De slet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne heeft me in de steek gelaten om te gaan eten.
Dit is de correcte manier om dit soort akkefietjes af te handelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dude Comes Home To Catch His Wife In Bed With Another Man Pulls Out Camera Starts Recording!
[ afbeelding ]
http://www.worldstarhipho(...)wshhL2Und4Cpft28e3i3
[..].
zou het niet pikkenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijne heeft me in de steek gelaten om te gaan eten.
Maar waar is die kerel nou zo snel gebleven dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit is de correcte manier om dit soort akkefietjes af te handelen.
Vergeet niet op het rangeerterrein uit te stappen zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik stond op het goede perron met zon 200 mensen om me heen en toen stond ik even in gedachten verzonken en toen was iedereen opeens verdwenen. Super vaag. Maar nu zit ik wel in een treinmet heel veel ruimte
Het hazenpad, die is slim.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waar is die kerel nou zo snel gebleven dan?
Penis afvegen aan de gordijnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waar is die kerel nou zo snel gebleven dan?
Jij zou ook koelbloedig de camera weten te hanteren op zo'n moment?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Broek - ¤100
Shirt - ¤25
Schoenen - ¤75
Voor altijd op beeld op het internet - priceless
Eerst ricardo even bannen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga zo de storm in om boodschappen te doen. Als ik om 7 uur niet terug ben mogen jullie in paniek raken
Ik zou eerst die gozer een hoek geven en naakt naar buiten gooien (no homo), dan zou ik m'n chick om een verklaring vragen, en voordat ze is uitgesproken geef ik haar vijf hoekenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij zou ook koelbloedig de camera weten te hanteren op zo'n moment?
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik ben confused as fuck, een straatrat die meet-talk doet met een boerin met letterlijk koeienpoep aan haar hand.
Jajaja, nu weten we het wel, je kijkt raar uit je ogen en je hebt een rare motoriek.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
En als je me echt gezien had, had je geen moment getwijfeld, dat had je gewoon zeker geweten.
Overdag meestal niet. Misschien na afsluiting van een project.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jajaja, nu weten we het wel, je kijkt raar uit je ogen en je hebt een rare motoriek.
Hij vergeet sws filmpje te maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet je wat je moet doen (on #BD cuz), laat haar ergens heenkomen, film haar daar en post dat filmpje hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |