quote:
Beter geef je haar die echtequote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
leuk kadootje voor een vriendin.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Beter geef je haar die echte
Juist wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar is niet echt een leuk verjaardagscadeautje als er allemaal vrienden bij zijn enzo.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
Omdat ik hem die vernedering gun? En het publiek plezier?
Duiveltjequote:Op donderdag 5 december 2013 16:24 schreef Chai het volgende:
Omdat ik hem die vernedering gun? En het publiek plezier?
Waar komt het woord "spandiensten" van de uitdrukking hand en spandiensten vandaan?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, als jij die dingen niet hebt weggegooid en je hebt wat glijmiddel in huis kun jij jezelf alsnog trakteren op een heerlijk avondje, vogeltjesdans.
Dat was arbeid dat iemand voor de ander verrichtte die een paard (met span) tot zijn beschikking had. Vandaar de naam.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar komt het woord "spandiensten" van de uitdrukking hand en spandiensten vandaan?
Awwwww. Ja als je niet onder de hagel zit.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag ik ook bij je op schoot? Ben net uit het onweer.
Ik kreeg wel hagel op m'n kop maar dat is er uiteraard alweer vanaf.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Awwwww. Ja als je niet onder de hagel zit.
Met kaartjes knippen?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Ik hoop dat salatrel een beetje zn best doet
Wtf man, de hel brak net los, onweer, bliksem, keiharde hagel+regenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Of ik mis het allemaal net, of het valt allemaal keimee, maar heb alleen een klein beetje wind en wat spetters gezien
Haha chill, goede timing dan steedsquote:Op donderdag 5 december 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wtf man, de hel brak net los, onweer, bliksem, keiharde hagel+regen
Ja en ik dus telkens niet, was serieus net aan het einde van m'n straatquote:Op donderdag 5 december 2013 17:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha chill, goede timing dan steeds.
Vorige keer heb ik staan laden en lossen op dat open plein tijdens die stormquote:Op donderdag 5 december 2013 17:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en ik dus telkens niet, was serieus net aan het einde van m'n straat. Vorige x ook al
Restecp, heb altijd medelijden met die gasten die dat moeten doen in stromende regen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik staan laden en lossen op dat open plein tijdens die storm_! En dan het bericht lezen dat er letterlijk 500m verderop die taxichauffeur (inb4 collega) onder een boom terechtkwam
.
ik ben zo druk met actuele reisinfo door de omroep blčren dat ik blij ben met mijn thermos koffiequote:Op donderdag 5 december 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
Ik hoop dat salatrel een beetje zn best doet
".... vertrekt over enkele minuten"quote:Op donderdag 5 december 2013 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben zo druk met actuele reisinfo door de omroep blčren dat ik blij ben met mijn thermos koffie
nice.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben zo druk met actuele reisinfo door de omroep blčren dat ik blij ben met mijn thermos koffie
"ondanks onze vertraging zijn overige treinen netjes op tijd vertrokken"quote:Op donderdag 5 december 2013 17:11 schreef Modus het volgende:
[..]
".... vertrekt over enkele minuten". Vooral het woord vertraging niet meer gebruiken NS.
Ook de Hogeschool van Amsterdam adviseert docenten en leerlingen naar huis te gaan. 'De gemeente Amsterdam adviseert binnen te blijven indien u niet naar buiten hoeft. Als u wel naar buiten moet, wordt geadviseerd goed op te passen. De HvA volgt dit advies.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:29 schreef Robophatt het volgende:
Wow zo blij dat ik niet naar school ben gegaanDAn had ik nu lopen schelden op het station ofzo.
Nauwelijks storm verder...
Hé die heb ik ook gekregen.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook de Hogeschool van Amsterdam adviseert docenten en leerlingen naar huis te gaan. 'De gemeente Amsterdam adviseert binnen te blijven indien u niet naar buiten hoeft. Als u wel naar buiten moet, wordt geadviseerd goed op te passen. De HvA volgt dit advies.
Wat een vriendelijke gemeente/schoolquote:Op donderdag 5 december 2013 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ook de Hogeschool van Amsterdam adviseert docenten en leerlingen naar huis te gaan. 'De gemeente Amsterdam adviseert binnen te blijven indien u niet naar buiten hoeft. Als u wel naar buiten moet, wordt geadviseerd goed op te passen. De HvA volgt dit advies.
Ik stond op het goede perron met zon 200 mensen om me heen en toen stond ik even in gedachten verzonken en toen was iedereen opeens verdwenen. Super vaag. Maar nu zit ik wel in een treinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je het toch koud van.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef Gridlok het volgende:
Goed weer om binnen te zitten en te gamen.
bank, dekentje, kip, film, hand in mn broek en warme chocolademelk.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:58 schreef Gridlok het volgende:
Goed weer om binnen te zitten en te gamen.
quote:this brings a certain type of warmth to my heart. fuck this hoe.
Mijne heeft me in de steek gelaten om te gaan eten.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haarbal op schoot die functioneert als privé kachel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |