Oh dat ken ik.quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij hebben een of ander klimaat systeem dat totaal niet weet wat hij wanneer moet doen
quote:Op maandag 9 december 2013 09:47 schreef Greys het volgende:
Roos, mss heb je hier iets aan, dit kreeg ik als antwoord:
[ afbeelding ]
En 27 april in Antwerpen! Waarom ik dat wel lees in hun nieuwsbrief en Paradiso niet snap ik dan ook weer niet. Vorige maand waren ze ook in Amsterdam maar toen was het al uitverkocht voordat ik wist dat ze kwamenquote:Op maandag 9 december 2013 12:43 schreef Bamba het volgende:
Greys!! 30 april komen ze in Paradisokaarten gaan as vrijdag in de verkoop
quote:Op maandag 9 december 2013 15:24 schreef Barbaaf het volgende:
In de Trix. Voorverkoop start ook de 13e.
Hm, ik geloof niet dat je op 30 april in Amsterdam wilt zijnquote:Op maandag 9 december 2013 12:43 schreef Bamba het volgende:
Dat is toch 27 april geworden?quote:Op maandag 9 december 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik geloof niet dat je op 30 april in Amsterdam wilt zijn
Of is er dit jaar geen Kanneginnedag meer op 30 april? Nee zeker? Heb het gevoel dat het op die datum toch druk gaat zijn
Dan kan je die derde niet kwalijk nemen dat ze d'r eigen plan trektquote:Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe goed puntMaar zo is het niet. We werken met z'n drieën samen en ik en de een denken hetzelfde en de ander denkt overal anders over. Ik ben niet zo goed in mijn punten uitleggen en degene die het met me eens is durft het niet te zeggen, maar vervolgens wel via what'sapp over d'r zeuren
Klinkt wel erg kleuterig he?
Ja maar zullen er geen organisaties zijn die alsnog op 30 april een feestje gaan bouwen?quote:
nee, dat is volgens mij idd 27 april gewordenquote:Op maandag 9 december 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik geloof niet dat je op 30 april in Amsterdam wilt zijn
Of is er dit jaar geen Kanneginnedag meer op 30 april? Nee zeker? Heb het gevoel dat het op die datum toch druk gaat zijn
Het zal wel ff wennen zijn idd.quote:Op maandag 9 december 2013 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar zullen er geen organisaties zijn die alsnog op 30 april een feestje gaan bouwen?![]()
Of zou 30 april ineens een dag als elk ander zijn? Ik geloof dat nog niet erg
Ik vind de kaartprijs nog meevallen (20 euro Amsterdam, 21 euro Antwerpen ). Ik moet ook nog een slachtoffer vinden die mee wilquote:Op maandag 9 december 2013 17:17 schreef Greys het volgende:
OkIk kijk nog even hoe ik financieel zit enzo, ik ga ook al naar de 3Js en dit is pas in april, maar ik ga er een nachtje over slapen
quote:Op maandag 9 december 2013 17:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind de kaartprijs nog meevallen (20 euro Amsterdam, 21 euro Antwerpen ). Ik moet ook nog een slachtoffer vinden die mee wil
quote:Op maandag 9 december 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Oh dat valt idd mee! De Jees zijn 40 eu per kaart
Ik ben er nog niet achtergekomen wie "ze" zijnquote:Op maandag 9 december 2013 12:43 schreef Bamba het volgende:
Voice male is ook altijd rond die prijs, ik denk dat ze kosten uitsparen vanwege geen instrumentenquote:Op maandag 9 december 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Oh dat valt idd mee! De Jees zijn 40 eu per kaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |