Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person Of Sergeants Extreme!quote:
Done.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:15 schreef HostiHawaii het volgende:
Kan ik ook nog in de OP?
Evil_Tuinhekje
Danke sehr.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person Of Sergeants Extreme!
Dat was een soort reclame voor Bulletstorm. Wat overigens een fantastisch dikke shooter is.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef RRuben het volgende:
[..]![]()
![]()
zo'n spel kan eigenlijk nog wel leuk zijn hahah
Bestaat ook, Duty Calls is te downloadenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef RRuben het volgende:
[..]![]()
![]()
zo'n spel kan eigenlijk nog wel leuk zijn hahah
waar?!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bestaat ook, Duty Calls is te downloaden
thanksquote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.gamershell.com/download_68954.shtml
Ik hoop juist dat het niemand koopt. Prima dat ze dit spel voor de PS4 uitbrengen maar laat het dan max ¤5 zijn op het PSN. Ze hadden op zijn minst nog alle andere delen van Angry Birds op het schijfje erbij kunnen zetten.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:30 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ik denk niemand. Angry Birds speel ik wel gratis op me telefoon
Idemquote:Op woensdag 11 december 2013 18:33 schreef BraboMeneer het volgende:
Morgen komt mijn PS+ binnen van bol.com eindelijk binnen.
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Idem
Net op tijd voor het verlopen van mijn 14 dagen trial
Had ik er toevallig toch al in staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijk
Nondeju! het hele hoesje is kapot.. gelukkig is de CD niet bekrast.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Koopsie het volgende:
Woeoe AC BF binnen, even wat anders dan Killzone
Als er een CD'tje in zit ben je genept, vrees ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:05 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Nondeju! het hele hoesje is kapot.. gelukkig is de CD niet bekrast.
Neh, was via bol.com en het plastic zat er nog omheenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als er een CD'tje in zit ben je genept, vrees ik.
Maar je zit dus nog met de CD opgescheept?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:23 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Neh, was via bol.com en het plastic zat er nog omheenkrijg een nieuw hoesje toegstuurd.
Dan heeft ie alleen de soundtrack ben ik bang...quote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Maar je zit dus nog met de CD opgescheept?
He, je verpest mijn slecht verhulde grapquote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dan heeft ie alleen de soundtrack ben ik bang...
De game staat op een blu-ray, geen cd. Ik was je in de maling aan het nemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef Koopsie het volgende:
ik snap het niet helemaalik speel nu gewoon ? alleen het hoesje was kapot en daar krijg ik een nieuwe voor.
Excuses,quote:Op woensdag 11 december 2013 19:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
De game staat op een blu-ray, geen cd. Ik was je in de maling aan het nemen.
Daar had ie op een dvd gestaanquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Excuses,blijft wennen van xbox naar PS4
Zijn er hier xbox gebruikers of ajacieden dan ?quote:
ajaciedquote:Op woensdag 11 december 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zijn er hier xbox gebruikers of ajacieden dan ?
Omg DT! Heb je nog steeds dezelfde psn?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sinds de nieuwe ps4 update krijg ik weer meldingen als psn vrienden online komen
Ja echt hij moest gewoon met rood eraf, en dan in het circus apen acteertrucjes gaan doen of zoquote:
Uiteraard baas. Tec-Deaconquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Omg DT! Heb je nog steeds dezelfde psn
Je krijgt toch ook wel de optie om met prepaid tegoed te betalen?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijk
Andere TV geprobeerd?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
Playstation stond een tijdje aan en ik was beneden hij stond ingesteld na 2 uur gaat de ps4 automatisch uit.
ps4 is toen uitgegaa na 2 uur daarna wil ik een potje gaan game is me scherm ineens hellemaal rood![]()
![]()
te warm is hij niet heb de firmware al opnieuw geinstalleerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
Playstation stond een tijdje aan en ik was beneden hij stond ingesteld na 2 uur gaat de ps4 automatisch uit.
ps4 is toen uitgegaa na 2 uur daarna wil ik een potje gaan game is me scherm ineens hellemaal rood![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kabel/connector issue.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet geloof ikquote:Op donderdag 12 december 2013 10:00 schreef Griebus het volgende:
Hoe kan ik typen in twitch als ik aan het streamen ben op de ps4?
Niet, je kunt pratenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:00 schreef Griebus het volgende:
Hoe kan ik typen in twitch als ik aan het streamen ben op de ps4?
Nope, maar de kabel is gewoon cheap. Hij sloot al niet lekker aan op mijn tv ook. Veel te losjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:48 schreef Pheno het volgende:
Niets mis met de HDMI-kabel? Of ben je zo'n Monster-kabel fetisjist?
Bulletstorm was inderdaad een leuke shooter en vreselijk ondergewaardeerd. Persoonlijk zie ik ook graag een Borderlands 3 komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat was een soort reclame voor Bulletstorm. Wat overigens een fantastisch dikke shooter is.
Geef mij maar Bulletstorm 2. Serrano leeft nog, dus een vervolg lijkt me logisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:42 schreef janrad het volgende:
[..]
Bulletstorm was inderdaad een leuke shooter en vreselijk ondergewaardeerd. Persoonlijk zie ik ook graag een Borderlands 3 komen.
Hoezo? Je hebt je handen toch nodig om te gamen?quote:
Je hebt de PS3 disc nodig om het spel te starten.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:17 schreef Bolters het volgende:
Ik heb eigenlijk even een vraagje. Ik heb toentertijd de PS3-versie van Battlefield 4 met die code omgezet naar PS4-versie. Kan ik die game (dat is dus een PS3-hoesje + disc) nu nog gewoon verkopen als PS3-game? Of werkt die na het omzetten niet meer op een PS3?
Ja dat snap ik. Maar ik hoef BF4 niet meer te spelen, dus wil hem echt verkopen. Maar weet niet of die PS3-disc na het omzetten nog werkt in een PS3?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je hebt de PS3 disc nodig om het spel te starten.
De disc zelf is niet uniek, dat zou geen probleem moeten zijn. Ik weet alleen niet of je een code in hebt moeten voeren bij BF op de PS3? (heb zelf de game niet) In dat geval zou het niet meer kunnen lijkt me.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik hoef BF4 niet meer te spelen, dus wil hem echt verkopen. Maar weet niet of die PS3-disc na het omzetten nog werkt in een PS3?
Want ik ga er vanuit dat de omzetcode niet tweemaal werkt
Weet het inmiddels al thnx to HostiHawaii. Thnx!quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
De disc zelf is niet uniek, dat zou geen probleem moeten zijn. Ik weet alleen niet of je een code in hebt moeten voeren bij BF op de PS3? (heb zelf de game niet) In dat geval zou het niet meer kunnen lijkt me.
En wat is het antwoord dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Bolters het volgende:
[..]
Weet het inmiddels al thnx to HostiHawaii. Thnx!
De PS3 versie verandert niet en je disc is niet uniek.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik hoef BF4 niet meer te spelen, dus wil hem echt verkopen. Maar weet niet of die PS3-disc na het omzetten nog werkt in een PS3?
Want ik ga er vanuit dat de omzetcode niet tweemaal werkt
Ik had mijn COD Ghost zonder die code verkocht in de hoop hem voor een tientje te kunnen upgraden alleenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De PS3 versie verandert niet en je disc is niet uniek.Je kan hem gewoon doorverkopen en als iemand anders hem wilt upgraden naar PS4, dan moeten ze een eigen upgrade code kopen.
Je PS3 versie is en blijft een PS3 versie. Die upgrade staat er los van.
Het is puur om te voorkomen dat men voor een 10tje upgrade en vervolgens de PS3 versie gaan doorverkopen.
Dus als je BF4 niet meer wil spelen, kan je met een gerust hart de originele PS3 versie van de hand doen.
Wil je hem toch weer spelen, koop je zelf een 2e hands PS3 versie.
Dat is best wel dom.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik had mijn COD Ghost zonder die code verkocht in de hoop hem voor een tientje te kunnen upgraden alleen![]()
![]()
![]()
Ja is waar, alleen heb ik geen zin in microfoon en af en toe wat intikken als begroeting of dergelijke zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt je handen toch nodig om te gamen?Als je dat niet doet hoef je niet te streamen, maar kun je beter gewoon gaan chatten
El Presador!quote:
Trey 4 life?quote:
Dat er uberhaupt nog een CoD community is.quote:
Ja nooit dat kaartje met die code gelezen.quote:
Die gasten lachen zich kapot om 't geld dat ze krijgen via ads omdat er zoveel mensen naar ze kijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Ah nee, niet die mongool weer
Nog erger dan die dikke klapjosti Francis
Klopt, maar ik snap ècht niet waarom mensen naar die kinderachtige onzin kijkenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die gasten lachen zich kapot om 't geld dat ze krijgen via ads omdat er zoveel mensen naar ze kijken.
tot 31 dec volgens mij maarquote:Op donderdag 12 december 2013 12:53 schreef videonatic het volgende:
Dus als ik COD ghost voor de ps3 koop voor cheap kan ik hem voor een tientje ps4 quality spelen? nice
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap ècht niet waarom mensen naar die kinderachtige onzin kijken
-De PS3-disc moet in het PS4-systeem blijven zitten om de digitale PS4-versie van de game te kunnen spelen. Als je de PS3-disc verwijdert uit je PS4-systeem, wordt de game gestopt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:53 schreef videonatic het volgende:
Dus als ik COD ghost voor de ps3 koop voor cheap kan ik hem voor een tientje ps4 quality spelen? nice
Yes, thnx voor je duidelijke uitlegquote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De PS3 versie verandert niet en je disc is niet uniek.Je kan hem gewoon doorverkopen en als iemand anders hem wilt upgraden naar PS4, dan moeten ze een eigen upgrade code kopen.
Je PS3 versie is en blijft een PS3 versie. Die upgrade staat er los van.
Het is puur om te voorkomen dat men voor een 10tje upgrade en vervolgens de PS3 versie gaan doorverkopen.
Dus als je BF4 niet meer wil spelen, kan je met een gerust hart de originele PS3 versie van de hand doen.
Wil je hem toch weer spelen, koop je zelf een 2e hands PS3 versie.
Gunstig.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:16 schreef rdwilbrink het volgende:
De ps4 heeft nachtje uitgestaan zonder de stroomkabel erin en nu doet hij het weer normaal gelukkig. Blijf het wel vreemd vinden
De mijne heeft nog geen misfire gedaan. Terwijl elke avond "hard" de stroom eraf gaat middels standby-killers hier.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gunstig.![]()
Zoiets is ook precies de reden waarom ik pas na een aantal maanden een nieuwe console haal, van die onverklaarbare shit heb ik echt geen zin in.
Ik heb onlangs de collectors edition gegeven van Injustice: Gods Among Us. Collectors dus, wel tof beeldje, geen ultimate collection. Werkt die shit gewoon niet. Dat vind ik wel een beetje gierig..quote:Op donderdag 12 december 2013 12:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
-De PS3-disc moet in het PS4-systeem blijven zitten om de digitale PS4-versie van de game te kunnen spelen. Als je de PS3-disc verwijdert uit je PS4-systeem, wordt de game gestopt.
-Om de digitale PS4-versie met korting te claimen, moet je je voucher met code inlossen en de digitale PS4-versie aanschaffen op of voor de volgende data: 31 januari 2014 (Assassin's Creed IV Black Flag), 28 maart 2014 (Battlefield 4) en 31 maart 2014 (Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition, NBA 2K14 en Call of Duty: Ghosts).
http://nl.playstation.com(...)-naar-de-PS4-versie/
Hij was wel tof toen joh! en Francis zijn serieuze filmpjes zijn ook goed te doen. En die onzin filmpjes ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Ah nee, niet die mongool weer
Nog erger dan die dikke klapjosti Francis
Dit ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gunstig.![]()
Zoiets is ook precies de reden waarom ik pas na een aantal maanden een nieuwe console haal, van die onverklaarbare shit heb ik echt geen zin in.
Heb je die PS4 ook nog met winst kunnen verkopen?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Ben toch wel blij dat ik gewoon een PS3 heb en de PS4 heb verkocht. Het is leuk hoor als je een console op release heb, maar de kans is veel groter op nare dingen. Beter een jaartje wachten tot alle kinderziektes eruit zijn.
Echt een onzinreden om nu geen PS4 te hebben/halen imo.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Ben toch wel blij dat ik gewoon een PS3 heb en de PS4 heb verkocht. Het is leuk hoor als je een console op release heb, maar de kans is veel groter op nare dingen. Beter een jaartje wachten tot alle kinderziektes eruit zijn.
Welke nare dingen? Ik heb er nu twee in een minuut aangesloten en draaiend gehad, geen idee wat er loos zou moeten zijn?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Dit. Ik geef 10x liever 500 euro uit aan een entertainment device bij launch dan aan een lulijzer.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke nare dingen? Ik heb er nu twee in een minuut aangesloten en draaiend gehad, geen idee wat er loos zou moeten zijn?
De enige kans dat je krijgt is dat er ooit een updatet versie van de ps4 komt. Ooit, een slim, een wifi ac, een weet ik wat. Maar he, mensen gooien liever elk jaar/twee jaar 500+ euro over de balk met een net uitgekomen mobiel en daar zouden geen kinderziektes in zitten![]()
Ik zet hem helemaal uit en dan de stroom eraf, is dat niet beter?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De mijne heeft nog geen misfire gedaan. Terwijl elke avond "hard" de stroom eraf gaat middels standby-killers hier.
Aanzetten -> Gamen zonder issues -> Uit, rinse and repeat.
Ja hier ook duh. Maar sommige apparatuur vind het niet fijn wanneer de stroomtoevoer wordt onderbroken ook al staan ze helemaal uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zet hem helemaal uit en dan de stroom eraf, is dat niet beter?
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik had mijn COD Ghost zonder die code verkocht in de hoop hem voor een tientje te kunnen upgraden alleen![]()
![]()
![]()
Als iemand ellende heeft met zijn nieuwe console krijg je altijd zulke reacties. Bedoel en met elk aparaat kan je problemen krijgen dat houd je toch niet tegen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Er brandt een lampje, dus het is niet helemaal voor nietsquote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zode van die kilowatuurtj0nz jonguuhhh
Vergeet de views nietquote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die gasten lachen zich kapot om 't geld dat ze krijgen via ads omdat er zoveel mensen naar ze kijken.
De koelkast en diepvries ook niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik laat ook nooit apparaten op standby staan trouwens
Overrated, gewoon leven op chipsquote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
De koelkast en diepvries ook niet?
Snickers!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Overrated, gewoon leven op chips
Pinda M&M's or bust.quote:
"Press X to eat the hostages"quote:
"Get the M&M's in the bowl"quote:
PS4?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:19 schreef Mindstate het volgende:
M'n PS4 pre-order is geannuleerd hoor ik net (had een mail moeten krijgen, niks ontvangen. Ook geld had ik nog niet teruggestort gekregen, dus een grote fuck-up van Gamediscounter). Waar kan ik het beste bestellen zodat ik hem zsm binnen heb?
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zode van die kilowatuurtj0nz jonguuhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt je een kleine 90KW per jaar op je PS4.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik heb standby nooit gebruikt. Niet op een console, niet op de pc, nergens.
Overrated feature vind ik. Updaten doet hij maar zodra ik hem aanzet. Ik heb geen haast.
Is toch weer zo'n 20 euroquote:Op donderdag 12 december 2013 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Scheelt je een kleine 90KW per jaar op je PS4.
Inderdaad...quote:
Geen wachttijd omdat er een patch geinstalleerd zou moeten worden als ik wel online wil spelen. Ik heb het er voor over.quote:
Ik heb nog drie jaar aan aboquote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... 4 maanden online abbo
Dat kanquote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen wachttijd omdat er een patch geinstalleerd zou moeten worden als ik wel online wil spelen. Ik heb het er voor over.
[..]
Ik heb nog drie jaar aan abo
Ahh, ideaalquote:
DIT x1000000quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen wachttijd omdat er een patch geinstalleerd zou moeten worden als ik wel online wil spelen. Ik heb het er voor over.
Gewoon aanbiedingen afwachten, automatisch elke maand afschrijven is de duurste oplossing.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh, ideaal. Ik moet me er nog eens in verdiepen. Kunnen ze het gewoon automatisch afschrijven van Credit-Card of iets?
Maar vervolgens wel wachten tot je game geladen is? Komop!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Pheno het volgende:
Dat is niet te omzeilen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel wachten tot je game geladen is? Komop!
20 euro op jaarbasis vind ik ook niet belangrijkquote:
Het gaat mij niet om het geld hoor, maar ik heb gewoon niks met standby. Een update meteen downloaden vind ik geen reden om het te gaan gebruiken.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet te omzeilen.
[..]
20 euro op jaarbasis vind ik ook niet belangrijk
quote:
Ditquote:Op donderdag 12 december 2013 14:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik niet, zo'n patch duurt een minuutje ofzo
Geld ergens anders aan uitgevenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:44 schreef Santello het volgende:
Het doet me veel pijn iedere keeer geconfronteerd te worden over het feit dat ik mijn geld niet kan uitgeven aan een PS4. HELP MIJ!
Ze liggen nu gewoon overal in de winkels toch!?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:44 schreef Santello het volgende:
Het doet me veel pijn iedere keeer geconfronteerd te worden over het feit dat ik mijn geld niet kan uitgeven aan een PS4. HELP MIJ!
Jij denkt dat een FOK!er een winkel binnenstapt? Naar buiten gaat?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze liggen nu gewoon overal in de winkels toch!?
Komt een fokker bij de dokter.... TUURLIJK NIET!!! Die zoeken alles op internet!!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat een FOK!er een winkel binnenstapt? Naar buiten gaat?
Geen punt... Ik bespaar al op mijn stand-byquote:Op donderdag 12 december 2013 15:08 schreef portie het volgende:
[..]
Gewoon aanbiedingen afwachten, automatisch elke maand afschrijven is de duurste oplossing.
tijd is ook geldquote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen punt... Ik bespaar al op mijn stand-by
Daarom... En ik heb de tijd niet om naar aanbiedingen te zoekenquote:
Of het geld niet om ze aan te schaffen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarom... En ik heb de tijd niet om naar aanbiedingen te zoeken
Zo kun je hem ook nog zienquote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Of het geld niet om ze aan te schaffen.
Als controller 1 bij mij leeg is staat hij al uitquote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef HostiHawaii het volgende:
Leuk weetje trouwens voor de mensen met 2 controllers.
Als controller 1 leeg is, PS knop op controller 2 indrukken en inloggen met je primaire account.
Controller 1 word dan uitgeschakeld en je kan verder met controller 2 (welke dan als primaire controller ingesteld staat)
Best handig.
Bijna leeg dan, mierenneuker.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef LinQ het volgende:
[..]
Als controller 1 bij mij leeg is staat hij al uit
Lol, ja ik speel altijd door tot hij uitvaltquote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Bijna leeg dan, mierenneuker.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
Nou bij mij is de PS4 nu ook binnen hoor!! net langs de MM geweest en ze hadden overwachts wat extra mega bundels binnen gekregen dus lekker meegenomenals iemand die camera wil hebben moet je het even zeggen, heb em niet nodig denk ik
Ik ben zo'n autist die af en toe checkt hoeveel juice er nog in zit.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef LinQ het volgende:
[..]
Lol, ja ik speel altijd door tot hij uitvalt
Hier nog één... Heb nog geen PS4 maar al wel die hippe externe lader voor twee controllers.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik ben zo'n autist die af en toe checkt hoeveel juice er nog in zit.
Eindelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
Nou bij mij is de PS4 nu ook binnen hoor!! net langs de MM geweest en ze hadden overwachts wat extra mega bundels binnen gekregen dus lekker meegenomenals iemand die camera wil hebben moet je het even zeggen, heb em niet nodig denk ik
Gewoon aansluiten joh, lache, kan je met voice commands net doen of je een xbox hebt. Hij logt je zelfs automagisch in als je dat aan hebt staan.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
ja oke maar wil hem ook wel verkopenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon aansluiten joh, lache, kan je met voice commands net doen of je een xbox hebt. Hij logt je zelfs automagisch in als je dat aan hebt staan.
niksquote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Jimbo het volgende:
Wat zal de december PS+ game zijn voor de ps4 ?
Ik denk tiny brains
quote:
escape plan??quote:
Playstation knop even ingedrukt houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef RRuben het volgende:
Hoe zie je batterij van je controller?
Officiële seal natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even een vraag hadden jullie de officiële Playstation 4 seal op de doos zitten of was het ook een gewone plakband?
Dat is ook niet normaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:34 schreef bakacakes het volgende:
Heb hem net opgehaald, bleek gewoon een kale witte doos te zijn. Best apart.. ik had op internet gewoon bedrukte dozen gezien.
Vreemd. Waar heb je het vandaan en was het een launch console? Hier lagen bij de tweede levering geen een PS4 met de blauwe seal van Sony.quote:
dan is het omhulsel eraf waar PS4 op staat.quote:
Hadden ze nog veel ?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
geen idee maar ze zeiden dat je onverwachts extra bundels hadden dus ik denk het wel en ze zouden ook wat vrije verkoop doen vandaag maar ben bang dat dat op isquote:
Klopt rond 3 uur waren er nog wat in de vrije verkoop toen was er nog 1. Maar ik was net te laat, want moest naar mijn school -,-. Maar, bij de mediamarkt zeiden ze dat je gewoon moest blijven bellen want er gaan ook nog wel wat mensen annuleren.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
geen idee maar ze zeiden dat je onverwachts extra bundels hadden dus ik denk het wel en ze zouden ook wat vrije verkoop doen vandaag maar ben bang dat dat op is
aaah jammer heb je net misgegrepenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt rond 3 uur waren er nog wat in de vrije verkoop toen was er nog 1. Maar ik was net te laat, want moest naar mijn school -,-. Maar, bij de mediamarkt zeiden ze dat je gewoon moest blijven bellen want er gaan ook nog wel wat mensen annuleren.
Ach ja, man. Hopelijk krijg ik hem bij mijn lokale intertoys. Dat zal wel niet voorlopig die hebben weinig leveringen volgens mij. Maar ik kan ook niet reseveren bij de MM jammer genoeg, anders had ik het al lang gedaan natuurlijk. Maar, ik blijf bellen. Alhoewel ik denk dat er weinig annuleringen zijn denk je niet? Maar, ik zie wel joh. Wacht wel af zou wel graag willen spelen, maar is niet anders.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:51 schreef RRuben het volgende:
[..]
aaah jammer heb je net misgegrepenmaar 3de lading is tussen kerst en nieuwjaar dacht ik dus misschien kan je hem dan nog krijgen
ook in de winkel geprobeerd? en anders moet je gewoon blijven bellen idd en de 3de levering is waarschijnlijk in de vakantie dus dan kan je wel naar de vrije verkoop als die er isquote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ach ja, man. Hopelijk krijg ik hem bij mijn lokale intertoys. Dat zal wel niet voorlopig die hebben weinig leveringen volgens mij. Maar ik kan ook niet reseveren bij de MM jammer genoeg, anders had ik het al lang gedaan natuurlijk. Maar, ik blijf bellen. Alhoewel ik denk dat er weinig annuleringen zijn denk je niet? Maar, ik zie wel joh. Wacht wel af zou wel graag willen spelen, maar is niet anders.
Is de 3de levering, in de vakantie ooh, oke. Sommige zeggen zelf dat die er al eerder komt maar jah. Ik bel gewoon lekker..quote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef RRuben het volgende:
[..]
ook in de winkel geprobeerd? en anders moet je gewoon blijven bellen idd en de 3de levering is waarschijnlijk in de vakantie dus dan kan je wel naar de vrije verkoop als die er is
ja dat zeiden ze eerste tegen me toen ik wou preorderen dus ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef Fokker101 het volgende:
Weet eigenlijk geen eens, als de vrije verkoop er is in de kerstvakantie neem toch aan van wel.
Killzone is de tofste shooter van t stel man.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef RRuben het volgende:
Ik heb hier ook nog een gesealde Killzone liggen, het liefst ruilen tegen BF4 maar een anders spel mag ook wel.
De december PS+ games zijn Resogun en Contrast.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Jimbo het volgende:
Wat zal de december PS+ game zijn voor de ps4 ?
Ik denk tiny brains
Gelukkig nieuwjaar dan alvast!quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik wacht nog steeds op AC:BF van de Saturn
Ook al zou die voor PSN+ zijn, dan nog is het een gigantische baggergame op de PS4.quote:
Ik heb hem niet, ondanks dat ik een vita heb. Maar als ik je zo hoor dan is het nog een leuke titel voor de vita. Vermaak me op het moment goed met Guacamelee! Stiekem hoop ik dat ze die ook nog voor de ps4 uitbrengenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:30 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ook al zou die voor PSN+ zijn, dan nog is het een gigantische baggergame op de PS4.
Ik kan het weten, ik heb hem gedownload omdat ik hem toendertijd voor de Vita had gekocht.
Op de Vita is hij geweldig, omdat je alles via touchscreen en pad doet.
Op de PS4 gebruik je de analoge stick, knoppen EN touchpad. Gewoon niet te doen en Escape Plan's hele charme was dat je het 100% met touchscreen en touchpad speelde.
Op de PS4 is de besturing gewoon omslachtig en kut. Zonde.
Sterker nog, op de Vita is hij zijn geld dubbel en dwars waard. Op de PS4 is hij het downloaden niet eens waard.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb hem niet, ondanks dat ik een vita heb. Maar als ik je zo hoor dan is het nog een leuke titel voor de vita. Vermaak me op het moment goed met Guacamelee! Stiekem hoop ik dat ze die ook nog voor de ps4 uitbrengenCross buy voor het gewin
Die controls heb ik ook direct even aangepastquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:13 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren even BF4 geprobeerd op de PS4.
Ik kon zo een game induiken zonder problemen, heb even een paar minuten zitten pielen (wel 2 capturepoints gepakt).
Besturing is ERG wennen als je van BF3 op de pc komt zeg!
Gas geven en sturen met 1 stick is waardeloos, dat ga ik sowieso anders instellen.
Onwijs mooie game verder en liep zonder gezeur op een server met 62 man.
Gisteren rondje gemaakt maar nog niks kunnen vinden, vanmiddag ook nog weer even.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:41 schreef Rossdale het volgende:
Vriend van me heeft vandaag ook gewoon een ps4 gehaald uit losse verkoop bij de mm. Je kunt het gewoon proberen dus
Ik dacht gisteren ook mijn main wapen te selecteren, begon ik met medpacks te strooien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die controls heb ik ook direct even aangepastWas BF3 op de Xbox 360 gewend en het was eerst echt onspeelbaar omdat ik continue de verkeerde knopjes induwde
Haha ik doe hem echt niet wegquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gisteren rondje gemaakt maar nog niks kunnen vinden, vanmiddag ook nog weer even.
Wel vertrouwen in dat jij dat ding houdt (ook al komt er misschien een one bij) en dan hebben we weer mooi groepje
Elke keer als ik mijn heli wilde landen begon ik te schieten en andersomquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:21 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren ook mijn main wapen te selecteren, begon ik met medpacks te strooien.
Veranker je onderkaak voor de zekerheid even.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb mijn order bij saturn geannuleerd, ik heb killzone voor 20 euro van marktplaats en die gaat vandaag op de bus dus dan hoef ik niet meer te wachten
Mwhehehe will do, het scheelt al dat ik niet kan kwijlenquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:26 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Veranker je onderkaak voor de zekerheid even.Ik moest hem ook van de grond rapen bij Killzone namelijk.
Is het niet een foto van het hoesje van de game?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb mijn order bij saturn geannuleerd, ik heb killzone voor 20 euro van marktplaats en die gaat vandaag op de bus dus dan hoef ik niet meer te wachten
3equote:Op vrijdag 13 december 2013 10:27 schreef RedemptioN het volgende:
en morgen mn derde ps4 ophalen
collega's zijn blij met mij ^^
want een collega koopt hem over van jou?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:27 schreef RedemptioN het volgende:
en morgen mn derde ps4 ophalen
collega's zijn blij met mij ^^
Als COD nog niet op verzonden staat dan niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:30 schreef ManianMan het volgende:
Jeej verzending komt morgen binnen alleen weet ik niet of cod er ook bij zit.
DAN WIL IK VOOR DIE 20 EU DAT HIJ IIG ER EEN FOTOLIJSTJE OMHEEN DOET!quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is het niet een foto van het hoesje van de game?
Fruit, ben jij dat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAN WIL IK VOOR DIE 20 EU DAT HIJ IIG ER EEN FOTOLIJSTJE OMHEEN DOET!
Me2 alleen cod nog niet. Hopen dat deze volgende week nog komt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:12 schreef Rage_Guy het volgende:
Mail gekregen van Saturn dat Fifa (¤42) verzonden is
De January games danquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:41 schreef VulpX het volgende:
[..]
De december PS+ games zijn Resogun en Contrast.
ja twee collega's die gefaald hebben in pre-orderen...en ik dit te vaak heb gedaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
want een collega koopt hem over van jou?
Gerucht gaat dat dit Don't Starve en The Binding of Isaac zijn. Nog twee indiesquote:
ik zou t ook niet zo gek vinden...quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat dit Don't Starve en The Binding of Isaac zijn. Nog twee indies
Knack en Driveclub denk ik ja, zal inderdaad vanaf maart zijn schat ik zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik zou t ook niet zo gek vinden...
de echte grotere games ga je toch pas rond maart oid krijgen (knack dan ofzo)
In summary:quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat dit Don't Starve en The Binding of Isaac zijn. Nog twee indies
Ik gok dat ze driveclub erop zetten en dan maandelijks de indi game vervangen door een andere. Zal minimaal een half jaar duren voor je knack oid krijgtquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Knack en Driveclub denk ik ja, zal inderdaad vanaf maart zijn schat ik zo
DAJMN! Wat.. Een.. Lijst!!quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In summary:
Leaving PS Plus:
24th December: Grid 2
24th December: Dragons Dogma Dark Arisen
24th December: Sonic and Allstars Racing Transformed
8th January: Contrast
Entering PS Plus:
24th December: DmC Devil May Cry
24th December: Borderlands 2
24th December: Soul Sacrifice
24th December: Blazblue Continuum Shift Extend
8th January: Don’t Starve
net op de blog
http://blog.eu.playstatio(...)-borderlands-2-more/
Heb zo'n flauw vermoeden dat dit niet geldt voor gaikai-gamesquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef RedemptioN het volgende:
fokking hell lekkere lijst...als GAIKAI ofzo ook nog beschikbaar komt en je alles gewoon kan streamen wordt t echt heerlijk
Zo te zien alleen Don't Starve voor PS4 ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Voor de PS3 ja, maar daar kan ik niets mee
Ik had borderlands gekocht, maar mn maat besloot om hem niet te kopen, dus had hem weer retour gebrachtquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo te zien alleen Don't Starve voor PS4 ja.
Maar als je ook een PS3 + een Vita hebt dan is het wel genieten hoor![]()
Op Blazblue na heb ik over elke game getwijfeld of ik hem zou kopen.
Moet je even op veteran zetten, was ook eerst aan het klooien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:13 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren even BF4 geprobeerd op de PS4.
Ik kon zo een game induiken zonder problemen, heb even een paar minuten zitten pielen (wel 2 capturepoints gepakt).
Besturing is ERG wennen als je van BF3 op de pc komt zeg!
Gas geven en sturen met 1 stick is waardeloos, dat ga ik sowieso anders instellen.
Onwijs mooie game verder en liep zonder gezeur op een server met 62 man.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je even op veteran zetten, was ook eerst aan het klooien.
Met de 360 controller ging het wel OK bij mij. PS3 controller vind ik ook altijd veels te 'los'. PS4 controller nog niet echt gebruikt voor shooters. Voelt een beetje tussen 360 sticks en PS3 sticks in.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:07 schreef Jimbo het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe mensen kunnen aimen met die sticks.
Probeer het nu al jaren en heb menig shooter uitgespeeld, maar ik blijf het gewoon zo kut vinden
Vond de frag FX verschrikkelijk. Dan liever een Xim3 of een eagle eye.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:59 schreef RedemptioN het volgende:
fragfx met de ps3...
hopelijk straks ook 1 voor de ps4
Zou Gaikai gewoon per game betalen worden of misschien iets netflix achtigs? Dan kan ik in elk geval nog wel een hoop ps3 games inhalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef RedemptioN het volgende:
fokking hell lekkere lijst...als GAIKAI ofzo ook nog beschikbaar komt en je alles gewoon kan streamen wordt t echt heerlijk
Borderlands 2 is heel tof! Dat dlc maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:45 schreef Yi-Long het volgende:
Binding of Isaac schijnt een prima game te zijn toch!? Zelf nooit gespeeld, maar ben in ieder geval zeer benieuwd. Super Meat Boy (zelfde maker) is een van de allerbeste games deze gen.
Wat betreft de nieuwe games voor PSN+: Devil May Cry!!! Demo vond ik destijds erg cool. Borderlands 2 lijkt me ook tof. Nooit aangeschaft ivm DLC enzo, dus als ie nu gratis is, des te beter.
Het originele idee was netflix achtig van wat ik toen las.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zou Gaikai gewoon per game betalen worden of misschien iets netflix achtigs? Dan kan ik in elk geval nog wel een hoop ps3 games inhalen.
Ik heb ergens gelezen dat dat GAIKAI pas in 2015 uitkomt in Nederland.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef RedemptioN het volgende:
2015 is geen gok. Is al naar buiten gebracht dacht ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:41 schreef Pheno het volgende:
Gaikai wordt pas in 2014 in Amerika gelanceerd. Europa zou wel eens later kunnen, maar 2015 is een gok. Een aardige denk ik.
Daarom doe ik mijn ps3 ook niet weg, de wii is nu eindelijk eens verdwenen bij de tv, dus ik had nog wat ruimte
dat zou echt de bom zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:48 schreef Rossdale het volgende:
Gaikai komt later door problemen met beschikbaarheid van breedband blijkbaar. In Nederland is dit juist als één van de beste geregeld, dus hopelijk wordt het in Europa in fases gelanceerd en zijn wij snel aan de beurt
En daarom heb ik juist nog een PS3 gekocht. Gaikai klinkt leuk, maar vind dat streamen niet echt wat. Heb liever die games ook gewoon fysiek in plaats van zo'n streaming dienst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat dat GAIKAI pas in 2015 uitkomt in Nederland.
Dat zou dus nog een tijdje duren. Kan je beter een Playstation 3 kopen erbij als je die nog niet hebt.
Ik koop misschien ook nog wel is een Playstation 3 voor de oudere games.
Als zo'n game net uitkomst is dat voor mij een reden om hem niet aan te schaffen, maar te wachten op een GOTY.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:02 schreef AQuila360 het volgende:
Borderlands 2 is heel tof! Dat dlc maakt toch niet uit?
Maar een game als Borderlands is al heel groot zonder dlc dus dan is het anders, bij sommige kun je idd het idee hebben dat ze dingen er uitgehaald hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als zo'n game net uitkomst is dat voor mij een reden om hem niet aan te schaffen, maar te wachten op een GOTY.
Als de game gratis is, dan maakt het me idd geen fuck uit
Probleem is vooral dat je bij het uitkomen van een game niet weet wat die DLC gaat worden. Soms is het idd prima en dus het geld waard. Vaak niet. Dan kijk ik eigenlijk alltijd liever de kat uit de boom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar een game als Borderlands is al heel groot zonder dlc dus dan is het anders, bij sommige kun je idd het idee hebben dat ze dingen er uitgehaald hebben.
Ga dan godverdomme in het playstation 3 topic verder posten. Heb nu al 10x gelezen dat je net een ps3 hebt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
En daarom heb ik juist nog een PS3 gekocht. Gaikai klinkt leuk, maar vind dat streamen niet echt wat. Heb liever die games ook gewoon fysiek in plaats van zo'n streaming dienst.
Bij Steam vind ik het weer niet zo heel erg, omdat Steam met keys werkt en het toch maar een paar games zijn die ik op de pc speel. Maar bij een streaming dienst heb ik helemaal niet het idee dat de game voor mij is.
als je online preordert bij bart smit of intertoys hoef je niks aan te betalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:45 schreef Piperidine het volgende:
Wat is de beste winkel/site om een PS4 te reserveren zonder eerst te betalen (zoals bij BOL)?
Bij beiden kan je niet meer preorderen volgens mij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:57 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
als je online preordert bij bart smit of intertoys hoef je niks aan te betalen.
kan wel maar dan is nog niks zeker je krijgt dan een mail met een link erin dat je eerder kan bestellen als ik het goed heb. Ow maar zie nu dat het niet meer kan bij intertoysquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:07 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
Bij beiden kan je niet meer preorderen volgens mij.
jazeker, dan pakt ie de verkeerde frequentie uit zichzelf of hij zet het van dolby op DTS en zit in een soort loop.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:07 schreef LDS het volgende:
Vandaag eindelijk mn PS4 gekregen. Alleen, nu begon mijn geluid net ineens te haperen. Heb hem via Opt Out op een Bose aangesloten, eerste 2 uur gingen gewoon prima via DTS maar nu begon ie ineens te haperen. Om de paar minuten was het ineens 2 seconden stil. Iemand meer zoiets gehad?
Op de ps4 krijg je een code te zien als je op apparaat toevoegen drukt, die moet je vervolgens in de app invullen als je daar op koppelen aan ps4 klikt. Ongeveer, ik kan de benamingen fout hebben. Bij mij werkte het iig in een keer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:51 schreef RRuben het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik wil mijn PS4 aan die app op je telefoon koppelen, maar als ik op mn ps4 op apparaat toevoegen druk zie ik niks op mn mobiel. Zelfde netwerk zelfde account. Maar het lukt niet
ja maar op de app staat dan no ps4 found ofzoquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:52 schreef VulpX het volgende:
[..]
Op de ps4 krijg je een code te zien als je op apparaat toevoegen drukt, die moet je vervolgens in de app invullen als je daar op koppelen aan ps4 klikt. Ongeveer, ik kan de benamingen fout hebben. Bij mij werkte het iig in een keer.
Ik moest hard lachen om dit.quote:
wtf?quote:
Om te kotsen deze postquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:23 schreef Bolters het volgende:
Ik ga even een tijdje Call of Duty: Ghosts multiplayer spelen. Wil je meekijken? Dat kan natuurlijk! http://www.twitch.tv/boltersss
Heeft ook zo zijn charme. Beetje hersenloos knallen kan ook erg veel plezier opleverenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:46 schreef SugeLucky het volgende:
beetje kansloos spel trouwens. dit is gewoon als een kip zonder kop wat in de rondte lopen en mensen schieten.
ben altijd al meer een battlefield fan geweest. dat is wat tactischer allemaal
WTF? Waarvoor?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:03 schreef donald_dick het volgende:
Hoe zet je automatisch betalen op psn uit? Die apen hebben even 7 euro van me rekening afgeschreven
quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:03 schreef donald_dick het volgende:
Hoe zet je automatisch betalen op psn uit? Die apen hebben even 7 euro van me rekening afgeschreven
http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/game/psplus.htmlquote:To cancel automatic renewal of your PlayStation®Plus subscription, select the service under (Settings) > [PSNSM] > [Account Information] > [Services List], and then select [Cancel Automatic Renewal].
Extra maan PSN+. Maar kennelijk staat automatisch verlenging aan ofzo en ik wil het uit hebben.quote:
Nee, ik heb niks ingesteld? Ik heb dus ook geen idee hoe het komt. Ik denk dat het misschien aan de game ligt? Want soms is mijn stream van veel hogere kwaliteitquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:44 schreef SugeLucky het volgende:
ik heb al veel betere streams gezien. ik denk dat hij expres lage kwaliteit streamed om wellicht bandbreedte of zo te besparen?
Waarom maak je je druk om k/d ratio bij Battlefield?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:14 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren weer even Battlefield 3 gedaanEerste game meteen weer en disconnect met EA, ook altijd wanneer het lekker gaat qua k/d.
Vervolgens maar weer een -dice- server gepakt en daar weer wat mensen afgeknald.![]()
Zolang alles werkt zoals het moet werken, blijft het een heerlijke game, al gaat mijn voorkeur uit naar Battlefield 1943.
Het ziet er allemaal erg tof uit, alleen als ik je stream bekijk heb ik geen geluid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef Bolters het volgende:
http://www.twitch.tv/boltersss online NBA 2K14 match
Teken dat je goed speelt, altijd fijn om te weten lijkt me. Ik geniet in ieder geval als ik lekker ga met 20/2 dan 1/9 ofzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om k/d ratio bij Battlefield?
Dat ligt aan NBA 2K14. Heeft te maken met licenties. Geluid via stream is met deze game onmogelijk. Ik vind het eerder vreemd dat die stream steeds zo'n lage kwaliteit heeft. Terwijl ik niks qua instellingen heb veranderd en het eerst altijd perfect was..quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:09 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal erg tof uit, alleen als ik je stream bekijk heb ik geen geluid.
Oke, weet ik ook weer waar dat aan ligt. Ik vond de kwaliteit van het beeld nog niet eens zo superslecht. Ik kon alles goed zien. Af en toe was het wel een beetje blurry maar niet echt storend vond ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat ligt aan NBA 2K14. Heeft te maken met licenties. Geluid via stream is met deze game onmogelijk. Ik vind het eerder vreemd dat die stream steeds zo'n lage kwaliteit heeft. Terwijl ik niks qua instellingen heb veranderd en het eerst altijd perfect was..
Je speelt goed als je veel punten hebt. Het is geen Call of duty he.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Teken dat je goed speelt, altijd fijn om te weten lijkt me. Ik geniet in ieder geval als ik lekker ga met 20/2 dan 1/9 ofzo
Lang leven en veel kills maken ondersteun je je team mee, lijkt me goed spelen dus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je speelt goed als je veel punten hebt. Het is geen Call of duty he.
Wel bij alle filialen van Bart Smit denk ik en winkels zoals Intertoys en FRS. Bij winkels zoals Mediamarkt en Saturn zal het iets goedkoper zijn. Maar online je games bestellen bij een webshop zal vaak het goedkoopst zijn denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Bartsmit en dergelijke verkopen trouwens games in de winkel voor 68Is dat overal zo?
misschienquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:41 schreef xminator het volgende:
Ik dacht dat er een prijsvraag zou komen met ps4 games op fok??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |