ja 1 keer gedaan gewoon om te proberen (ik dacht ik ging seksen dus gelijk alles maar meegepakt, maar nee.)quote:
Wat je nu hebt is goed.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja 1 keer gedaan gewoon om te proberen (ik dacht ik ging seksen dus gelijk alles maar meegepakt, maar nee.)
was wel nice
shag op mn borst vind ik maar niks dus dan maar weghalen
Harde baas deze manquote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja 1 keer gedaan gewoon om te proberen (ik dacht ik ging seksen dus gelijk alles maar meegepakt, maar nee.)
was wel nice
shag op mn borst vind ik maar niks dus dan maar weghalen
Ben ik zeker van.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Pics van jouw torso in DM? Denk dat Dima betere v-shape en beharing heeft.
Niet echt.quote:
quote:
Ook maar vooral geem v-shapequote:
Misschien houd hij wel van chubbyquote:Op woensdag 11 december 2013 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dima zou jou niet doen als hij gay was.
Misschien wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Misschien houd hij wel van chubby
Als je 183 klein vindt ben ik wel klein jaquote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wel.en je bent ook klein toch? Daar houdt hij ook van.
Niemand lijkt meer op krio dan Swizz Beatz.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind van wel, alleen is Krio lichter en breder
Haha truequote:Op woensdag 11 december 2013 19:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niemand lijkt meer op krio dan Swizz Beatz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |