Heeft ook zo zijn charme. Beetje hersenloos knallen kan ook erg veel plezier opleverenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:46 schreef SugeLucky het volgende:
beetje kansloos spel trouwens. dit is gewoon als een kip zonder kop wat in de rondte lopen en mensen schieten.
ben altijd al meer een battlefield fan geweest. dat is wat tactischer allemaal
WTF? Waarvoor?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:03 schreef donald_dick het volgende:
Hoe zet je automatisch betalen op psn uit? Die apen hebben even 7 euro van me rekening afgeschreven
quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:03 schreef donald_dick het volgende:
Hoe zet je automatisch betalen op psn uit? Die apen hebben even 7 euro van me rekening afgeschreven
http://manuals.playstation.net/document/en/ps4/game/psplus.htmlquote:To cancel automatic renewal of your PlayStation®Plus subscription, select the service under (Settings) > [PSNSM] > [Account Information] > [Services List], and then select [Cancel Automatic Renewal].
Extra maan PSN+. Maar kennelijk staat automatisch verlenging aan ofzo en ik wil het uit hebben.quote:
Nee, ik heb niks ingesteld? Ik heb dus ook geen idee hoe het komt. Ik denk dat het misschien aan de game ligt? Want soms is mijn stream van veel hogere kwaliteitquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:44 schreef SugeLucky het volgende:
ik heb al veel betere streams gezien. ik denk dat hij expres lage kwaliteit streamed om wellicht bandbreedte of zo te besparen?
Waarom maak je je druk om k/d ratio bij Battlefield?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:14 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren weer even Battlefield 3 gedaanEerste game meteen weer en disconnect met EA, ook altijd wanneer het lekker gaat qua k/d.
Vervolgens maar weer een -dice- server gepakt en daar weer wat mensen afgeknald.![]()
Zolang alles werkt zoals het moet werken, blijft het een heerlijke game, al gaat mijn voorkeur uit naar Battlefield 1943.
Het ziet er allemaal erg tof uit, alleen als ik je stream bekijk heb ik geen geluid.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:41 schreef Bolters het volgende:
http://www.twitch.tv/boltersss online NBA 2K14 match
Teken dat je goed speelt, altijd fijn om te weten lijkt me. Ik geniet in ieder geval als ik lekker ga met 20/2 dan 1/9 ofzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om k/d ratio bij Battlefield?
Dat ligt aan NBA 2K14. Heeft te maken met licenties. Geluid via stream is met deze game onmogelijk. Ik vind het eerder vreemd dat die stream steeds zo'n lage kwaliteit heeft. Terwijl ik niks qua instellingen heb veranderd en het eerst altijd perfect was..quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:09 schreef BraboMeneer het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal erg tof uit, alleen als ik je stream bekijk heb ik geen geluid.
Oke, weet ik ook weer waar dat aan ligt. Ik vond de kwaliteit van het beeld nog niet eens zo superslecht. Ik kon alles goed zien. Af en toe was het wel een beetje blurry maar niet echt storend vond ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat ligt aan NBA 2K14. Heeft te maken met licenties. Geluid via stream is met deze game onmogelijk. Ik vind het eerder vreemd dat die stream steeds zo'n lage kwaliteit heeft. Terwijl ik niks qua instellingen heb veranderd en het eerst altijd perfect was..
Je speelt goed als je veel punten hebt. Het is geen Call of duty he.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:21 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Teken dat je goed speelt, altijd fijn om te weten lijkt me. Ik geniet in ieder geval als ik lekker ga met 20/2 dan 1/9 ofzo
Lang leven en veel kills maken ondersteun je je team mee, lijkt me goed spelen dus.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:29 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je speelt goed als je veel punten hebt. Het is geen Call of duty he.
Wel bij alle filialen van Bart Smit denk ik en winkels zoals Intertoys en FRS. Bij winkels zoals Mediamarkt en Saturn zal het iets goedkoper zijn. Maar online je games bestellen bij een webshop zal vaak het goedkoopst zijn denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:20 schreef Noppie2000 het volgende:
Bartsmit en dergelijke verkopen trouwens games in de winkel voor 68Is dat overal zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |