Verstop die wortel lekker waar je hem niet meer kunt zienquote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik niks![]()
Klacht: elk jaar weer een wortel verspild.
Moet ik hem in de kruipruimte leggen? Krijg ik dan wel cadeautjes?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Verstop die wortel lekker waar je hem niet meer kunt zien
Ja tuurlijk krijg jij je cadeau, vraag dan wel Deamon from heaven achter je te kruipen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet ik hem in de kruipruimte leggen? Krijg ik dan wel cadeautjes?
Wat op zich best jammer is als je een lul bent.quote:
mwihihiahaooquote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat op zich best jammer is als je een lul bent.
Och, als jij die dingen niet hebt weggegooid en je hebt wat glijmiddel in huis kun jij jezelf alsnog trakteren op een heerlijk avondje, vogeltjesdans.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
elk jaar weer een wortel verspild.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, als jij die dingen niet hebt weggegooid en je hebt wat glijmiddel in huis kun jij jezelf alsnog trakteren op een heerlijk avondje, vogeltjesdans.
Maar mijn badhanddoeken om achteraf schoon te maken krijgt hij nietquote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, als jij die dingen niet hebt weggegooid en je hebt wat glijmiddel in huis kun jij jezelf alsnog trakteren op een heerlijk avondje, vogeltjesdans.
Awwww. Wil je een virus?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:27 schreef vera166 het volgende:
Ik krijg al jaren niks meer en ik ben nog helemaal niet oud![]()
Ga wel uit eten vanavond. Maar niet omdat het sinterklaas is. Kutleven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |