De koelkast en diepvries ook niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik laat ook nooit apparaten op standby staan trouwens
Overrated, gewoon leven op chipsquote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
De koelkast en diepvries ook niet?
Snickers!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Overrated, gewoon leven op chips
Pinda M&M's or bust.quote:
"Press X to eat the hostages"quote:
"Get the M&M's in the bowl"quote:
PS4?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:19 schreef Mindstate het volgende:
M'n PS4 pre-order is geannuleerd hoor ik net (had een mail moeten krijgen, niks ontvangen. Ook geld had ik nog niet teruggestort gekregen, dus een grote fuck-up van Gamediscounter). Waar kan ik het beste bestellen zodat ik hem zsm binnen heb?
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zode van die kilowatuurtj0nz jonguuhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt je een kleine 90KW per jaar op je PS4.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik heb standby nooit gebruikt. Niet op een console, niet op de pc, nergens.
Overrated feature vind ik. Updaten doet hij maar zodra ik hem aanzet. Ik heb geen haast.
Is toch weer zo'n 20 euroquote:Op donderdag 12 december 2013 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Scheelt je een kleine 90KW per jaar op je PS4.
Inderdaad...quote:
Geen wachttijd omdat er een patch geinstalleerd zou moeten worden als ik wel online wil spelen. Ik heb het er voor over.quote:
Ik heb nog drie jaar aan aboquote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad.... 4 maanden online abbo
Dat kanquote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen wachttijd omdat er een patch geinstalleerd zou moeten worden als ik wel online wil spelen. Ik heb het er voor over.
[..]
Ik heb nog drie jaar aan abo
Ahh, ideaalquote:
DIT x1000000quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen wachttijd omdat er een patch geinstalleerd zou moeten worden als ik wel online wil spelen. Ik heb het er voor over.
Gewoon aanbiedingen afwachten, automatisch elke maand afschrijven is de duurste oplossing.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh, ideaal. Ik moet me er nog eens in verdiepen. Kunnen ze het gewoon automatisch afschrijven van Credit-Card of iets?
Maar vervolgens wel wachten tot je game geladen is? Komop!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Pheno het volgende:
Dat is niet te omzeilen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel wachten tot je game geladen is? Komop!
20 euro op jaarbasis vind ik ook niet belangrijkquote:
Het gaat mij niet om het geld hoor, maar ik heb gewoon niks met standby. Een update meteen downloaden vind ik geen reden om het te gaan gebruiken.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet te omzeilen.
[..]
20 euro op jaarbasis vind ik ook niet belangrijk
quote:
Ditquote:Op donderdag 12 december 2013 14:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik niet, zo'n patch duurt een minuutje ofzo
Geld ergens anders aan uitgevenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:44 schreef Santello het volgende:
Het doet me veel pijn iedere keeer geconfronteerd te worden over het feit dat ik mijn geld niet kan uitgeven aan een PS4. HELP MIJ!
Ze liggen nu gewoon overal in de winkels toch!?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:44 schreef Santello het volgende:
Het doet me veel pijn iedere keeer geconfronteerd te worden over het feit dat ik mijn geld niet kan uitgeven aan een PS4. HELP MIJ!
Jij denkt dat een FOK!er een winkel binnenstapt? Naar buiten gaat?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze liggen nu gewoon overal in de winkels toch!?
Komt een fokker bij de dokter.... TUURLIJK NIET!!! Die zoeken alles op internet!!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat een FOK!er een winkel binnenstapt? Naar buiten gaat?
Geen punt... Ik bespaar al op mijn stand-byquote:Op donderdag 12 december 2013 15:08 schreef portie het volgende:
[..]
Gewoon aanbiedingen afwachten, automatisch elke maand afschrijven is de duurste oplossing.
tijd is ook geldquote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen punt... Ik bespaar al op mijn stand-by
Daarom... En ik heb de tijd niet om naar aanbiedingen te zoekenquote:
Of het geld niet om ze aan te schaffen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarom... En ik heb de tijd niet om naar aanbiedingen te zoeken
Zo kun je hem ook nog zienquote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Of het geld niet om ze aan te schaffen.
Als controller 1 bij mij leeg is staat hij al uitquote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef HostiHawaii het volgende:
Leuk weetje trouwens voor de mensen met 2 controllers.
Als controller 1 leeg is, PS knop op controller 2 indrukken en inloggen met je primaire account.
Controller 1 word dan uitgeschakeld en je kan verder met controller 2 (welke dan als primaire controller ingesteld staat)
Best handig.
Bijna leeg dan, mierenneuker.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef LinQ het volgende:
[..]
Als controller 1 bij mij leeg is staat hij al uit
Lol, ja ik speel altijd door tot hij uitvaltquote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Bijna leeg dan, mierenneuker.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
Nou bij mij is de PS4 nu ook binnen hoor!! net langs de MM geweest en ze hadden overwachts wat extra mega bundels binnen gekregen dus lekker meegenomenals iemand die camera wil hebben moet je het even zeggen, heb em niet nodig denk ik
Ik ben zo'n autist die af en toe checkt hoeveel juice er nog in zit.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef LinQ het volgende:
[..]
Lol, ja ik speel altijd door tot hij uitvalt
Hier nog één... Heb nog geen PS4 maar al wel die hippe externe lader voor twee controllers.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik ben zo'n autist die af en toe checkt hoeveel juice er nog in zit.
Eindelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
Nou bij mij is de PS4 nu ook binnen hoor!! net langs de MM geweest en ze hadden overwachts wat extra mega bundels binnen gekregen dus lekker meegenomenals iemand die camera wil hebben moet je het even zeggen, heb em niet nodig denk ik
Gewoon aansluiten joh, lache, kan je met voice commands net doen of je een xbox hebt. Hij logt je zelfs automagisch in als je dat aan hebt staan.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
ja oke maar wil hem ook wel verkopenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon aansluiten joh, lache, kan je met voice commands net doen of je een xbox hebt. Hij logt je zelfs automagisch in als je dat aan hebt staan.
niksquote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Jimbo het volgende:
Wat zal de december PS+ game zijn voor de ps4 ?
Ik denk tiny brains
quote:
escape plan??quote:
Playstation knop even ingedrukt houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef RRuben het volgende:
Hoe zie je batterij van je controller?
Officiële seal natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even een vraag hadden jullie de officiële Playstation 4 seal op de doos zitten of was het ook een gewone plakband?
Dat is ook niet normaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:34 schreef bakacakes het volgende:
Heb hem net opgehaald, bleek gewoon een kale witte doos te zijn. Best apart.. ik had op internet gewoon bedrukte dozen gezien.
Vreemd. Waar heb je het vandaan en was het een launch console? Hier lagen bij de tweede levering geen een PS4 met de blauwe seal van Sony.quote:
dan is het omhulsel eraf waar PS4 op staat.quote:
Hadden ze nog veel ?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
geen idee maar ze zeiden dat je onverwachts extra bundels hadden dus ik denk het wel en ze zouden ook wat vrije verkoop doen vandaag maar ben bang dat dat op isquote:
Klopt rond 3 uur waren er nog wat in de vrije verkoop toen was er nog 1. Maar ik was net te laat, want moest naar mijn school -,-. Maar, bij de mediamarkt zeiden ze dat je gewoon moest blijven bellen want er gaan ook nog wel wat mensen annuleren.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
geen idee maar ze zeiden dat je onverwachts extra bundels hadden dus ik denk het wel en ze zouden ook wat vrije verkoop doen vandaag maar ben bang dat dat op is
aaah jammer heb je net misgegrepenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Klopt rond 3 uur waren er nog wat in de vrije verkoop toen was er nog 1. Maar ik was net te laat, want moest naar mijn school -,-. Maar, bij de mediamarkt zeiden ze dat je gewoon moest blijven bellen want er gaan ook nog wel wat mensen annuleren.
Ach ja, man. Hopelijk krijg ik hem bij mijn lokale intertoys. Dat zal wel niet voorlopig die hebben weinig leveringen volgens mij. Maar ik kan ook niet reseveren bij de MM jammer genoeg, anders had ik het al lang gedaan natuurlijk. Maar, ik blijf bellen. Alhoewel ik denk dat er weinig annuleringen zijn denk je niet? Maar, ik zie wel joh. Wacht wel af zou wel graag willen spelen, maar is niet anders.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:51 schreef RRuben het volgende:
[..]
aaah jammer heb je net misgegrepenmaar 3de lading is tussen kerst en nieuwjaar dacht ik dus misschien kan je hem dan nog krijgen
ook in de winkel geprobeerd? en anders moet je gewoon blijven bellen idd en de 3de levering is waarschijnlijk in de vakantie dus dan kan je wel naar de vrije verkoop als die er isquote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ach ja, man. Hopelijk krijg ik hem bij mijn lokale intertoys. Dat zal wel niet voorlopig die hebben weinig leveringen volgens mij. Maar ik kan ook niet reseveren bij de MM jammer genoeg, anders had ik het al lang gedaan natuurlijk. Maar, ik blijf bellen. Alhoewel ik denk dat er weinig annuleringen zijn denk je niet? Maar, ik zie wel joh. Wacht wel af zou wel graag willen spelen, maar is niet anders.
Is de 3de levering, in de vakantie ooh, oke. Sommige zeggen zelf dat die er al eerder komt maar jah. Ik bel gewoon lekker..quote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef RRuben het volgende:
[..]
ook in de winkel geprobeerd? en anders moet je gewoon blijven bellen idd en de 3de levering is waarschijnlijk in de vakantie dus dan kan je wel naar de vrije verkoop als die er is
ja dat zeiden ze eerste tegen me toen ik wou preorderen dus ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef Fokker101 het volgende:
Weet eigenlijk geen eens, als de vrije verkoop er is in de kerstvakantie neem toch aan van wel.
Killzone is de tofste shooter van t stel man.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef RRuben het volgende:
Ik heb hier ook nog een gesealde Killzone liggen, het liefst ruilen tegen BF4 maar een anders spel mag ook wel.
De december PS+ games zijn Resogun en Contrast.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Jimbo het volgende:
Wat zal de december PS+ game zijn voor de ps4 ?
Ik denk tiny brains
Gelukkig nieuwjaar dan alvast!quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik wacht nog steeds op AC:BF van de Saturn
Ook al zou die voor PSN+ zijn, dan nog is het een gigantische baggergame op de PS4.quote:
Ik heb hem niet, ondanks dat ik een vita heb. Maar als ik je zo hoor dan is het nog een leuke titel voor de vita. Vermaak me op het moment goed met Guacamelee! Stiekem hoop ik dat ze die ook nog voor de ps4 uitbrengenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:30 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ook al zou die voor PSN+ zijn, dan nog is het een gigantische baggergame op de PS4.
Ik kan het weten, ik heb hem gedownload omdat ik hem toendertijd voor de Vita had gekocht.
Op de Vita is hij geweldig, omdat je alles via touchscreen en pad doet.
Op de PS4 gebruik je de analoge stick, knoppen EN touchpad. Gewoon niet te doen en Escape Plan's hele charme was dat je het 100% met touchscreen en touchpad speelde.
Op de PS4 is de besturing gewoon omslachtig en kut. Zonde.
Sterker nog, op de Vita is hij zijn geld dubbel en dwars waard. Op de PS4 is hij het downloaden niet eens waard.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb hem niet, ondanks dat ik een vita heb. Maar als ik je zo hoor dan is het nog een leuke titel voor de vita. Vermaak me op het moment goed met Guacamelee! Stiekem hoop ik dat ze die ook nog voor de ps4 uitbrengenCross buy voor het gewin
Die controls heb ik ook direct even aangepastquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:13 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren even BF4 geprobeerd op de PS4.
Ik kon zo een game induiken zonder problemen, heb even een paar minuten zitten pielen (wel 2 capturepoints gepakt).
Besturing is ERG wennen als je van BF3 op de pc komt zeg!
Gas geven en sturen met 1 stick is waardeloos, dat ga ik sowieso anders instellen.
Onwijs mooie game verder en liep zonder gezeur op een server met 62 man.
Gisteren rondje gemaakt maar nog niks kunnen vinden, vanmiddag ook nog weer even.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:41 schreef Rossdale het volgende:
Vriend van me heeft vandaag ook gewoon een ps4 gehaald uit losse verkoop bij de mm. Je kunt het gewoon proberen dus
Ik dacht gisteren ook mijn main wapen te selecteren, begon ik met medpacks te strooien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die controls heb ik ook direct even aangepastWas BF3 op de Xbox 360 gewend en het was eerst echt onspeelbaar omdat ik continue de verkeerde knopjes induwde
Haha ik doe hem echt niet wegquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Gisteren rondje gemaakt maar nog niks kunnen vinden, vanmiddag ook nog weer even.
Wel vertrouwen in dat jij dat ding houdt (ook al komt er misschien een one bij) en dan hebben we weer mooi groepje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |