Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person Of Sergeants Extreme!quote:
Done.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:15 schreef HostiHawaii het volgende:
Kan ik ook nog in de OP?
Evil_Tuinhekje
Danke sehr.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Master Sergeant Shooter Sergeant Important Person Of Sergeants Extreme!
Dat was een soort reclame voor Bulletstorm. Wat overigens een fantastisch dikke shooter is.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef RRuben het volgende:
[..]![]()
![]()
zo'n spel kan eigenlijk nog wel leuk zijn hahah
Bestaat ook, Duty Calls is te downloadenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef RRuben het volgende:
[..]![]()
![]()
zo'n spel kan eigenlijk nog wel leuk zijn hahah
waar?!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bestaat ook, Duty Calls is te downloaden
thanksquote:Op woensdag 11 december 2013 17:37 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.gamershell.com/download_68954.shtml
Ik hoop juist dat het niemand koopt. Prima dat ze dit spel voor de PS4 uitbrengen maar laat het dan max ¤5 zijn op het PSN. Ze hadden op zijn minst nog alle andere delen van Angry Birds op het schijfje erbij kunnen zetten.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:30 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ik denk niemand. Angry Birds speel ik wel gratis op me telefoon
Idemquote:Op woensdag 11 december 2013 18:33 schreef BraboMeneer het volgende:
Morgen komt mijn PS+ binnen van bol.com eindelijk binnen.
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijkquote:Op woensdag 11 december 2013 18:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Idem
Net op tijd voor het verlopen van mijn 14 dagen trial
Had ik er toevallig toch al in staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijk
Nondeju! het hele hoesje is kapot.. gelukkig is de CD niet bekrast.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:56 schreef Koopsie het volgende:
Woeoe AC BF binnen, even wat anders dan Killzone
Als er een CD'tje in zit ben je genept, vrees ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:05 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Nondeju! het hele hoesje is kapot.. gelukkig is de CD niet bekrast.
Neh, was via bol.com en het plastic zat er nog omheenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef VulpX het volgende:
[..]
Als er een CD'tje in zit ben je genept, vrees ik.
Maar je zit dus nog met de CD opgescheept?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:23 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Neh, was via bol.com en het plastic zat er nog omheenkrijg een nieuw hoesje toegstuurd.
Dan heeft ie alleen de soundtrack ben ik bang...quote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef VulpX het volgende:
[..]
Maar je zit dus nog met de CD opgescheept?
He, je verpest mijn slecht verhulde grapquote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dan heeft ie alleen de soundtrack ben ik bang...
De game staat op een blu-ray, geen cd. Ik was je in de maling aan het nemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef Koopsie het volgende:
ik snap het niet helemaalik speel nu gewoon ? alleen het hoesje was kapot en daar krijg ik een nieuwe voor.
Excuses,quote:Op woensdag 11 december 2013 19:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
De game staat op een blu-ray, geen cd. Ik was je in de maling aan het nemen.
Daar had ie op een dvd gestaanquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Excuses,blijft wennen van xbox naar PS4
Zijn er hier xbox gebruikers of ajacieden dan ?quote:
ajaciedquote:Op woensdag 11 december 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zijn er hier xbox gebruikers of ajacieden dan ?
Omg DT! Heb je nog steeds dezelfde psn?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sinds de nieuwe ps4 update krijg ik weer meldingen als psn vrienden online komen
Ja echt hij moest gewoon met rood eraf, en dan in het circus apen acteertrucjes gaan doen of zoquote:
Uiteraard baas. Tec-Deaconquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Omg DT! Heb je nog steeds dezelfde psn
Je krijgt toch ook wel de optie om met prepaid tegoed te betalen?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijk
Andere TV geprobeerd?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
Playstation stond een tijdje aan en ik was beneden hij stond ingesteld na 2 uur gaat de ps4 automatisch uit.
ps4 is toen uitgegaa na 2 uur daarna wil ik een potje gaan game is me scherm ineens hellemaal rood![]()
![]()
te warm is hij niet heb de firmware al opnieuw geinstalleerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
Playstation stond een tijdje aan en ik was beneden hij stond ingesteld na 2 uur gaat de ps4 automatisch uit.
ps4 is toen uitgegaa na 2 uur daarna wil ik een potje gaan game is me scherm ineens hellemaal rood![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kabel/connector issue.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet geloof ikquote:Op donderdag 12 december 2013 10:00 schreef Griebus het volgende:
Hoe kan ik typen in twitch als ik aan het streamen ben op de ps4?
Niet, je kunt pratenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:00 schreef Griebus het volgende:
Hoe kan ik typen in twitch als ik aan het streamen ben op de ps4?
Nope, maar de kabel is gewoon cheap. Hij sloot al niet lekker aan op mijn tv ook. Veel te losjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:48 schreef Pheno het volgende:
Niets mis met de HDMI-kabel? Of ben je zo'n Monster-kabel fetisjist?
Bulletstorm was inderdaad een leuke shooter en vreselijk ondergewaardeerd. Persoonlijk zie ik ook graag een Borderlands 3 komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Dat was een soort reclame voor Bulletstorm. Wat overigens een fantastisch dikke shooter is.
Geef mij maar Bulletstorm 2. Serrano leeft nog, dus een vervolg lijkt me logisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:42 schreef janrad het volgende:
[..]
Bulletstorm was inderdaad een leuke shooter en vreselijk ondergewaardeerd. Persoonlijk zie ik ook graag een Borderlands 3 komen.
Hoezo? Je hebt je handen toch nodig om te gamen?quote:
Je hebt de PS3 disc nodig om het spel te starten.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:17 schreef Bolters het volgende:
Ik heb eigenlijk even een vraagje. Ik heb toentertijd de PS3-versie van Battlefield 4 met die code omgezet naar PS4-versie. Kan ik die game (dat is dus een PS3-hoesje + disc) nu nog gewoon verkopen als PS3-game? Of werkt die na het omzetten niet meer op een PS3?
Ja dat snap ik. Maar ik hoef BF4 niet meer te spelen, dus wil hem echt verkopen. Maar weet niet of die PS3-disc na het omzetten nog werkt in een PS3?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Je hebt de PS3 disc nodig om het spel te starten.
De disc zelf is niet uniek, dat zou geen probleem moeten zijn. Ik weet alleen niet of je een code in hebt moeten voeren bij BF op de PS3? (heb zelf de game niet) In dat geval zou het niet meer kunnen lijkt me.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik hoef BF4 niet meer te spelen, dus wil hem echt verkopen. Maar weet niet of die PS3-disc na het omzetten nog werkt in een PS3?
Want ik ga er vanuit dat de omzetcode niet tweemaal werkt
Weet het inmiddels al thnx to HostiHawaii. Thnx!quote:Op donderdag 12 december 2013 11:47 schreef Poit het volgende:
[..]
De disc zelf is niet uniek, dat zou geen probleem moeten zijn. Ik weet alleen niet of je een code in hebt moeten voeren bij BF op de PS3? (heb zelf de game niet) In dat geval zou het niet meer kunnen lijkt me.
En wat is het antwoord dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Bolters het volgende:
[..]
Weet het inmiddels al thnx to HostiHawaii. Thnx!
De PS3 versie verandert niet en je disc is niet uniek.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ik hoef BF4 niet meer te spelen, dus wil hem echt verkopen. Maar weet niet of die PS3-disc na het omzetten nog werkt in een PS3?
Want ik ga er vanuit dat de omzetcode niet tweemaal werkt
Ik had mijn COD Ghost zonder die code verkocht in de hoop hem voor een tientje te kunnen upgraden alleenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De PS3 versie verandert niet en je disc is niet uniek.Je kan hem gewoon doorverkopen en als iemand anders hem wilt upgraden naar PS4, dan moeten ze een eigen upgrade code kopen.
Je PS3 versie is en blijft een PS3 versie. Die upgrade staat er los van.
Het is puur om te voorkomen dat men voor een 10tje upgrade en vervolgens de PS3 versie gaan doorverkopen.
Dus als je BF4 niet meer wil spelen, kan je met een gerust hart de originele PS3 versie van de hand doen.
Wil je hem toch weer spelen, koop je zelf een 2e hands PS3 versie.
Dat is best wel dom.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik had mijn COD Ghost zonder die code verkocht in de hoop hem voor een tientje te kunnen upgraden alleen![]()
![]()
![]()
Ja is waar, alleen heb ik geen zin in microfoon en af en toe wat intikken als begroeting of dergelijke zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt je handen toch nodig om te gamen?Als je dat niet doet hoef je niet te streamen, maar kun je beter gewoon gaan chatten
El Presador!quote:
Trey 4 life?quote:
Dat er uberhaupt nog een CoD community is.quote:
Ja nooit dat kaartje met die code gelezen.quote:
Die gasten lachen zich kapot om 't geld dat ze krijgen via ads omdat er zoveel mensen naar ze kijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Ah nee, niet die mongool weer
Nog erger dan die dikke klapjosti Francis
Klopt, maar ik snap ècht niet waarom mensen naar die kinderachtige onzin kijkenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die gasten lachen zich kapot om 't geld dat ze krijgen via ads omdat er zoveel mensen naar ze kijken.
tot 31 dec volgens mij maarquote:Op donderdag 12 december 2013 12:53 schreef videonatic het volgende:
Dus als ik COD ghost voor de ps3 koop voor cheap kan ik hem voor een tientje ps4 quality spelen? nice
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar ik snap ècht niet waarom mensen naar die kinderachtige onzin kijken
-De PS3-disc moet in het PS4-systeem blijven zitten om de digitale PS4-versie van de game te kunnen spelen. Als je de PS3-disc verwijdert uit je PS4-systeem, wordt de game gestopt.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:53 schreef videonatic het volgende:
Dus als ik COD ghost voor de ps3 koop voor cheap kan ik hem voor een tientje ps4 quality spelen? nice
Yes, thnx voor je duidelijke uitlegquote:Op donderdag 12 december 2013 11:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De PS3 versie verandert niet en je disc is niet uniek.Je kan hem gewoon doorverkopen en als iemand anders hem wilt upgraden naar PS4, dan moeten ze een eigen upgrade code kopen.
Je PS3 versie is en blijft een PS3 versie. Die upgrade staat er los van.
Het is puur om te voorkomen dat men voor een 10tje upgrade en vervolgens de PS3 versie gaan doorverkopen.
Dus als je BF4 niet meer wil spelen, kan je met een gerust hart de originele PS3 versie van de hand doen.
Wil je hem toch weer spelen, koop je zelf een 2e hands PS3 versie.
Gunstig.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:16 schreef rdwilbrink het volgende:
De ps4 heeft nachtje uitgestaan zonder de stroomkabel erin en nu doet hij het weer normaal gelukkig. Blijf het wel vreemd vinden
De mijne heeft nog geen misfire gedaan. Terwijl elke avond "hard" de stroom eraf gaat middels standby-killers hier.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gunstig.![]()
Zoiets is ook precies de reden waarom ik pas na een aantal maanden een nieuwe console haal, van die onverklaarbare shit heb ik echt geen zin in.
Ik heb onlangs de collectors edition gegeven van Injustice: Gods Among Us. Collectors dus, wel tof beeldje, geen ultimate collection. Werkt die shit gewoon niet. Dat vind ik wel een beetje gierig..quote:Op donderdag 12 december 2013 12:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
-De PS3-disc moet in het PS4-systeem blijven zitten om de digitale PS4-versie van de game te kunnen spelen. Als je de PS3-disc verwijdert uit je PS4-systeem, wordt de game gestopt.
-Om de digitale PS4-versie met korting te claimen, moet je je voucher met code inlossen en de digitale PS4-versie aanschaffen op of voor de volgende data: 31 januari 2014 (Assassin's Creed IV Black Flag), 28 maart 2014 (Battlefield 4) en 31 maart 2014 (Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition, NBA 2K14 en Call of Duty: Ghosts).
http://nl.playstation.com(...)-naar-de-PS4-versie/
Hij was wel tof toen joh! en Francis zijn serieuze filmpjes zijn ook goed te doen. En die onzin filmpjes ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef Rossdale het volgende:
Ah nee, niet die mongool weer
Nog erger dan die dikke klapjosti Francis
Dit ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gunstig.![]()
Zoiets is ook precies de reden waarom ik pas na een aantal maanden een nieuwe console haal, van die onverklaarbare shit heb ik echt geen zin in.
Heb je die PS4 ook nog met winst kunnen verkopen?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Ben toch wel blij dat ik gewoon een PS3 heb en de PS4 heb verkocht. Het is leuk hoor als je een console op release heb, maar de kans is veel groter op nare dingen. Beter een jaartje wachten tot alle kinderziektes eruit zijn.
Echt een onzinreden om nu geen PS4 te hebben/halen imo.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Ben toch wel blij dat ik gewoon een PS3 heb en de PS4 heb verkocht. Het is leuk hoor als je een console op release heb, maar de kans is veel groter op nare dingen. Beter een jaartje wachten tot alle kinderziektes eruit zijn.
Welke nare dingen? Ik heb er nu twee in een minuut aangesloten en draaiend gehad, geen idee wat er loos zou moeten zijn?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Dit. Ik geef 10x liever 500 euro uit aan een entertainment device bij launch dan aan een lulijzer.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke nare dingen? Ik heb er nu twee in een minuut aangesloten en draaiend gehad, geen idee wat er loos zou moeten zijn?
De enige kans dat je krijgt is dat er ooit een updatet versie van de ps4 komt. Ooit, een slim, een wifi ac, een weet ik wat. Maar he, mensen gooien liever elk jaar/twee jaar 500+ euro over de balk met een net uitgekomen mobiel en daar zouden geen kinderziektes in zitten![]()
Ik zet hem helemaal uit en dan de stroom eraf, is dat niet beter?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De mijne heeft nog geen misfire gedaan. Terwijl elke avond "hard" de stroom eraf gaat middels standby-killers hier.
Aanzetten -> Gamen zonder issues -> Uit, rinse and repeat.
Ja hier ook duh. Maar sommige apparatuur vind het niet fijn wanneer de stroomtoevoer wordt onderbroken ook al staan ze helemaal uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:54 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zet hem helemaal uit en dan de stroom eraf, is dat niet beter?
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik had mijn COD Ghost zonder die code verkocht in de hoop hem voor een tientje te kunnen upgraden alleen![]()
![]()
![]()
Als iemand ellende heeft met zijn nieuwe console krijg je altijd zulke reacties. Bedoel en met elk aparaat kan je problemen krijgen dat houd je toch niet tegen.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Er brandt een lampje, dus het is niet helemaal voor nietsquote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zode van die kilowatuurtj0nz jonguuhhh
Vergeet de views nietquote:Op donderdag 12 december 2013 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die gasten lachen zich kapot om 't geld dat ze krijgen via ads omdat er zoveel mensen naar ze kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |