Nu bijv. heb ik ook geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet nog wat irrationeler ben geweest hè. Mooie soap
Wil er wel een maken, maar intertoys heeft me geen speelgoedgids gestuurdquote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jonge heb toch heel geen verlanglijstje van je gehad wat verwacht je van zo'n ouwe vent
Niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil er wel een maken, maar intertoys heeft me geen speelgoedgids gestuurd
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn wij toch allemaal te blank voor.
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe zwart ben jij dan, schaal 1/dwc.
Die wil ik op de bruiloft.quote:
Welke bruiloftquote:
quote:
Ben je linkshandig?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer ik ga trouwen met mijn linker hand.
Wowquote:
Ik weet het, het is gewaagd, maar soms moet je gewoon gekke dingen doen, zoals je haar kort en rood verven.quote:
Ja laatst mn haar kort geverfd was echt spanendquote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet het, het is gewaagd, maar soms moet je gewoon gekke dingen doen, zoals je haar kort en rood verven.
Lekker gek paars montuurtje erbij?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja laatst mn haar kort geverfd was echt spanend
Volgens mij ben ik in de winter srs lichter dan de meesten hier als ze op zomervakantie/wintersport zijn geweestquote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe zwart ben jij dan, schaal 1/dwc.
hahaha ja speciaal voor de huishoudbeurs gekocht was echt gezellie xxxquote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker gek paars montuurtje erbij?
is er in Amsterdam nog een restaurant waar ik wat kan eten?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor de 38e keer de Metro van vandaag lezen.
Is wel handig natuurlijk, makkelijker solliciteren, en dan gewoon zeggen dat je Henk de Vries heet.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik in de winter srs lichter dan de meesten hier als ze op zomervakantie/wintersport zijn geweest.
Weet wel zeker eik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |