TS heeft wel een wortel voor je om een taart te bakken, maar daar kan inmiddels een vreemd geurtje aan zitten.quote:
Ik wil een echte taart, waar ik moddervet van word. Geen gezonde shit. En ook geen wortel die is gebruikt voor anale stimulatiequote:Op donderdag 5 december 2013 16:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
TS heeft wel een wortel voor je om een taart te bakken, maar daar kan inmiddels een vreemd geurtje aan zitten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:34 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben er van overtuigd dat jij je hier helemaal in vast gaat eten. 5 December zal vanaf vandaag een hele andere betekenis krijgen.
We kunnen samen die taart oppeuzelen, de kelder staat er vol mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik wil een echte taart, waar ik moddervet van word. Geen gezonde shit. En ook geen wortel die is gebruikt voor anale stimulatie
[..]![]()
Oké, da's duidelijke taal.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik wil een echte taart, waar ik moddervet van word. Geen gezonde shit. En ook geen wortel die is gebruikt voor anale stimulatie
[..]
Je mag in mijn kelder komen, daar hangen al een aantal mannen met zeep.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:36 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
We kunnen samen die taart oppeuzelen, de kelder staat er vol mee
Ja tochquote:
Zo iets?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:15 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Verstop die wortel lekker waar je hem niet meer kunt zien
Je mag blij zijn als je die taart nog krijgt. Nou, doe eens lief.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:37 schreef vera166 het volgende:
[..]
Je mag in mijn kelder komen, daar hangen al een aantal mannen met zeep.
[..]
Ja tochhahaha
Het was goed bedoeld eigenlijk....quote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je die taart nog krijgt. Nou, doe eens lief.
Dit moeten we in ons bed uitpraten onder het genot van een nieuwe taart.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:38 schreef vera166 het volgende:
[..]
Het was goed bedoeld eigenlijk....
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Dit moeten we in ons bed uitpraten onder het genot van een nieuwe taart.
[ afbeelding ]
Ik schrok al, ik raakte al bijna in paniek waar ik mijn spulletje in moest latenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:41 schreef vera166 het volgende:
[..]![]()
ik wil vooral dat rode spul
edit: nee omg ik wil alles
probeer in je eigen kont te spuitenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Ik schrok al, ik raakte al bijna in paniek waar ik mijn spulletje in moest laten
Zeg denk eens niet zo vies, het gaat hier over taart.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
probeer in je eigen kont te spuiten
waarom denk jij dat ik dat niet bedoelde? ....quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Zeg denk eens niet zo vies, het gaat hier over taart.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
waarom denk jij dat ik dat niet bedoelde? ....
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef vera166 het volgende:
[..]
probeer in je eigen kont te spuiten
ik heb geen kontquote:Op donderdag 5 december 2013 16:46 schreef Sarcastaball het volgende:
[..]
Spuit ik slagroom in jouw kontje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |