Verstop die wortel lekker waar je hem niet meer kunt zienquote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik niks![]()
Klacht: elk jaar weer een wortel verspild.
Moet ik hem in de kruipruimte leggen? Krijg ik dan wel cadeautjes?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Verstop die wortel lekker waar je hem niet meer kunt zien
Ja tuurlijk krijg jij je cadeau, vraag dan wel Deamon from heaven achter je te kruipen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet ik hem in de kruipruimte leggen? Krijg ik dan wel cadeautjes?
Wat op zich best jammer is als je een lul bent.quote:
mwihihiahaooquote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat op zich best jammer is als je een lul bent.
Och, als jij die dingen niet hebt weggegooid en je hebt wat glijmiddel in huis kun jij jezelf alsnog trakteren op een heerlijk avondje, vogeltjesdans.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
elk jaar weer een wortel verspild.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, als jij die dingen niet hebt weggegooid en je hebt wat glijmiddel in huis kun jij jezelf alsnog trakteren op een heerlijk avondje, vogeltjesdans.
Maar mijn badhanddoeken om achteraf schoon te maken krijgt hij nietquote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, als jij die dingen niet hebt weggegooid en je hebt wat glijmiddel in huis kun jij jezelf alsnog trakteren op een heerlijk avondje, vogeltjesdans.
Awwww. Wil je een virus?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:27 schreef vera166 het volgende:
Ik krijg al jaren niks meer en ik ben nog helemaal niet oud![]()
Ga wel uit eten vanavond. Maar niet omdat het sinterklaas is. Kutleven
TS heeft wel een wortel voor je om een taart te bakken, maar daar kan inmiddels een vreemd geurtje aan zitten.quote:
Ik wil een echte taart, waar ik moddervet van word. Geen gezonde shit. En ook geen wortel die is gebruikt voor anale stimulatiequote:Op donderdag 5 december 2013 16:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
TS heeft wel een wortel voor je om een taart te bakken, maar daar kan inmiddels een vreemd geurtje aan zitten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:34 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben er van overtuigd dat jij je hier helemaal in vast gaat eten. 5 December zal vanaf vandaag een hele andere betekenis krijgen.
We kunnen samen die taart oppeuzelen, de kelder staat er vol mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik wil een echte taart, waar ik moddervet van word. Geen gezonde shit. En ook geen wortel die is gebruikt voor anale stimulatie
[..]![]()
Oké, da's duidelijke taal.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik wil een echte taart, waar ik moddervet van word. Geen gezonde shit. En ook geen wortel die is gebruikt voor anale stimulatie
[..]
Je mag in mijn kelder komen, daar hangen al een aantal mannen met zeep.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:36 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
We kunnen samen die taart oppeuzelen, de kelder staat er vol mee
Ja tochquote:
Zo iets?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Verstop die wortel lekker waar je hem niet meer kunt zien
Je mag blij zijn als je die taart nog krijgt. Nou, doe eens lief.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
Je mag in mijn kelder komen, daar hangen al een aantal mannen met zeep.
[..]
Ja tochhahaha
Het was goed bedoeld eigenlijk....quote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je die taart nog krijgt. Nou, doe eens lief.
Dit moeten we in ons bed uitpraten onder het genot van een nieuwe taart.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Het was goed bedoeld eigenlijk....
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Dit moeten we in ons bed uitpraten onder het genot van een nieuwe taart.
[ afbeelding ]
Ik schrok al, ik raakte al bijna in paniek waar ik mijn spulletje in moest latenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:41 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
ik wil vooral dat rode spul
edit: nee omg ik wil alles
probeer in je eigen kont te spuitenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Ik schrok al, ik raakte al bijna in paniek waar ik mijn spulletje in moest laten
Zeg denk eens niet zo vies, het gaat hier over taart.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
probeer in je eigen kont te spuiten
waarom denk jij dat ik dat niet bedoelde? ....quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Zeg denk eens niet zo vies, het gaat hier over taart.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
waarom denk jij dat ik dat niet bedoelde? ....
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
probeer in je eigen kont te spuiten
ik heb geen kontquote:Op donderdag 5 december 2013 16:46 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Spuit ik slagroom in jouw kontje.
dat klinkt al beterquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat je wel een mond hebt waar ik op doel in bovenstaande post.
Een chocoladeletterquote:Op donderdag 5 december 2013 16:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik niks![]()
Klacht: elk jaar weer een wortel verspild.
Ik twee keer de helft van datquote:Op donderdag 5 december 2013 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
Doe maar DM'en. Dit is een serieus topic
Heb helemaal niets gehad
En nu is je hond dood ?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:55 schreef eend112 het volgende:
Heb alleen wat van mijn werk gekregen; Sinterklaas pakket met een kilo chocola ofzo wat ik toch niet eet, had het ergens laten liggen en toen had mijn hond het opgegeten
hij kan wel wat hebbenquote:
Je weet dat chocola giftig is voor een hond? (In elk geval niet goed voor een hond in die hoeveelheid.)quote:
hij heeft al vaker chocola gegeten, wel eens de prullenbak leeggehaald en er is nog nooit wat gebeurdquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:51 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Je weet dat chocola giftig is voor een hond? (In elk geval niet goed voor een hond in die hoeveelheid.)
Fijne baas ben jij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
hij heeft al vaker chocola gegeten, wel eens de prullenbak leeggehaald en er is nog nooit wat gebeurd
want?quote:
Het zou nooit mogen gebeuren... Je hond kan eraan doodgaan. Daarom vind ik jou een slechte baas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
want?
ik zeg toch niet dat ik dat hem laat doen ofzo
het is in 11 jaar 3 keer gebeurd
Baas!quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het zou nooit mogen gebeuren... Je hond kan eraan doodgaan. Daarom vind ik jou een slechte baas.
stel je ff aan heyquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het zou nooit mogen gebeuren... Je hond kan eraan doodgaan. Daarom vind ik jou een slechte baas.
Onzin. Mijn hond eet al sinds zijn geboorte 300 gram pure chocolade per dag, en nu kan hij vliegen en praten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:10 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een kond, zelfs jij.
De W, van Waardeloos. Typisch.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:44 schreef Robophatt het volgende:
Een chocoladeletter. Een W nota bene
Ja ik had de hint ook al begrepenquote:
(Stel dat he.) Zou jij je kind (2 jaar) - die allergisch is voor pinda's en daar een anafalyctic(?) shock van kan krijgen - ook aan pindakaas blootstellen? (Ik bedoel: zou jij de pindakaas ergens neerzetten zodat het kind erbij kan en daar dus ziek van word?)quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
stel je ff aan hey![]()
mijn hond wordt hier thuis overspoeld met liefde en krijgt elke avond vlees van 6 euro per pakje, geef in totaal +/-250 euro per maand uit aan hem dus beter denk je even na voordat je zoiets zegt
Op deze vergelijking ga ik niet eens inhoudelijk reagerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:00 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
(Stel dat he.) Zou jij je kind (2 jaar) - die allergisch is voor pinda's en daar een anafalyctic(?) shock van kan krijgen - ook aan pindakaas blootstellen? (Ik bedoel: zou jij de pindakaas ergens neerzetten zodat het kind erbij kan en daar dus ziek van word?)
Zo nee: waarom bij een hond dan wel?
Het is hetzelfde. Een levend wezen blootstellen aan iets wat niet goed is voor 'm. Kutbaasje!quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Op deze vergelijking ga ik niet eens inhoudelijk reageren
mooi geprobeerd om mij een schuldgevoel aan te praten, ik keek net ff en hij ligt heerlijk in zijn kingsize hondensofa en vind mij duidelijk het beste baasje in de wereld, niet gelukt dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:13 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Het is hetzelfde. Een levend wezen blootstellen aan iets wat niet goed is voor 'm. Kutbaasje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |