Nu bijv. heb ik ook geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet nog wat irrationeler ben geweest hè. Mooie soap
Wil er wel een maken, maar intertoys heeft me geen speelgoedgids gestuurdquote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jonge heb toch heel geen verlanglijstje van je gehad wat verwacht je van zo'n ouwe vent
Niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil er wel een maken, maar intertoys heeft me geen speelgoedgids gestuurd
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn wij toch allemaal te blank voor.
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe zwart ben jij dan, schaal 1/dwc.
Die wil ik op de bruiloft.quote:
Welke bruiloftquote:
quote:
Ben je linkshandig?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer ik ga trouwen met mijn linker hand.
Wowquote:
Ik weet het, het is gewaagd, maar soms moet je gewoon gekke dingen doen, zoals je haar kort en rood verven.quote:
Ja laatst mn haar kort geverfd was echt spanendquote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet het, het is gewaagd, maar soms moet je gewoon gekke dingen doen, zoals je haar kort en rood verven.
Lekker gek paars montuurtje erbij?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja laatst mn haar kort geverfd was echt spanend
Volgens mij ben ik in de winter srs lichter dan de meesten hier als ze op zomervakantie/wintersport zijn geweestquote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe zwart ben jij dan, schaal 1/dwc.
hahaha ja speciaal voor de huishoudbeurs gekocht was echt gezellie xxxquote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker gek paars montuurtje erbij?
is er in Amsterdam nog een restaurant waar ik wat kan eten?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor de 38e keer de Metro van vandaag lezen.
Is wel handig natuurlijk, makkelijker solliciteren, en dan gewoon zeggen dat je Henk de Vries heet.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in de winter srs lichter dan de meesten hier als ze op zomervakantie/wintersport zijn geweest.
Weet wel zeker eik.
kei leuk, doen we nog een keertje, xoxo + pootje van haze.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
hahaha ja speciaal voor de huishoudbeurs gekocht was echt gezellie xxx
Vroeger wekenlang dat ding doorspittenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet?Ons ook niet. Bestaan die dingen niet meer ofzo?
Ja alles uitknippen en omcirkelenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vroeger wekenlang dat ding doorspitten![]()
Wtf, dat UWV. Je hoeft alleen maar soort vacature, werkgever en contactpersoon door te geven als je sollicitatie hebt gedaan
Jawel, van de Bart Smit iig nog wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet?Ons ook niet. Bestaan die dingen niet meer ofzo?
Nieuwendijk 70quote:Op donderdag 5 december 2013 19:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is er in Amsterdam nog een restaurant waar ik wat kan eten?
En dat ze ieder jaar 50 jaar bestonden en daarom zo'n prijsvraag en alles hadden.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja alles uitknippen en omcirkelenSommige dingen leken echt pure magie gewoon
Lolsnap wel dat zoveel mesnen uitkering hebben dan
Reken maar dat daar wel eens over nagebeld wordt naar die bedrijven.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vroeger wekenlang dat ding doorspitten![]()
Wtf, dat UWV. Je hoeft alleen maar soort vacature, werkgever en contactpersoon door te geven als je sollicitatie hebt gedaan
Niet gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, van de Bart Smit iig nog wel.
Hier hebben ze hem iigquote:Op donderdag 5 december 2013 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet gehad
Misschien heeft mijn moeder hem bij het oud papier gegooid zonder mij te vragen shit
Zit nog een verschil in WW of Wajong whatever zielepoot brigade waar die clowns tegenwoordig misbruik van maken. " Mweh ik ben dik, kan niet werken mwehh " " Mweh ik ben autist, kan niet werken mwehh "quote:
Dat geloof ik best maar hoe weten ze dan of je echt je best doet? Of uberhaupt weet hoe je moet solliciteren? Sollicitatiebrief, vacatureinfo is toch wel het minste wat ze kunnen checkenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Reken maar dat daar wel eens over nagebeld wordt naar die bedrijven.
Zou ik wel doen, als ze zien wat voor teringzooi jij hier opknapt zonder ervoor betaald te krijgen zien ze je vast als iemand die gek genoeg is om voor ze te werken.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dat ze ieder jaar 50 jaar bestonden en daarom zo'n prijsvraag en alles hadden.
Ik nog serieus goede motivatie gegeven bij die sollicitatie om te doen alsof ik wil werken en dan krijg je ditZal ik KLB moderator trouwens op m'n CV zetten?
Wwo misschien krijgen alleen huizen met kinderen diequote:Op donderdag 5 december 2013 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier hebben ze hem iig
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/301277
Het is WW. Maar vind het op dit moment wel best eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 19:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zit nog een verschil in WW of Wajong whatever zielepoot brigade waar die clowns tegenwoordig misbruik van maken. " Mweh ik ben dik, kan niet werken mwehh " " Mweh ik ben autist, kan niet werken mwehh "
Hier in de buurt woont er ook zo een, zit ook te genieten van zo'n uitkering omdat ze niet mentaal in staat is om te werken, haar lichaam past niet bij haar geest ( fat ). Np betaal ik wel voor je, geen probleemquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is WW. Maar vind het op dit moment wel best eigenlijk
Wel echt aardig van je manquote:Op donderdag 5 december 2013 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hier in de buurt woont er ook zo een, zit ook te genieten van zo'n uitkering omdat ze niet mentaal in staat is om te werken, haar lichaam past niet bij haar geest ( fat ). Np betaal ik wel voor je, geen probleem![]()
Je moet toch ook bij het UWV zelf aangeven wat voor soort werk je zoekt, welke richting etc. Als je dan nooit in die richting solliciteert. En na een paar maanden uitkering volgt normaal gesproken altijd een gesprek over hoe je dingen zou kunnen verbeteren (soll. tips enzo).quote:Op donderdag 5 december 2013 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat geloof ik best maar hoe weten ze dan of je echt je best doet? Of uberhaupt weet hoe je moet solliciteren? Sollicitatiebrief, vacatureinfo is toch wel het minste wat ze kunnen checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |