Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en genteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
quote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 8 december 2013 22:01 schreef Rewimo het volgende:
Met een beetje mazzel heb ik morgen een cliffhangermail
Ik moet afwachten wat ik aangeboden krijg. Maandag = veel telefoon dus ik weet niet of je mail erdoor komt...quote:Op zondag 8 december 2013 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoop het
Open je de mail niet als het druk is met telefoon of blokkeert dat dan?
Als ze merken dat je het telefonisch druk hebt houden ze hem tegen?quote:Op zondag 8 december 2013 22:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik moet afwachten wat ik aangeboden krijg. Maandag = veel telefoon dus ik weet niet of je mail erdoor komt...
Wordt wel tijd ja. We werken met een systeem dat voorrang geeft aan de drukste werkstroom. Telefoon gaat in principe voor maar mail mag ook geen weken blijven hangen natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2013 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ze merken dat je het telefonisch druk hebt houden ze hem tegen?
Er stond idd dat mail ong. 5 werkdagen zou kunnen duren. Tis dinsdagavond gemaild, dus woensdag was dag 1 toch?
Dan mag je je er vast deze week over buigen
Ik ben alleen benieuwd of zijn kind er zo blij mee is, ik weet niet of ik dat zou zijn als het mijn vader wasquote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef Bamba het volgende:
Hier de hele website, vader mist 1 been en zit daarom denk ik thuis. Ik vind het wel grappigHet verkleden dan, niet dat 'ie een been mist
![]()
http://www.waveatthebus.blogspot.nl/p/the-2nd-year.html
Voor een Nederlandse film heeft hij me niet teleurgesteld. Ik vond hem niet keigoed ofzo, maar ik heb me ook geen minuut verveeld.quote:Op zondag 8 december 2013 21:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben gewoon jaloers op Qwea die op dit moment De Marathon zit te kijken.
Ik wil hem ook nog een keer maar dan weer voor het eerst zien![]()
Zal vast goedkomenquote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wordt wel tijd ja. We werken met een systeem dat voorrang geeft aan de drukste werkstroom. Telefoon gaat in principe voor maar mail mag ook geen weken blijven hangen natuurlijk.
Ik denk dat dit een geval is dat je het f helemaal te gek vind, f je jezelf doodschaamtquote:Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd of zijn kind er zo blij mee is, ik weet niet of ik dat zou zijn als het mijn vader was
Kreeg je geen enorme brok in de keel soms?quote:Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor een Nederlandse film heeft hij me niet teleurgesteld. Ik vond hem niet keigoed ofzo, maar ik heb me ook geen minuut verveeld.
En ik moest wel lachen om dat gescheld
Moet ik nou wel of niet UTD kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, Under The Dome is eigenlijk wel een bar slechte serie.
Op basis van een goed boek. Bijvoorbeeld.
Moet ik wel heel eerlijk zeggen dat het het een ENORM vermakelijke serie vind hoorIk smulde er van en kijk uit naar het vervolg.
Maar goed, ik vind soms ook films echt superleuk die op imdb een 2 krijgen ofzo.
Er is een film met Jessica Simpson in het leger, hij kreeg niet eens een 2 geloof ik, maar ik vond hem enig
Ik deed hardop lachen.quote:'Q' zou er een orgasme van krijgen.
Gaaf!quote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef Bamba het volgende:
Zaterdag ga ik kerstshoppen in Londen![]()
Ik kan niet wachten
Cool!quote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef Bamba het volgende:
Ik kan niet wachten
Ik weet het niet, ik vind het iig enorm vermakelijkquote:
quote:
Jaaaquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef roos85 het volgende:
Is er iemand die verstand heeft om een vorderingsbrief/mail na faillissement op te stellen?Ooh alsjeblieft vertel me dat het niet traffic control isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*zoeken gaat-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Jawel Qquote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh alsjeblieft vertel me dat het niet traffic control is
*zoeken gaat
HOERIGE TYFUS KOLERE TERING GRAFGORE HOEREN TERING GRAFPLEURIS POKKE STINKBEDRIJF.quote:
Wat leukquote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef Bamba het volgende:
Ik kan niet wachten
Mooie samenvatting.quote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
HOERIGE TYFUS KOLERE TERING GRAFGORE HOEREN TERING GRAFPLEURIS POKKE STINKBEDRIJF.
Kijk dit is een duidelijke postquote:Op zondag 8 december 2013 22:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
HOERIGE TYFUS KOLERE TERING GRAFGORE HOEREN TERING GRAFPLEURIS POKKE STINKBEDRIJF.
Dat hangt er maar vanaf hoe de deal in elkaar zit.quote:Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
Maar die bonverkoper gaat echt wel zorgen voor iets vervangends of geld terug hoor, weet ik bijna zeker
Had jij via hun of VV?quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef Qwea het volgende:
Hoerenstink kut bedrijf is het. Godverdomme 4x mijn hoerige teringtyfus lambo rijden verzetten voor mo en dan godverdomme nu falliet gaan?
Nou ja, het zonnige eraan is dat er een grafbedrijf minder is nu.
/einde klacht.
Nee. Want Mo had namelijk al een keer gereden in een aftandse stink auto, die van ellende uit elkaar viel en waarvan ik 1000000% zeker weet (en ik weet zelden iets zeker) dat dat ding niet door de APK is gekomenquote:Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
Maar die bonverkoper gaat echt wel zorgen voor iets vervangends of geld terug hoor, weet ik bijna zeker
Zolang het in de geldigheid van de bon is en je er al voor betaald hebt?quote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf hoe de deal in elkaar zit.
Ik zou Google eens consulteren; je bent vast niet de enige van wie de deal niet doorgaat
Ik bedoelde eerlijk gezegd ook in het geval van Roos, die nog helemaal niets geleverd heeft gekregenquote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Want Mo had namelijk al een keer gereden in een aftandse stink auto, die van ellende uit elkaar viel en waarvan ik 1000000% zeker weet (en ik weet zelden iets zeker) dat dat ding niet door de APK is gekomenEn toen een klacht ingediend, hebben ze fucking 4x mijn nieuwe afspraak verzet en dan nu gaan ze op de fles
Ik heb echt zelden zo'n grafbedrijf als TC meegemaakt. Ik ben serieus blij dat ze failliet zijnquote:Op zondag 8 december 2013 22:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat hangt er maar vanaf hoe de deal in elkaar zit.
Ik zou Google eens consulteren; je bent vast niet de enige van wie de deal niet doorgaat
quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerlijk gezegd ook in het geval van Roos, die nog helemaal niets geleverd heeft gekregen![]()
Oh dat ga ik dan ook ff in de gaten houdenquote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Bamba het volgende:
GreysPentatonix gaat morgen nieuwe tourdatums bekend maken
Ik weet alleen niet of Europa er al bij zit
Ze komen wel in het voorjaar terug als het goed is
Ik vraag me dus af of je uberhaupt iets koopt van zo'n veilingsite. Als ze slim zijn, bemiddelen ze alleen en sluiten ze verantwoordelijkheid in dit soort situaties uit.quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang het in de geldigheid van de bon is en je er al voor betaald hebt?
Je betaalt voor een nog te leveren dienst, maar in dit geval heb je dan 'geluk' dat je niet aan het bedrijf zelf betaald hebt... degene die jou die bon verkocht is niet failliet.
En ze hebben meerdere van dit soort autorace-bedrijven die het aanbieden, dus dan krijg je denk ik een bon voor n van de andere.
Ik heb van hun ook helemaal niks ontvangen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden zo'n grafbedrijf als TC meegemaakt. Ik ben serieus blij dat ze failliet zijnAlleen een beetje jammer dat men dat via fok oid moet vernemen. Ik heb geen mail gehad
Dat einde was wel oke, maar geen moment een brok gehadquote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Kreeg je geen enorme brok in de keel soms?
Effe niet spoileren voor o.a. Roozjee, maar vooral dat einde?
Mooi he dat gevloek... heb ik me helemaal de tering zitten te lopen te rennen
Als ze alleen bemiddelen, ontvangen zij jouw centen niet.quote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of je uberhaupt iets koopt van zo'n veilingsite. Als ze slim zijn, bemiddelen ze alleen en sluiten ze verantwoordelijkheid in dit soort situaties uit.
Picadilly circus!!!!!quote:Op zondag 8 december 2013 22:13 schreef Bamba het volgende:
Ik kan niet wachten
Ohhhhhh echt?quote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat einde was wel oke, maar geen moment een brok gehad
Scandal, the good wife, the big bang theory, how I met your mother, de lijst is eindeloosquote:Op zondag 8 december 2013 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het iig enorm vermakelijk![]()
Maar ik kijk al die series die jij normaal kijkt niet, dus ik weet niet zo goed je smaak wat series betreft (behalve GA dan).
Vlieg je met BA?quote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
JaaaIk zie alleen wel tegen de reis op
Maar ik ga naar Londen, dus boeien
Ik hoop zo dat het niet door de weeks is, anders moet ik maar een hotel gaan boekenquote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat ga ik dan ook ff in de gaten houden
Ik heb zo'n zin in 20 december want dan ga ik naar de driejeeheeeeees
Ok, da's heel wat anders, maar toch
Omgquote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb van hun ook helemaal niks ontvangen.
Het is dat F. en ik vandaag er toevallig via google achterkwamen
Het kan zomaar...quote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
Als ze alleen bemiddelen, ontvangen zij jouw centen niet.
En je boekt je geld toch echt over naar HUN bankrekeningnr en niet naar het bedrijf dat failliet is.
Zou wat wezen als je een reis naar Curacao via ze zou boeken... want ook dat bieden ze aan. Dus als dat failliet gaat ben jij je 1000+ eu kwijt?
We gaan met zo'n georganiseerde busreis, via de Eurotunnel. We zijn maar 24 uur wegquote:
Joah, dit verwacht ik ook.quote:Op zondag 8 december 2013 22:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Het kan zomaar...
Ik zou verwachten dat ze innen en na aftrek van hun fee doorstorten. Hun bemoeienis bestaat eruit dat ze bemiddelen in het tot stand brengen van een overeenkomst tussen de klant en de aanbieder, waarbij zij verder geen partij zijn.
Vermoed ik...
Maar heel het fucking internet staat sowieso vol met klachten van dat kutbedrijfquote:Op zondag 8 december 2013 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh en hun FB staat ook vol klachten van mensen met dezelfde situatie.
Jupquote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar heel het fucking internet staat sowieso vol met klachten van dat kutbedrijf
Nee niet bij westfield geweest. Waar zit je met je hotel? Ooh en als je warenhuizen leuk vind zou ik harrods doen, maar ik vond er geen flikker aanquote:Op zondag 8 december 2013 22:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
We gaan met zo'n georganiseerde busreis, via de Eurotunnel. We zijn maar 24 uur weg![]()
Picadilly Circus is genoteerdBen jij toevallig bij Westfield geweest? Dat grote winkelcentrum?
Kun je niks aan doen!quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
Het stomme is dat ik me er nu stik rot onder voel
Mag niet van F. maar voel me bekant schuldig dat het zo gelopen is
Jij bent Brabantsquote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
Zat zei hij ook alquote:
quote:Mo moest lachen toen ik zo stond te vloeken (zelfde als wat ik typte maar dan tikkie erger) en zei dat dat kutbedrijf op de fles is
Ik heb geen hotel, we vertrekken 3 uur s nachts met de bus en komen 3 uur 's nachts de andere nacht weer aan. We slapen dus in de bus (hopelijkquote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee niet bij westfield geweest. Waar zit je met je hotel? Ooh en als je warenhuizen leuk vind zou ik harrods doen, maar ik vond er geen flikker aan
4 dagen Londen was voor mij al te kortquote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb geen hotel, we vertrekken 3 uur s nachts met de bus en komen 3 uur 's nachts de andere nacht weer aan. We slapen dus in de bus (hopelijk) . Harrods trekt me niet zo, ben veel te bang dat ik wat kapot maak
We gaan met 4-en en iedereen heeft al een mooi lijstje met winkels, ben bang dat we tijd tekort komen
Kan je me 1 reden noemen hoe jij hier schuldig aan bent?quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
gewoon toch kopenquote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef roos85 het volgende:
En nu wil die eigenwijze pannenkoek geen vervangend cadeau
Ik vind dat ik achteraf beter op het bedrijf had moeten googelen.. bleek dat er al flink wat klachten over waren.quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je me 1 reden noemen hoe jij hier schuldig aan bent?
Het is ronduit kut, maar dat jij je schuldig voelt snap ik serieus niet.
Daarom gaan we ook, om te zien hoe Londen eruit ziet met kerstquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
4 dagen Londen was voor mij al te kortMaar maak ff pics, ben benieuwd hoe het er met kerst uitziet
Ga naar Hamleys, speelgoedwarenhuisquote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef Bamba het volgende:
Daarom gaan we ook, om te zien hoe Londen eruit ziet met kerstIk ga foto's maken
Das wel sufquote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef Rewimo het volgende:
Stomme ING, we hebben vorige maand de hypotheek afgelost bij hun, schrijven ze nu 18 cent af voor december
Ja, echt. We hebben zoveel ellende gehad bij de ING, en we hebben niet eens een afrekening ontvangen van de aflossing. Hypotheek bij de ING, ik doe het nooit meer.quote:
Das wel slecht zegquote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, echt. We hebben zoveel ellende gehad bij de ING, en we hebben niet eens een afrekening ontvangen van de aflossing. Hypotheek bij de ING, ik doe het nooit meer.
Dan zal ik je ff het juiste rek.nr. doorgevenquote:
Ik hoor er meer mensen over idd.quote:Op zondag 8 december 2013 22:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, echt. We hebben zoveel ellende gehad bij de ING, en we hebben niet eens een afrekening ontvangen van de aflossing. Hypotheek bij de ING, ik doe het nooit meer.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 8 december 2013 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zal ik je ff het juiste rek.nr. doorgeven
Wat een hilariteit zo op de late zondagavond h?quote:
Ontzettend! Vertel eens een goeie dijenkletser om het compleet te maken dan!quote:Op zondag 8 december 2013 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een hilariteit zo op de late zondagavond h?
Ik heb mijn bijdrage al geleverd, nu mag iemand anders hilarisch zijnquote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ontzettend! Vertel eens een goeie dijenkletser om het compleet te maken dan!
quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef Rewimo het volgende:
Stomme ING, we hebben vorige maand de hypotheek afgelost bij hun, schrijven ze nu 18 cent af voor december
Ik had er vanavond 3 bovenop me en ik werd er heel sjaggo vanquote:Op zondag 8 december 2013 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit op de bank met 3 hevig slapende poessies naast me.
Klinkt heul stom mss, maar daar kan ik dan soms ineens zo blij van worden
Ben benieuwd...quote:Hallo
Ik heb even een vraag voordat ik een bod durf uit te brengen op jullie veilingen... wat gebeurt er als ik een bon koop die bv een half jaar geldig is en in dat half jaar gaat het bedrijf failliet? Krijg je dan je geld terug? Want in deze tijd gaan er zoveel bedrijven failliet, dat ik het niet aandurf om te bieden. Wat zijn daar de regels over?
Hartelijke groet,
enz
Tromgeroffelquote:Op zondag 8 december 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb op FB het volgende priv bericht aan VakantieVeilingen gestuurd
[..]
Ben benieuwd...
Misschien heb je wel gelijk hoorquote:Op zondag 8 december 2013 23:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou cht verbaasd zijn als het anders bleek te zijn dan ik denk....
Ik hoop het ook voor je. Keep us postedquote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk hoor
Maar ik hoop dus dat ze mij in het bericht zullen gaan geruststellen, omdat ik nog helemaal geen probleem heb en er aan denk om 'klant' te worden. Wie weet heeft iemand daarna nog iets aan het antwoord. *hoopt*
meer zeehond hoor ik van zoonlief.... die overigens net zo hard hoestquote:Op maandag 9 december 2013 06:49 schreef Rewimo het volgende:
*woef*
Beterschap
En goeiemorgen natuurlijk
nou ik denk dat ik nog steeds kamp met dat van 2 weken terug, ik zou antibiotica moeten maar daar kan ik niet tegen. Dus dat komt telkens boven.quote:
Haai Toek !quote:
Dankje!quote:Op maandag 9 december 2013 09:47 schreef Greys het volgende:
Roos, mss heb je hier iets aan, dit kreeg ik als antwoord:
[ afbeelding ]
Klinkt ook niet als samenwerken als diegene gewoon maar moet doen wat jij wilquote:Op maandag 9 december 2013 10:24 schreef Oognip het volgende:
Argh samenwerken met mensen die niet doen wat ik wil kan ik niet handelen![]()
Wen er maar aan , het gaat meestal zo bij samenwerkenquote:Op maandag 9 december 2013 10:24 schreef Oognip het volgende:
Argh samenwerken met mensen die niet doen wat ik wil kan ik niet handelen![]()
Whehe goed puntquote:Op maandag 9 december 2013 10:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Klinkt ook niet als samenwerken als diegene gewoon maar moet doen wat jij wil
Als het maar geen onverwachte nare dingen zijnquote:Op maandag 9 december 2013 07:14 schreef Toekito het volgende:
Ben benieuwd wat er morgen allemaal besproken gaat worden. Er is ineens een werkoverleg van ons team. Voor zover ons team nog bestaat
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe goed puntMaar zo is het niet. We werken met z'n drien samen en ik en de een denken hetzelfde en de ander denkt overal anders over. Ik ben niet zo goed in mijn punten uitleggen en degene die het met me eens is durft het niet te zeggen, maar vervolgens wel via what'sapp over d'r zeuren
Klinkt wel erg kleuterig he?
quote:Op maandag 9 december 2013 10:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Klinkt ook niet als samenwerken als diegene gewoon maar moet doen wat jij wil
quote:Op maandag 9 december 2013 10:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Wen er maar aan , het gaat meestal zo bij samenwerken
De verwarming stukquote:
wij hebben een of ander klimaat systeem dat totaal niet weet wat hij wanneer moet doenquote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef indaha het volgende:
[..]
De verwarming stukof ben je zelf ziek ?
Beterschap voor de blaffende zeehond![]()
Wat stomquote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij hebben een of ander klimaat systeem dat totaal niet weet wat hij wanneer moet doen
nope, geld voor t hele gebouwquote:Op maandag 9 december 2013 10:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat stomen niemand die daar iets aan kan bijstellen ?
Oh dat ken ik.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij hebben een of ander klimaat systeem dat totaal niet weet wat hij wanneer moet doen
quote:Op maandag 9 december 2013 09:47 schreef Greys het volgende:
Roos, mss heb je hier iets aan, dit kreeg ik als antwoord:
[ afbeelding ]
En 27 april in Antwerpen! Waarom ik dat wel lees in hun nieuwsbrief en Paradiso niet snap ik dan ook weer niet. Vorige maand waren ze ook in Amsterdam maar toen was het al uitverkocht voordat ik wist dat ze kwamenquote:Op maandag 9 december 2013 12:43 schreef Bamba het volgende:
Greys!! 30 april komen ze in Paradisokaarten gaan as vrijdag in de verkoop
quote:Op maandag 9 december 2013 15:24 schreef Barbaaf het volgende:
In de Trix. Voorverkoop start ook de 13e.
Hm, ik geloof niet dat je op 30 april in Amsterdam wilt zijnquote:Op maandag 9 december 2013 12:43 schreef Bamba het volgende:
Dat is toch 27 april geworden?quote:Op maandag 9 december 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik geloof niet dat je op 30 april in Amsterdam wilt zijn
Of is er dit jaar geen Kanneginnedag meer op 30 april? Nee zeker? Heb het gevoel dat het op die datum toch druk gaat zijn
Dan kan je die derde niet kwalijk nemen dat ze d'r eigen plan trektquote:Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe goed puntMaar zo is het niet. We werken met z'n drien samen en ik en de een denken hetzelfde en de ander denkt overal anders over. Ik ben niet zo goed in mijn punten uitleggen en degene die het met me eens is durft het niet te zeggen, maar vervolgens wel via what'sapp over d'r zeuren
Klinkt wel erg kleuterig he?
Ja maar zullen er geen organisaties zijn die alsnog op 30 april een feestje gaan bouwen?quote:
nee, dat is volgens mij idd 27 april gewordenquote:Op maandag 9 december 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik geloof niet dat je op 30 april in Amsterdam wilt zijn
Of is er dit jaar geen Kanneginnedag meer op 30 april? Nee zeker? Heb het gevoel dat het op die datum toch druk gaat zijn
Het zal wel ff wennen zijn idd.quote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar zullen er geen organisaties zijn die alsnog op 30 april een feestje gaan bouwen?![]()
Of zou 30 april ineens een dag als elk ander zijn? Ik geloof dat nog niet erg
Ik vind de kaartprijs nog meevallen (20 euro Amsterdam, 21 euro Antwerpen ). Ik moet ook nog een slachtoffer vinden die mee wilquote:Op maandag 9 december 2013 17:17 schreef Greys het volgende:
OkIk kijk nog even hoe ik financieel zit enzo, ik ga ook al naar de 3Js en dit is pas in april, maar ik ga er een nachtje over slapen
quote:Op maandag 9 december 2013 17:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind de kaartprijs nog meevallen (20 euro Amsterdam, 21 euro Antwerpen ). Ik moet ook nog een slachtoffer vinden die mee wil
quote:Op maandag 9 december 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Oh dat valt idd mee! De Jees zijn 40 eu per kaart
Ik ben er nog niet achtergekomen wie "ze" zijnquote:Op maandag 9 december 2013 12:43 schreef Bamba het volgende:
Voice male is ook altijd rond die prijs, ik denk dat ze kosten uitsparen vanwege geen instrumentenquote:Op maandag 9 december 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Oh dat valt idd mee! De Jees zijn 40 eu per kaart
quote:
Nou, het scheelt wel vervoerskosten van al die zooi jaquote:Op maandag 9 december 2013 17:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Voice male is ook altijd rond die prijs, ik denk dat ze kosten uitsparen vanwege geen instrumenten
Ze verdienen vooral aan de VIP tickets, vooral in Amerika. Die zijn echt rond de 200 dollar daar.quote:Op maandag 9 december 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, het scheelt wel vervoerskosten van al die zooi ja
Plus, ik denk dat als Pentatonix bekender wordt (en niet voornamelijk bekend van/op Youtube, maar ook vaker op tv enzo) dat de prijzen voor kaartjes rap stijgen.
Haha hier ook al voor Oudstequote:Op maandag 9 december 2013 17:37 schreef Rewimo het volgende:
Enquete van het Nipo over gevaarlijke stoffen. Gericht aan Christan
Volgens mij hebben ze de doelgroep een tikje gemistquote:
ietsies maarquote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de doelgroep een tikje gemist
Omdat je geen 13 of 14 bentquote:
Dat weet het Nipo blijkbaar nietquote:
Nee, het was geen kinderenquetequote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
Die enquete over gevaarlijke stoffen, dat ligt er toch maar helemaal aan wat voor vragen het zijn en hoe ze gesteld worden?Ik bedoel, het zouden ook vragen kunnen zijn aan kinderen om te checken of zij weten welke stoffen er gevaarlijk zijn en welke niet. Je leert toch al heel vroeg dat je niet aan de fles met bleek mag komen in het keukenkastje, bedoel ik?
Mochten het echte volwassen vragen stellen dan hebben ze idd de doelgroep gemist of de verkeerde enquete verzonden.
Q kennende een marathonquote:
Ja dus precies wat Q zou doen tochquote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me stug, met haar enkel
Dat zou vragen om ellende zijn.
Joho johoquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Krees is los met haar bak ende braadkunsten
Niet normaal zegquote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh en over de steigers: waren vandaag nog niet weg/omhoog gezet, dus ik vanmorgen weer gebeld... Kom ik 12.00 thuis van boodschappen doen, staat er een man op een fiets voor mn huis. Vraagt of ik daar woon en zegt dat ie meteen naar de mannen gaat of gaat bellen en dat er spoed achter gaat komen.
Nou, ze staan er nog
Thanks, ik ga even loeren!quote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.handyman.nl/main_as_was.html
Is anders ook misschien een idee om bij te kijken Greys
Whehehe ja, daar moest ik nog aan denkenquote:
ze gaan de dakgoten vervangen en nu staan sinds vorige week dinsdag de steigers.quote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is er toch met die steigers? Ik snap er geen kont van![]()
En die buren in rolstoel kunnen ook sinds vorige week dinsdag nog steeds de deur niet uit?quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze gaan de dakgoten vervangen en nu staan sinds vorige week dinsdag de steigers.
En ze staan zo dat mn schuur niet open kan
En ik bel al sinds woensdag en ik hoor al sinds woensdag dat ze zsm weggehaald worden maar neen
Oh, dasniehandigniequote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze gaan de dakgoten vervangen en nu staan sinds vorige week dinsdag de steigers.
En ze staan zo dat mn schuur niet open kan
En ik bel al sinds woensdag en ik hoor al sinds woensdag dat ze zsm weggehaald worden maar neen
Whahahaha nee daar was ik bang voor als ze door zouden schuiven naar henquote:Op maandag 9 december 2013 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En die buren in rolstoel kunnen ook sinds vorige week dinsdag nog steeds de deur niet uit?
Neequote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Krees is los met haar bak ende braadkunsten
Rewimo, heddegij nog spannende mail gehad?
Kijk hier staat onder de kip ook nog steeds vanaf 9 december:quote:Op maandag 9 december 2013 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Die kip was vanaf 19 december staat in Lidl topic, drukfout?
Voor de rest heb je groot gelijk
Nou daarom bleef ik de discussie met die gozert aangaanquote:Op maandag 9 december 2013 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar wtf, als je toch boekt leg je die prijs toch vast? Kan toch niet dat jij een kamer boekt en dat ze dan de prijs ineens omhoog gooien ivm de vraag.
quote:
Van Greenhouse Talent, een Belgische concert promotor. Ik denk dat ik in hun systeem terechtgekomen ben toen ik naar Lindsey in Brusel ging.quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef Bamba het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waarvan had jij een nieuwsbrief gehad dan? Ik ben geabonneerd op hun nieuwsbrieven, maar geen email
Euh... ik kreeg vandaag welgeteld 1 brief. Die was op 22 oktober geschreven en op 8 november ontvangen. En die heb ik vandaag dus "al" gekregen en afgehandeld. En dat ging om een afmelding per 1 decemberquote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Morgen is werkdag 5, dus dan moet het
Whutquote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Euh... ik kreeg vandaag welgeteld 1 brief. Die was op 22 oktober geschreven en op 8 november ontvangen. En die heb ik vandaag dus "al" gekregen en afgehandeld. En dat ging om een afmelding per 1 december
Ja en dan vraag je maar of sta je erop dat ze mij laten terugbellenquote:Op maandag 9 december 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Whut![]()
Kan ik dan beter toch nog niet ff bellen ofzo dan?
Ik U wel terugquote:Op maandag 9 december 2013 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja en dan vraag je maar of sta je erop dat ze mij laten terugbellenZe kunnen mij dan mailen met een terugbelverzoek
En dan ga ik wel u tegen je zeggen
Ik heb geen printer en telefonisch boeken zou ook gewoon goed moeten gaanquote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Van Greenhouse Talent, een Belgische concert promotor. Ik denk dat ik in hun systeem terechtgekomen ben toen ik naar Lindsey in Brusel ging.
@Greys: voortaan online boeken en je boeking uitprinten en meenemen, kan er geen misverstand meer zijn.
Ik ben er van 8 tot 4 (ook op woensdag)quote:Op maandag 9 december 2013 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik U wel terug
Tot hoe laat kun je bellen dan? Ik ben pas tegen half 6 thuis of in m'n pauze bereikbaar of op woensdagmiddag.
Oh oke, ik dacht dat je van Pentatonix zelf een nieuwsbrief gehad had. Ik ga in ieder geval naar het Antwerpse concertquote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Van Greenhouse Talent, een Belgische concert promotor. Ik denk dat ik in hun systeem terechtgekomen ben toen ik naar Lindsey in Brusel ging.
@Greys: voortaan online boeken en je boeking uitprinten en meenemen, kan er geen misverstand meer zijn.
Maar hoe werkt dat dan?quote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben er van 8 tot 4 (ook op woensdag)
Gewoon zeggen dat ik van alles af weet en dat je graag door die o zo aardige mevrouw verder geholpen wilt wordenquote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar hoe werkt dat dan?
Ik bel morgen eind vd middag, zeg dat ik reeds tel. contact met jou heb gehad, dat jij mij daarvan een samenvatting hebt gemaild en dat ik daar weer op heb gereageerd?
Ik ben bang dat die uitzendkrachtjes "maar mevr. S, wij kunnen u ook heel goed van dienst zijn hoor, echt waar! Heeft u tevens gehoord van het feit dat Nuon ook aan inbraakpreventie doet?"
zeggen.
Of zal ik boos worden?
quote:Op maandag 9 december 2013 22:44 schreef Rewimo het volgende:
Dat beveiligingssysteem verkoop ik je wel als ik klaar met je ben
quote:Op maandag 9 december 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg ook nog een pakket opgestuurd van Zooplus.
Want ik had ruim 6 weken (!!!) geleden een mail gestuurd dat ik niets heb aan een nieuwe bij hen bestelde vogelkooi als de bijgeleverde stokken niet passen. Die vogels kunnen moeilijk in het luchtledige blijven fladderen. Toen heb ik maar nieuwe stokken gekocht bij de dierenwinkel hier, maar toch, wat idioot![]()
Zooplus zou mij goede stokken sturen 'maar dat kon wel 6 weken duren' (dan heb je ze dus al lang zelf gekocht...).
Afijn, vandaag nieuwe stokken. Exact dezelfde als die er destijds bijgeleverd waren, en dus ook niet passend.
Ik heb die maar laten zitten, want ik heb er de kracht niet meer voor en ik had al zoveel geklaagd vandaag na mijn werk met die andere drie dingen![]()
![]()
![]()
Oei, dan ga ik nu maar naar bed, ik zal mijn krachten hard nodig hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ga morgen een poging wagen met een terugbelverzoek
En ik had ze er ook foto's enzo bijgemaild destijds, met uitleg en plaatjes waarom en hoe ze dan niet passen, ze zijn gewoon veel te kort om tussen twee zijdes te kunnen klemmen (want dat is de bedoeling), zelfs op de kortste zijde, serienummers opgegeven, alles.quote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef Bamba het volgende:
[..]Trek jij zulke fouten aan ofzo? Daar zou ik ook moedeloos van worden
quote:Op maandag 9 december 2013 22:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei, dan ga ik nu maar naar bed, ik zal mijn krachten hard nodig hebben
Welterustenquote:Op maandag 9 december 2013 22:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei, dan ga ik nu maar naar bed, ik zal mijn krachten hard nodig hebben
Echt achterlijk zegquote:Op maandag 9 december 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik had ze er ook foto's enzo bijgemaild destijds, met uitleg en plaatjes waarom en hoe ze dan niet passen, ze zijn gewoon veel te kort om tussen twee zijdes te kunnen klemmen (want dat is de bedoeling), zelfs op de kortste zijde, serienummers opgegeven, alles.
En ze sturen me gewoon dezelfde niet passende klotemeuk
Nou jaaaaaa, ze kregen bij mij mooie echte houten takken-stokken, die vinden ze toch veel leuker, maar wederom... het gaat om het idee. Wat een dombo's. Maar die laat ik verder wel, gewoon echt geen zin om weer te gaan mailen
Ja, ze zei ook meteen dat ze het 'bij de leverancier moest bestellen' en het zo 6 weken kon duren. Ik mailde nog 'maar als je zo lang zonder stokken zit heb je toch niets aan je kooi??' maar daar had ze geen boodschap aan. Ook niet toen ik zei dat ze me wel andere stokkies mocht sturen die goedkoper warenquote:Op maandag 9 december 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat valt me tegen van Zooplus Greys, meestal zijn ze wel snel met dit soort zaken
quote:Op maandag 9 december 2013 22:55 schreef Bamba het volgende:
Ik ga dus woensdag naar de Lidl. Ik heb gisteren de eerste diepvries ontdooid en de artikelen die ik vaak koop bij AH op een winkellijstje gezet en dat uitgeprint en nu ga ik bij Lidl kijken welke artikelen goedkoper zijnHet werkt aanstekelijk geloof ik, dat budget shoppen
En TC is dan dat bedrijf van die auto's?quote:Op maandag 9 december 2013 22:54 schreef Qwea het volgende:
ik ga me morgen aan vakantieveiligen wagen ivm TC.
Leukleukquote:Op maandag 9 december 2013 22:55 schreef Bamba het volgende:
Ik ga dus woensdag naar de Lidl. Ik heb gisteren de eerste diepvries ontdooid en de artikelen die ik vaak koop bij AH op een winkellijstje gezet en dat uitgeprint en nu ga ik bij Lidl kijken welke artikelen goedkoper zijnHet werkt aanstekelijk geloof ik, dat budget shoppen
Staan enkel bonen, bieten en doperwten hier.quote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Greys volgens mijn broertje kan je geen normale avondmaaltijden daar kopen. Heb jij al groentes uit blik/pot gehad bij lidl?
maar qua smaak neem ik aan dat het gewoon goed is?quote:Op maandag 9 december 2013 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Staan enkel bonen, bieten en doperwten hier.
Uhu!quote:Op maandag 9 december 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En TC is dan dat bedrijf van die auto's?Ik ben de naam vergeten, maar dat zal wel dat je dat bedoelt.
SuccesHoop dat Roos ook een vervangend aanbod of geld terug krijgt!
Ik heb net een creme brulee recept opgeslagen voor kerst
[..]
Leukleuk
Laat je je bevindingen hier weten?
Ehm, nee. Het is groente uit potquote:Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar qua smaak neem ik aan dat het gewoon goed is?
Wat bedoelt hij met 'normale avondmaaltijden'?quote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Greys volgens mijn broertje kan je geen normale avondmaaltijden daar kopen. Heb jij al groentes uit blik/pot gehad bij lidl?
Niet slechter dan groenten uit pot van de Jumbo of AH, je moet alleen van groenten uit pot houdenquote:Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar qua smaak neem ik aan dat het gewoon goed is?
Nee, maar in het recept stond dat ik het ook onder de hete grill van de oven kon zetten evenquote:
Doe ikquote:Op maandag 9 december 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Leukleuk
Laat je je bevindingen hier weten?
Klopt. Alleen word hij daar bij mij niet mooi knapperig van. Of veel te hard of te zachtquote:Op maandag 9 december 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar in het recept stond dat ik het ook onder de hete grill van de oven kon zetten even
Ja er staat idd dat je de schaaltjes direct onder de grill vandaan moet rukken zodra het bruin kleurtquote:Op maandag 9 december 2013 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Alleen word hij daar bij mij niet mooi knapperig van. Of veel te hard of te zacht
quote:
Wortels uit zak, vers. In water flikkeren 8 min koken. Dan leert ie maar normaal kokenquote:Op maandag 9 december 2013 23:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja hij bedoelt niet vers want hij is een "luie" koker. Maar heb zelf uberhaupt daar geen groentes vandaan op volgens mij. Mijn ex schoonouders hadden eigen groente en bij mij zit lidl net niet lekker in de buurt. Maar probeer zijn financien op orde te brengen vandaar
verschil tussen Hoogvliet en Lidl is best groot qua euro's
Snap je nou wel of niet wat ie bedoelt?quote:Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij met 'normale avondmaaltijden'?![]()
Daar bedoelt ie perse blik of pot mee dus? Want ze hebben sowieso heel goede verse groenten, dus dat argument gaat al niet op dat het niet verkrijgbaar isZe hebben gewoon groenten, aardappels, vlees, ALLES. Potten appelcompote, rabarber, sperziebonen, wortels, wat bedoelt ie precies met normale avondmaaltijden dan? Ze hebben lasagne om alleen nog in de oven te kwakken, maaltijdsalades, dus ik zou niet weten wat ie bedoelt.
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja er staat idd dat je de schaaltjes direct onder de grill vandaan moet rukken zodra het bruin kleurt
wil je hem lenen, kan je hem opvoeden. Lukt mij niet zo bestquote:Op maandag 9 december 2013 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wortels uit zak, vers. In water flikkeren 8 min koken. Dan leert ie maar normaal koken
Half, ik deed mijn best er alsnog een passend antwoord op te gevenquote:Op maandag 9 december 2013 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Snap je nou wel of niet wat ie bedoelt?
thnxquote:Op maandag 9 december 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Half, ik deed mijn best er alsnog een passend antwoord op te geven
Als Qwea met hem klaar is, kan hij een eitje met een perfect balletje bakkenquote:Op maandag 9 december 2013 23:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
wil je hem lenen, kan je hem opvoeden. Lukt mij niet zo best
Whehe ik moest lachen, je zei 3x in 1 posts dat je niet snapte wat 'ie nou bedoeltquote:Op maandag 9 december 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Half, ik deed mijn best er alsnog een passend antwoord op te geven
dat is aan Q wel toevertrouwd idd.quote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als Qwea met hem klaar is, kan hij een eitje met een perfect balletje bakken![]()
Oh ik zie het nu ja, dat staat heel idiootquote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe ik moest lachen, je zei 3x in 1 posts dat je niet snapte wat 'ie nou bedoelt
quote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu ja, dat staat heel idioot
Nou ja, dan was het iig duidelijk dat ik niet snapte wat ie nou bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef Queller het volgende:
Oke... nu heb ik steun nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij het ook een vage vraag vondquote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan vond jij mijn vraag vast ook heel raar.
D'r was echt geen hol op tv!quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind dat er niks leuks op tv is
Ik ga naar bed
WAAAAAAAAAROMquote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef Oognip het volgende:
Trusten Tombo
Ik ga morgen voor de derde keer binnen een week naar de kapperZe moeten wat fixen.
Oke... nu heb ik steun nodigWTF. Hoe reageerde je? Hebbie hem een Rotterdamse poeiert voor zijn muil gegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oke... nu heb ik steun nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...
And so the lion fell in love with the lamb
Hij zei heel lief van 'nee, dat is ze natuurlijk niet' en ik keek haar (jawel...) indringend aan en zei: "Ja, ik ben zijn moeder....!"quote:Op maandag 9 december 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
WTF. Hoe reageerde je? Hebbie hem een Rotterdamse poeiert voor zijn muil gegeven?
Oke... nu heb ik steun nodigWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...![]()
Aan de ene kant is ie slecht geknipt. Als ik een staart in heb zie je een 'gat' ipv een pony dat mooi doorlooptquote:Op maandag 9 december 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij het ook een vage vraag vond![]()
[..]
D'r was echt geen hol op tv!
En ik zou Greys Anatomy kijken, maar dat ben ik vergeten
[..]
WAAAAAAAAAROMWat is er mee?
[..]
WTF. Hoe reageerde je? Hebbie hem een Rotterdamse poeiert voor zijn muil gegeven?
Jezus, dan kun je echt wel slecht leeftijden schatten hoorquote:Op maandag 9 december 2013 23:45 schreef Queller het volgende:
Vijf jaar geleden vroeg een gleufbij het Office Center of ik een kleurplaat voor mijn kleinkind wilde
En dan denken jullie dat jullie problemen hebben
Hoerenkost! Ik zeg het je: hoerenkots!
Ja, dat is het nadeel. Als ik het net gedaan heb zit het heel mooi, maar als je ook maar iets doet (bukt of zo) dan zit het meteen minder. Ik vind het alleen mooi als de pony 1 geheel lijkt, zonder rare plukjes en zonder zichtbaar voorhoofd. Maar dat wil echt niet.quote:Op maandag 9 december 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat serieus altijd heel moeilijk met een pony. Ik wil ook zo graag weer eentje (ivm mijn vrij hoge voorhoofd![]()
) maar het wordt bij mij daarna NOOIT meer een goede rechte pony. Er zitten altijd happen in, omdat er dan een plukje verkeerd zit enzo.
Je mag kiezenquote:Op maandag 9 december 2013 23:48 schreef Bamba het volgende:
Is het nou hoerenkost of hoerenkots? Ik weet het niet
Ik zou geen pony willen. Onze tuin is veel te klein. En ze vreten alles kapot. Dus.quote:Op maandag 9 december 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat serieus altijd heel moeilijk met een pony. Ik wil ook zo graag weer eentje (ivm mijn vrij hoge voorhoofd![]()
) maar het wordt bij mij daarna NOOIT meer een goede rechte pony. Er zitten altijd happen in, omdat er dan een plukje verkeerd zit enzo.
Ik hou van je_!quote:Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliesje, ik zou je dag ouder dan 43 geven hoor
Ik morgen. En ik weet hl goed wat ik wil: watergolven en paarse kleurspoeling!quote:Ik moet zaterdag te kappert,
Ik kwam laatst een foto van jou tegen met poooony, je leek wel 24quote:Op maandag 9 december 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
Dan ga ik voor hoerenkost. Gewoon. Omdat het kanquote:Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef Queller het volgende:
[..]
Je mag kiezen
Ik vind het hoerenkots!
[..]
Ik zou geen pony willen. Onze tuin is veel te klein. En ze vreten alles kapot. Dus.
Trouwens: een rechte pony bestaat niet in de natuur.
Ze hebben altijd een bol buikje en een iets doorgezakt ruggetje
Het is je gegundquote:Op maandag 9 december 2013 23:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan ga ik voor hoerenkost. Gewoon. Omdat het kan
quote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een foto van jou tegen met poooony, je leek wel 24
Ik zeg doenquote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]Ik vind het mezelf wel goed staan
Maar alleen als ie goed zit, en dat zit ie dus nooit.
Zal ik dan toch maar weer...?
Jaaaaaa!quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
Serieus? Of sarcastisch zo van 'dan kan je daarna weer lekker zeiken dat het kut zit'?quote:
Bedoel je dan zo'n rechte of een schuine lok?quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
Hallo truffelquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Of sarcastisch zo van 'dan kan je daarna weer lekker zeiken dat het kut zit'?
Neeeeee dat IK daarna weer lekker zelf kan zeiken eroverquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Hallo truffel
Heb ik ooit gezeken (?) dat je haar kut zat?
Ik heb alleen gelachen om de constatering dat je onderste haar 4 jaar oud is
Zie mijn Ninja-editquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee dat IK daarna weer lekker zelf kan zeiken erover
Niet jij.
Erover zeiken lijkt me knap. Zelf dan...quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee dat IK daarna weer lekker zelf kan zeiken erover
Niet jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |