Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person Of Sergeants Extreme!quote:
Done.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:15 schreef HostiHawaii het volgende:
Kan ik ook nog in de OP?
Evil_Tuinhekje
Danke sehr.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person Of Sergeants Extreme!
Dat was een soort reclame voor Bulletstorm. Wat overigens een fantastisch dikke shooter is.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef RRuben het volgende:
[..]![]()
![]()
zo'n spel kan eigenlijk nog wel leuk zijn hahah
Bestaat ook, Duty Calls is te downloadenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef RRuben het volgende:
[..]![]()
![]()
zo'n spel kan eigenlijk nog wel leuk zijn hahah
waar?!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bestaat ook, Duty Calls is te downloaden
thanksquote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.gamershell.com/download_68954.shtml
Ik hoop juist dat het niemand koopt. Prima dat ze dit spel voor de PS4 uitbrengen maar laat het dan max ¤5 zijn op het PSN. Ze hadden op zijn minst nog alle andere delen van Angry Birds op het schijfje erbij kunnen zetten.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:30 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ik denk niemand. Angry Birds speel ik wel gratis op me telefoon
Idemquote:Op woensdag 11 december 2013 18:33 schreef BraboMeneer het volgende:
Morgen komt mijn PS+ binnen van bol.com eindelijk binnen.
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Idem
Net op tijd voor het verlopen van mijn 14 dagen trial
Had ik er toevallig toch al in staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijk
Nondeju! het hele hoesje is kapot.. gelukkig is de CD niet bekrast.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Koopsie het volgende:
Woeoe AC BF binnen, even wat anders dan Killzone
Als er een CD'tje in zit ben je genept, vrees ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:05 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Nondeju! het hele hoesje is kapot.. gelukkig is de CD niet bekrast.
Neh, was via bol.com en het plastic zat er nog omheenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als er een CD'tje in zit ben je genept, vrees ik.
Maar je zit dus nog met de CD opgescheept?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:23 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Neh, was via bol.com en het plastic zat er nog omheenkrijg een nieuw hoesje toegstuurd.
Dan heeft ie alleen de soundtrack ben ik bang...quote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Maar je zit dus nog met de CD opgescheept?
He, je verpest mijn slecht verhulde grapquote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dan heeft ie alleen de soundtrack ben ik bang...
De game staat op een blu-ray, geen cd. Ik was je in de maling aan het nemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef Koopsie het volgende:
ik snap het niet helemaalik speel nu gewoon ? alleen het hoesje was kapot en daar krijg ik een nieuwe voor.
Excuses,quote:Op woensdag 11 december 2013 19:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
De game staat op een blu-ray, geen cd. Ik was je in de maling aan het nemen.
Daar had ie op een dvd gestaanquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Excuses,blijft wennen van xbox naar PS4
Zijn er hier xbox gebruikers of ajacieden dan ?quote:
ajaciedquote:Op woensdag 11 december 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zijn er hier xbox gebruikers of ajacieden dan ?
Omg DT! Heb je nog steeds dezelfde psn?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sinds de nieuwe ps4 update krijg ik weer meldingen als psn vrienden online komen
Ja echt hij moest gewoon met rood eraf, en dan in het circus apen acteertrucjes gaan doen of zoquote:
Uiteraard baas. Tec-Deaconquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Omg DT! Heb je nog steeds dezelfde psn
Je krijgt toch ook wel de optie om met prepaid tegoed te betalen?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijk
Andere TV geprobeerd?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
Playstation stond een tijdje aan en ik was beneden hij stond ingesteld na 2 uur gaat de ps4 automatisch uit.
ps4 is toen uitgegaa na 2 uur daarna wil ik een potje gaan game is me scherm ineens hellemaal rood![]()
![]()
te warm is hij niet heb de firmware al opnieuw geinstalleerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
Playstation stond een tijdje aan en ik was beneden hij stond ingesteld na 2 uur gaat de ps4 automatisch uit.
ps4 is toen uitgegaa na 2 uur daarna wil ik een potje gaan game is me scherm ineens hellemaal rood![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kabel/connector issue.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet geloof ikquote:Op donderdag 12 december 2013 10:00 schreef Griebus het volgende:
Hoe kan ik typen in twitch als ik aan het streamen ben op de ps4?
Niet, je kunt pratenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:00 schreef Griebus het volgende:
Hoe kan ik typen in twitch als ik aan het streamen ben op de ps4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |