nou ik denk dat ik nog steeds kamp met dat van 2 weken terug, ik zou antibiotica moeten maar daar kan ik niet tegen. Dus dat komt telkens boven.quote:
Haai Toek !quote:
Dankje!quote:Op maandag 9 december 2013 09:47 schreef Greys het volgende:
Roos, mss heb je hier iets aan, dit kreeg ik als antwoord:
[ afbeelding ]
Klinkt ook niet als samenwerken als diegene gewoon maar moet doen wat jij wilquote:Op maandag 9 december 2013 10:24 schreef Oognip het volgende:
Argh samenwerken met mensen die niet doen wat ik wil kan ik niet handelen![]()
Wen er maar aan , het gaat meestal zo bij samenwerkenquote:Op maandag 9 december 2013 10:24 schreef Oognip het volgende:
Argh samenwerken met mensen die niet doen wat ik wil kan ik niet handelen![]()
Whehe goed puntquote:Op maandag 9 december 2013 10:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Klinkt ook niet als samenwerken als diegene gewoon maar moet doen wat jij wil
Als het maar geen onverwachte nare dingen zijnquote:Op maandag 9 december 2013 07:14 schreef Toekito het volgende:
Ben benieuwd wat er morgen allemaal besproken gaat worden. Er is ineens een werkoverleg van ons team. Voor zover ons team nog bestaat
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe goed puntMaar zo is het niet. We werken met z'n drieën samen en ik en de een denken hetzelfde en de ander denkt overal anders over. Ik ben niet zo goed in mijn punten uitleggen en degene die het met me eens is durft het niet te zeggen, maar vervolgens wel via what'sapp over d'r zeuren
Klinkt wel erg kleuterig he?
quote:Op maandag 9 december 2013 10:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Klinkt ook niet als samenwerken als diegene gewoon maar moet doen wat jij wil
quote:Op maandag 9 december 2013 10:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Wen er maar aan , het gaat meestal zo bij samenwerken
De verwarming stukquote:
wij hebben een of ander klimaat systeem dat totaal niet weet wat hij wanneer moet doenquote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef indaha het volgende:
[..]
De verwarming stukof ben je zelf ziek ?
Beterschap voor de blaffende zeehond![]()
Wat stomquote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
wij hebben een of ander klimaat systeem dat totaal niet weet wat hij wanneer moet doen
nope, geld voor t hele gebouwquote:Op maandag 9 december 2013 10:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat stomen niemand die daar iets aan kan bijstellen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |