De game staat op een blu-ray, geen cd. Ik was je in de maling aan het nemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef Koopsie het volgende:
ik snap het niet helemaalik speel nu gewoon ? alleen het hoesje was kapot en daar krijg ik een nieuwe voor.
Excuses,quote:Op woensdag 11 december 2013 19:33 schreef VulpX het volgende:
[..]
De game staat op een blu-ray, geen cd. Ik was je in de maling aan het nemen.
Daar had ie op een dvd gestaanquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Excuses,blijft wennen van xbox naar PS4
Zijn er hier xbox gebruikers of ajacieden dan ?quote:
ajaciedquote:Op woensdag 11 december 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zijn er hier xbox gebruikers of ajacieden dan ?
Omg DT! Heb je nog steeds dezelfde psn?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sinds de nieuwe ps4 update krijg ik weer meldingen als psn vrienden online komen
Ja echt hij moest gewoon met rood eraf, en dan in het circus apen acteertrucjes gaan doen of zoquote:
Uiteraard baas. Tec-Deaconquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Omg DT! Heb je nog steeds dezelfde psn
Je krijgt toch ook wel de optie om met prepaid tegoed te betalen?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
echt raar dat als je die 14 dagen trial wil dat je je credicard gegevens moet opgeven belachelijk
Andere TV geprobeerd?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
Playstation stond een tijdje aan en ik was beneden hij stond ingesteld na 2 uur gaat de ps4 automatisch uit.
ps4 is toen uitgegaa na 2 uur daarna wil ik een potje gaan game is me scherm ineens hellemaal rood![]()
![]()
te warm is hij niet heb de firmware al opnieuw geinstalleerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
Playstation stond een tijdje aan en ik was beneden hij stond ingesteld na 2 uur gaat de ps4 automatisch uit.
ps4 is toen uitgegaa na 2 uur daarna wil ik een potje gaan game is me scherm ineens hellemaal rood![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kabel/connector issue.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef rdwilbrink het volgende:
Grafzooi heb ik weer.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet geloof ikquote:Op donderdag 12 december 2013 10:00 schreef Griebus het volgende:
Hoe kan ik typen in twitch als ik aan het streamen ben op de ps4?
Niet, je kunt pratenquote:Op donderdag 12 december 2013 10:00 schreef Griebus het volgende:
Hoe kan ik typen in twitch als ik aan het streamen ben op de ps4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |