De slet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne heeft me in de steek gelaten om te gaan eten.
Dit is de correcte manier om dit soort akkefietjes af te handelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dude Comes Home To Catch His Wife In Bed With Another Man Pulls Out Camera Starts Recording!
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhL2Und4Cpft28e3i3
[..].
zou het niet pikkenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne heeft me in de steek gelaten om te gaan eten.
Maar waar is die kerel nou zo snel gebleven dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit is de correcte manier om dit soort akkefietjes af te handelen.
Vergeet niet op het rangeerterrein uit te stappen zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik stond op het goede perron met zon 200 mensen om me heen en toen stond ik even in gedachten verzonken en toen was iedereen opeens verdwenen. Super vaag. Maar nu zit ik wel in een treinmet heel veel ruimte
Het hazenpad, die is slim.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waar is die kerel nou zo snel gebleven dan?
Penis afvegen aan de gordijnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waar is die kerel nou zo snel gebleven dan?
Jij zou ook koelbloedig de camera weten te hanteren op zo'n moment?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Broek - ¤100
Shirt - ¤25
Schoenen - ¤75
Voor altijd op beeld op het internet - priceless
Eerst ricardo even bannen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga zo de storm in om boodschappen te doen. Als ik om 7 uur niet terug ben mogen jullie in paniek raken
Ik zou eerst die gozer een hoek geven en naakt naar buiten gooien (no homo), dan zou ik m'n chick om een verklaring vragen, en voordat ze is uitgesproken geef ik haar vijf hoekenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zou ook koelbloedig de camera weten te hanteren op zo'n moment?
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben confused as fuck, een straatrat die meet-talk doet met een boerin met letterlijk koeienpoep aan haar hand.
Jajaja, nu weten we het wel, je kijkt raar uit je ogen en je hebt een rare motoriek.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je me echt gezien had, had je geen moment getwijfeld, dat had je gewoon zeker geweten.
Overdag meestal niet. Misschien na afsluiting van een project.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jajaja, nu weten we het wel, je kijkt raar uit je ogen en je hebt een rare motoriek.
Hij vergeet sws filmpje te maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen (on #BD cuz), laat haar ergens heenkomen, film haar daar en post dat filmpje hier.
Mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mozy geDM'd dat je met andere boys meet, trouwens.
keertje warm binnenslapen in zon trein. Heeeerlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 18:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Vergeet niet op het rangeerterrein uit te stappen zo.
Om wat jij zei.quote:
Ja ik kan er gewoon helemaal niets van maken. Maar ik spreek ook geen straatquote:Op donderdag 5 december 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben confused as fuck, een straatrat die meet-talk doet met een boerin met letterlijk koeienpoep aan haar hand.
Wat.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze komen ook altijd met 2-3 jaar oude swag/woordjes/dansjes.
[..]Sure.
Ben je niet lief geweest dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had de Sint een Ricardovrije dag gevraagd
Je lult man, alsof het uit is met Mozyquote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat.
Meer uitleg ga ik niet geven, want dingen die ik in DM's vertel zeg jij daarna ook gewoon hier.
Kkquote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had de Sint een Ricardovrije dag gevraagd
Nee het is gelukkig goed gekomen, maar als je mij dat eergistermiddag had verteld had ik het niet geloofd.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je lult man, alsof het uit is met Mozy.
Alsof je gewoon helemaal niet bestaatquote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het wordt gewoon nooit opgemerkt
Als je je blaren op je handen loopt te aaien.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Robophatt het volgende:
Even een serieuze vraag, kun je je kat kaal aaien? Een van mijn katten wil altijd over z'n buik geaaid worden en ik zou toch zweren dat die vacht daar steeds dunner wordt.
Wordt gewoon niet gewaardeerdquote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof je gewoon helemaal niet bestaat
in theorie wel denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Robophatt het volgende:
Even een serieuze vraag, kun je je kat kaal aaien? Een van mijn katten wil altijd over z'n buik geaaid worden en ik zou toch zweren dat die vacht daar steeds dunner wordt.
Was ook wel een beetje zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Gridlok het volgende:
Denk dat chai meteen OCD't als ze vreemd zou gaan
Is echt niet normaal hoeveel die kat geaaid wordt he. Als je stopt met aaien blijft hij je de hele tijd met van die grote pupillen aankijken tot je verder aait.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je je blaren op je handen loopt te aaien.
Als ik Sinterklaas was...quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt gewoon niet gewaardeerdgelukkig heb ik KLB nog
Oh was je toen aan het OCD'n dacht dat je geen lucht meer kreeg omdat keel gevuld.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje zo.niet gemerkt?
KOM VAN DAT DAK AFquote:Op donderdag 5 december 2013 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had je een baard en waaide je nu van een dak af?
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Was ook wel een beetje zo.niet gemerkt?
Had je wel een ricardovrijedag gehadquote:Op donderdag 5 december 2013 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat je een vieze oude man die graag kindertjes op schoot neemt
Jammer dat ik niet nog wat irrationeler ben geweest hè. Mooie soapquote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Alsof men dat merkt van jou, jouw posts valt de helft van de tijd al geen rationele chocola van te maken.
Nou als dat alles is wat jij me zou gevenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had je wel een ricardovrijedag gehad
[ afbeelding ]
Jonge heb toch heel geen verlanglijstje van je gehad wat verwacht je van zo'n ouwe ventquote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou als dat alles is wat jij me zou geven
Ik ga denk eens wat sollicitatieactiviteiten doen. UWV is immers geen Sinterklaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |