beetje zn best doet
Wtf man, de hel brak net los, onweer, bliksem, keiharde hagel+regenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of ik mis het allemaal net, of het valt allemaal keimee, maar heb alleen een klein beetje wind en wat spetters gezien
Haha chill, goede timing dan steedsquote:Op donderdag 5 december 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf man, de hel brak net los, onweer, bliksem, keiharde hagel+regen
Ja en ik dus telkens niet, was serieus net aan het einde van m'n straatquote:Op donderdag 5 december 2013 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha chill, goede timing dan steeds.
Vorige keer heb ik staan laden en lossen op dat open plein tijdens die stormquote:Op donderdag 5 december 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en ik dus telkens niet, was serieus net aan het einde van m'n straat. Vorige x ook al
Restecp, heb altijd medelijden met die gasten die dat moeten doen in stromende regen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik staan laden en lossen op dat open plein tijdens die storm_! En dan het bericht lezen dat er letterlijk 500m verderop die taxichauffeur (inb4 collega) onder een boom terechtkwam
.
ik ben zo druk met actuele reisinfo door de omroep blèren dat ik blij ben met mijn thermos koffiequote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Ik hoop dat salatrel een beetje zn best doet
".... vertrekt over enkele minuten"quote:Op donderdag 5 december 2013 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben zo druk met actuele reisinfo door de omroep blèren dat ik blij ben met mijn thermos koffie
nice.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben zo druk met actuele reisinfo door de omroep blèren dat ik blij ben met mijn thermos koffie
"ondanks onze vertraging zijn overige treinen netjes op tijd vertrokken"quote:Op donderdag 5 december 2013 17:11 schreef Modus het volgende:
[..]
".... vertrekt over enkele minuten". Vooral het woord vertraging niet meer gebruiken NS.
Ook de Hogeschool van Amsterdam adviseert docenten en leerlingen naar huis te gaan. 'De gemeente Amsterdam adviseert binnen te blijven indien u niet naar buiten hoeft. Als u wel naar buiten moet, wordt geadviseerd goed op te passen. De HvA volgt dit advies.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:29 schreef Robophatt het volgende:
Wow zo blij dat ik niet naar school ben gegaanDAn had ik nu lopen schelden op het station ofzo.
Nauwelijks storm verder...
Hé die heb ik ook gekregen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook de Hogeschool van Amsterdam adviseert docenten en leerlingen naar huis te gaan. 'De gemeente Amsterdam adviseert binnen te blijven indien u niet naar buiten hoeft. Als u wel naar buiten moet, wordt geadviseerd goed op te passen. De HvA volgt dit advies.
Wat een vriendelijke gemeente/schoolquote:Op donderdag 5 december 2013 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook de Hogeschool van Amsterdam adviseert docenten en leerlingen naar huis te gaan. 'De gemeente Amsterdam adviseert binnen te blijven indien u niet naar buiten hoeft. Als u wel naar buiten moet, wordt geadviseerd goed op te passen. De HvA volgt dit advies.
Ik stond op het goede perron met zon 200 mensen om me heen en toen stond ik even in gedachten verzonken en toen was iedereen opeens verdwenen. Super vaag. Maar nu zit ik wel in een treinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je het toch koud van.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef Gridlok het volgende:
Goed weer om binnen te zitten en te gamen.
bank, dekentje, kip, film, hand in mn broek en warme chocolademelk.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef Gridlok het volgende:
Goed weer om binnen te zitten en te gamen.
quote:this brings a certain type of warmth to my heart. fuck this hoe.
Mijne heeft me in de steek gelaten om te gaan eten.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haarbal op schoot die functioneert als privé kachel.
De slet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne heeft me in de steek gelaten om te gaan eten.
Dit is de correcte manier om dit soort akkefietjes af te handelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dude Comes Home To Catch His Wife In Bed With Another Man Pulls Out Camera Starts Recording!
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhL2Und4Cpft28e3i3
[..].
zou het niet pikkenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne heeft me in de steek gelaten om te gaan eten.
Maar waar is die kerel nou zo snel gebleven dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit is de correcte manier om dit soort akkefietjes af te handelen.
Vergeet niet op het rangeerterrein uit te stappen zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik stond op het goede perron met zon 200 mensen om me heen en toen stond ik even in gedachten verzonken en toen was iedereen opeens verdwenen. Super vaag. Maar nu zit ik wel in een treinmet heel veel ruimte
Het hazenpad, die is slim.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waar is die kerel nou zo snel gebleven dan?
Penis afvegen aan de gordijnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waar is die kerel nou zo snel gebleven dan?
Jij zou ook koelbloedig de camera weten te hanteren op zo'n moment?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Broek - ¤100
Shirt - ¤25
Schoenen - ¤75
Voor altijd op beeld op het internet - priceless
Eerst ricardo even bannen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga zo de storm in om boodschappen te doen. Als ik om 7 uur niet terug ben mogen jullie in paniek raken
Ik zou eerst die gozer een hoek geven en naakt naar buiten gooien (no homo), dan zou ik m'n chick om een verklaring vragen, en voordat ze is uitgesproken geef ik haar vijf hoekenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zou ook koelbloedig de camera weten te hanteren op zo'n moment?
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben confused as fuck, een straatrat die meet-talk doet met een boerin met letterlijk koeienpoep aan haar hand.
Jajaja, nu weten we het wel, je kijkt raar uit je ogen en je hebt een rare motoriek.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je me echt gezien had, had je geen moment getwijfeld, dat had je gewoon zeker geweten.
Overdag meestal niet. Misschien na afsluiting van een project.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jajaja, nu weten we het wel, je kijkt raar uit je ogen en je hebt een rare motoriek.
Hij vergeet sws filmpje te maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen (on #BD cuz), laat haar ergens heenkomen, film haar daar en post dat filmpje hier.
Mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mozy geDM'd dat je met andere boys meet, trouwens.
keertje warm binnenslapen in zon trein. Heeeerlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Vergeet niet op het rangeerterrein uit te stappen zo.
Om wat jij zei.quote:
Ja ik kan er gewoon helemaal niets van maken. Maar ik spreek ook geen straatquote:Op donderdag 5 december 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben confused as fuck, een straatrat die meet-talk doet met een boerin met letterlijk koeienpoep aan haar hand.
Wat.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze komen ook altijd met 2-3 jaar oude swag/woordjes/dansjes.
[..]Sure.
Ben je niet lief geweest dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had de Sint een Ricardovrije dag gevraagd
Je lult man, alsof het uit is met Mozyquote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.
Meer uitleg ga ik niet geven, want dingen die ik in DM's vertel zeg jij daarna ook gewoon hier.
Kkquote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had de Sint een Ricardovrije dag gevraagd
Nee het is gelukkig goed gekomen, maar als je mij dat eergistermiddag had verteld had ik het niet geloofd.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je lult man, alsof het uit is met Mozy.
Alsof je gewoon helemaal niet bestaatquote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het wordt gewoon nooit opgemerkt
Als je je blaren op je handen loopt te aaien.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Robophatt het volgende:
Even een serieuze vraag, kun je je kat kaal aaien? Een van mijn katten wil altijd over z'n buik geaaid worden en ik zou toch zweren dat die vacht daar steeds dunner wordt.
Wordt gewoon niet gewaardeerdquote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof je gewoon helemaal niet bestaat
in theorie wel denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Robophatt het volgende:
Even een serieuze vraag, kun je je kat kaal aaien? Een van mijn katten wil altijd over z'n buik geaaid worden en ik zou toch zweren dat die vacht daar steeds dunner wordt.
Was ook wel een beetje zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Gridlok het volgende:
Denk dat chai meteen OCD't als ze vreemd zou gaan
Is echt niet normaal hoeveel die kat geaaid wordt he. Als je stopt met aaien blijft hij je de hele tijd met van die grote pupillen aankijken tot je verder aait.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je je blaren op je handen loopt te aaien.
Als ik Sinterklaas was...quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt gewoon niet gewaardeerdgelukkig heb ik KLB nog
Oh was je toen aan het OCD'n dacht dat je geen lucht meer kreeg omdat keel gevuld.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje zo.niet gemerkt?
KOM VAN DAT DAK AFquote:Op donderdag 5 december 2013 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je een baard en waaide je nu van een dak af?
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje zo.niet gemerkt?
Had je wel een ricardovrijedag gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat je een vieze oude man die graag kindertjes op schoot neemt
Jammer dat ik niet nog wat irrationeler ben geweest hè. Mooie soapquote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Alsof men dat merkt van jou, jouw posts valt de helft van de tijd al geen rationele chocola van te maken.
Nou als dat alles is wat jij me zou gevenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had je wel een ricardovrijedag gehad
[ afbeelding ]
Jonge heb toch heel geen verlanglijstje van je gehad wat verwacht je van zo'n ouwe ventquote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou als dat alles is wat jij me zou geven
Ik ga denk eens wat sollicitatieactiviteiten doen. UWV is immers geen Sinterklaas
Nu bijv. heb ik ook geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet nog wat irrationeler ben geweest hè. Mooie soap
Wil er wel een maken, maar intertoys heeft me geen speelgoedgids gestuurdquote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jonge heb toch heel geen verlanglijstje van je gehad wat verwacht je van zo'n ouwe vent
Niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil er wel een maken, maar intertoys heeft me geen speelgoedgids gestuurd
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn wij toch allemaal te blank voor.
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe zwart ben jij dan, schaal 1/dwc.
Die wil ik op de bruiloft.quote:
Welke bruiloftquote:
quote:
Ben je linkshandig?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer ik ga trouwen met mijn linker hand.
Wowquote:
Ik weet het, het is gewaagd, maar soms moet je gewoon gekke dingen doen, zoals je haar kort en rood verven.quote:
Ja laatst mn haar kort geverfd was echt spanendquote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet het, het is gewaagd, maar soms moet je gewoon gekke dingen doen, zoals je haar kort en rood verven.
Lekker gek paars montuurtje erbij?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja laatst mn haar kort geverfd was echt spanend
Volgens mij ben ik in de winter srs lichter dan de meesten hier als ze op zomervakantie/wintersport zijn geweestquote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe zwart ben jij dan, schaal 1/dwc.
hahaha ja speciaal voor de huishoudbeurs gekocht was echt gezellie xxxquote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker gek paars montuurtje erbij?
is er in Amsterdam nog een restaurant waar ik wat kan eten?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor de 38e keer de Metro van vandaag lezen.
Is wel handig natuurlijk, makkelijker solliciteren, en dan gewoon zeggen dat je Henk de Vries heet.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in de winter srs lichter dan de meesten hier als ze op zomervakantie/wintersport zijn geweest.
Weet wel zeker eik.
kei leuk, doen we nog een keertje, xoxo + pootje van haze.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
hahaha ja speciaal voor de huishoudbeurs gekocht was echt gezellie xxx
Vroeger wekenlang dat ding doorspittenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet?Ons ook niet. Bestaan die dingen niet meer ofzo?
Ja alles uitknippen en omcirkelenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vroeger wekenlang dat ding doorspitten![]()
Wtf, dat UWV. Je hoeft alleen maar soort vacature, werkgever en contactpersoon door te geven als je sollicitatie hebt gedaan
Jawel, van de Bart Smit iig nog wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet?Ons ook niet. Bestaan die dingen niet meer ofzo?
Nieuwendijk 70quote:Op donderdag 5 december 2013 19:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is er in Amsterdam nog een restaurant waar ik wat kan eten?
En dat ze ieder jaar 50 jaar bestonden en daarom zo'n prijsvraag en alles hadden.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja alles uitknippen en omcirkelenSommige dingen leken echt pure magie gewoon
Lolsnap wel dat zoveel mesnen uitkering hebben dan
Reken maar dat daar wel eens over nagebeld wordt naar die bedrijven.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vroeger wekenlang dat ding doorspitten![]()
Wtf, dat UWV. Je hoeft alleen maar soort vacature, werkgever en contactpersoon door te geven als je sollicitatie hebt gedaan
Niet gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, van de Bart Smit iig nog wel.
Hier hebben ze hem iigquote:Op donderdag 5 december 2013 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet gehad
Misschien heeft mijn moeder hem bij het oud papier gegooid zonder mij te vragen shit
Zit nog een verschil in WW of Wajong whatever zielepoot brigade waar die clowns tegenwoordig misbruik van maken. " Mweh ik ben dik, kan niet werken mwehh " " Mweh ik ben autist, kan niet werken mwehh "quote:
Dat geloof ik best maar hoe weten ze dan of je echt je best doet? Of uberhaupt weet hoe je moet solliciteren? Sollicitatiebrief, vacatureinfo is toch wel het minste wat ze kunnen checkenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Reken maar dat daar wel eens over nagebeld wordt naar die bedrijven.
Zou ik wel doen, als ze zien wat voor teringzooi jij hier opknapt zonder ervoor betaald te krijgen zien ze je vast als iemand die gek genoeg is om voor ze te werken.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dat ze ieder jaar 50 jaar bestonden en daarom zo'n prijsvraag en alles hadden.
Ik nog serieus goede motivatie gegeven bij die sollicitatie om te doen alsof ik wil werken en dan krijg je ditZal ik KLB moderator trouwens op m'n CV zetten?
Wwo misschien krijgen alleen huizen met kinderen diequote:Op donderdag 5 december 2013 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier hebben ze hem iig
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/301277
Het is WW. Maar vind het op dit moment wel best eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 19:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit nog een verschil in WW of Wajong whatever zielepoot brigade waar die clowns tegenwoordig misbruik van maken. " Mweh ik ben dik, kan niet werken mwehh " " Mweh ik ben autist, kan niet werken mwehh "
Hier in de buurt woont er ook zo een, zit ook te genieten van zo'n uitkering omdat ze niet mentaal in staat is om te werken, haar lichaam past niet bij haar geest ( fat ). Np betaal ik wel voor je, geen probleemquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is WW. Maar vind het op dit moment wel best eigenlijk
Wel echt aardig van je manquote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hier in de buurt woont er ook zo een, zit ook te genieten van zo'n uitkering omdat ze niet mentaal in staat is om te werken, haar lichaam past niet bij haar geest ( fat ). Np betaal ik wel voor je, geen probleem![]()
Je moet toch ook bij het UWV zelf aangeven wat voor soort werk je zoekt, welke richting etc. Als je dan nooit in die richting solliciteert. En na een paar maanden uitkering volgt normaal gesproken altijd een gesprek over hoe je dingen zou kunnen verbeteren (soll. tips enzo).quote:Op donderdag 5 december 2013 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geloof ik best maar hoe weten ze dan of je echt je best doet? Of uberhaupt weet hoe je moet solliciteren? Sollicitatiebrief, vacatureinfo is toch wel het minste wat ze kunnen checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |