Bijna leeg dan, mierenneuker.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef LinQ het volgende:
[..]
Als controller 1 bij mij leeg is staat hij al uit
Lol, ja ik speel altijd door tot hij uitvaltquote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Bijna leeg dan, mierenneuker.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
Nou bij mij is de PS4 nu ook binnen hoor!! net langs de MM geweest en ze hadden overwachts wat extra mega bundels binnen gekregen dus lekker meegenomenals iemand die camera wil hebben moet je het even zeggen, heb em niet nodig denk ik
Ik ben zo'n autist die af en toe checkt hoeveel juice er nog in zit.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef LinQ het volgende:
[..]
Lol, ja ik speel altijd door tot hij uitvalt
Hier nog één... Heb nog geen PS4 maar al wel die hippe externe lader voor twee controllers.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik ben zo'n autist die af en toe checkt hoeveel juice er nog in zit.
Eindelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
Nou bij mij is de PS4 nu ook binnen hoor!! net langs de MM geweest en ze hadden overwachts wat extra mega bundels binnen gekregen dus lekker meegenomenals iemand die camera wil hebben moet je het even zeggen, heb em niet nodig denk ik
Gewoon aansluiten joh, lache, kan je met voice commands net doen of je een xbox hebt. Hij logt je zelfs automagisch in als je dat aan hebt staan.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
ja oke maar wil hem ook wel verkopenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon aansluiten joh, lache, kan je met voice commands net doen of je een xbox hebt. Hij logt je zelfs automagisch in als je dat aan hebt staan.
niksquote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Jimbo het volgende:
Wat zal de december PS+ game zijn voor de ps4 ?
Ik denk tiny brains
quote:
escape plan??quote:
Playstation knop even ingedrukt houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef RRuben het volgende:
Hoe zie je batterij van je controller?
Officiële seal natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even een vraag hadden jullie de officiële Playstation 4 seal op de doos zitten of was het ook een gewone plakband?
Dat is ook niet normaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:34 schreef bakacakes het volgende:
Heb hem net opgehaald, bleek gewoon een kale witte doos te zijn. Best apart.. ik had op internet gewoon bedrukte dozen gezien.
Vreemd. Waar heb je het vandaan en was het een launch console? Hier lagen bij de tweede levering geen een PS4 met de blauwe seal van Sony.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |