quote:
Wortels uit zak, vers. In water flikkeren 8 min koken. Dan leert ie maar normaal kokenquote:Op maandag 9 december 2013 23:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja hij bedoelt niet vers want hij is een "luie" koker. Maar heb zelf uberhaupt daar geen groentes vandaan op volgens mij. Mijn ex schoonouders hadden eigen groente en bij mij zit lidl net niet lekker in de buurt. Maar probeer zijn financien op orde te brengen vandaar
verschil tussen Hoogvliet en Lidl is best groot qua euro's
Snap je nou wel of niet wat ie bedoelt?quote:Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij met 'normale avondmaaltijden'?![]()
Daar bedoelt ie perse blik of pot mee dus? Want ze hebben sowieso heel goede verse groenten, dus dat argument gaat al niet op dat het niet verkrijgbaar isZe hebben gewoon groenten, aardappels, vlees, ALLES. Potten appelcompote, rabarber, sperziebonen, wortels, wat bedoelt ie precies met normale avondmaaltijden dan? Ze hebben lasagne om alleen nog in de oven te kwakken, maaltijdsalades, dus ik zou niet weten wat ie bedoelt.
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja er staat idd dat je de schaaltjes direct onder de grill vandaan moet rukken zodra het bruin kleurt
wil je hem lenen, kan je hem opvoeden. Lukt mij niet zo bestquote:Op maandag 9 december 2013 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wortels uit zak, vers. In water flikkeren 8 min koken. Dan leert ie maar normaal koken
Half, ik deed mijn best er alsnog een passend antwoord op te gevenquote:Op maandag 9 december 2013 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Snap je nou wel of niet wat ie bedoelt?
thnxquote:Op maandag 9 december 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Half, ik deed mijn best er alsnog een passend antwoord op te geven
Als Qwea met hem klaar is, kan hij een eitje met een perfect balletje bakkenquote:Op maandag 9 december 2013 23:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
wil je hem lenen, kan je hem opvoeden. Lukt mij niet zo best
Whehe ik moest lachen, je zei 3x in 1 posts dat je niet snapte wat 'ie nou bedoeltquote:Op maandag 9 december 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Half, ik deed mijn best er alsnog een passend antwoord op te geven
dat is aan Q wel toevertrouwd idd.quote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als Qwea met hem klaar is, kan hij een eitje met een perfect balletje bakken![]()
Oh ik zie het nu ja, dat staat heel idiootquote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe ik moest lachen, je zei 3x in 1 posts dat je niet snapte wat 'ie nou bedoelt
quote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu ja, dat staat heel idioot
Nou ja, dan was het iig duidelijk dat ik niet snapte wat ie nou bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef Queller het volgende:
Oke... nu heb ik steun nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij het ook een vage vraag vondquote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan vond jij mijn vraag vast ook heel raar.
D'r was echt geen hol op tv!quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind dat er niks leuks op tv is
Ik ga naar bed
WAAAAAAAAAROMquote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef Oognip het volgende:
Trusten Tombo
Ik ga morgen voor de derde keer binnen een week naar de kapperZe moeten wat fixen.
Oke... nu heb ik steun nodigWTF. Hoe reageerde je? Hebbie hem een Rotterdamse poeiert voor zijn muil gegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oke... nu heb ik steun nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...
And so the lion fell in love with the lamb
Hij zei heel lief van 'nee, dat is ze natuurlijk niet' en ik keek haar (jawel...) indringend aan en zei: "Ja, ik ben zijn moeder....!"quote:Op maandag 9 december 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
WTF. Hoe reageerde je? Hebbie hem een Rotterdamse poeiert voor zijn muil gegeven?
Oke... nu heb ik steun nodigWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...![]()
Aan de ene kant is ie slecht geknipt. Als ik een staart in heb zie je een 'gat' ipv een pony dat mooi doorlooptquote:Op maandag 9 december 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij het ook een vage vraag vond![]()
[..]
D'r was echt geen hol op tv!
En ik zou Greys Anatomy kijken, maar dat ben ik vergeten
[..]
WAAAAAAAAAROMWat is er mee?
[..]
WTF. Hoe reageerde je? Hebbie hem een Rotterdamse poeiert voor zijn muil gegeven?
Jezus, dan kun je echt wel slecht leeftijden schatten hoorquote:Op maandag 9 december 2013 23:45 schreef Queller het volgende:
Vijf jaar geleden vroeg een gleufbij het Office Center of ik een kleurplaat voor mijn kleinkind wilde
En dan denken jullie dat jullie problemen hebben
Hoerenkost! Ik zeg het je: hoerenkots!
Ja, dat is het nadeel. Als ik het net gedaan heb zit het heel mooi, maar als je ook maar iets doet (bukt of zo) dan zit het meteen minder. Ik vind het alleen mooi als de pony 1 geheel lijkt, zonder rare plukjes en zonder zichtbaar voorhoofd. Maar dat wil echt niet.quote:Op maandag 9 december 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat serieus altijd heel moeilijk met een pony. Ik wil ook zo graag weer eentje (ivm mijn vrij hoge voorhoofd![]()
) maar het wordt bij mij daarna NOOIT meer een goede rechte pony. Er zitten altijd happen in, omdat er dan een plukje verkeerd zit enzo.
Je mag kiezenquote:Op maandag 9 december 2013 23:48 schreef Bamba het volgende:
Is het nou hoerenkost of hoerenkots? Ik weet het niet
Ik zou geen pony willen. Onze tuin is veel te klein. En ze vreten alles kapot. Dus.quote:Op maandag 9 december 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat serieus altijd heel moeilijk met een pony. Ik wil ook zo graag weer eentje (ivm mijn vrij hoge voorhoofd![]()
) maar het wordt bij mij daarna NOOIT meer een goede rechte pony. Er zitten altijd happen in, omdat er dan een plukje verkeerd zit enzo.
Ik hou van je_!quote:Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Eliesje, ik zou je dag ouder dan 43 geven hoor
Ik morgen. En ik weet héél goed wat ik wil: watergolven en paarse kleurspoeling!quote:Ik moet zaterdag te kappert,
Ik kwam laatst een foto van jou tegen met poooony, je leek wel 24quote:Op maandag 9 december 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
Dan ga ik voor hoerenkost. Gewoon. Omdat het kanquote:Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef Queller het volgende:
[..]
Je mag kiezen
Ik vind het hoerenkots!
[..]
Ik zou geen pony willen. Onze tuin is veel te klein. En ze vreten alles kapot. Dus.
Trouwens: een rechte pony bestaat niet in de natuur.
Ze hebben altijd een bol buikje en een iets doorgezakt ruggetje
Het is je gegundquote:Op maandag 9 december 2013 23:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dan ga ik voor hoerenkost. Gewoon. Omdat het kan
quote:Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een foto van jou tegen met poooony, je leek wel 24
Ik zeg doenquote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]Ik vind het mezelf wel goed staan
Maar alleen als ie goed zit, en dat zit ie dus nooit.
Zal ik dan toch maar weer...?
Jaaaaaa!quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
Serieus? Of sarcastisch zo van 'dan kan je daarna weer lekker zeiken dat het kut zit'?quote:
Bedoel je dan zo'n rechte of een schuine lok?quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Greys het volgende:
Hallo truffelquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Of sarcastisch zo van 'dan kan je daarna weer lekker zeiken dat het kut zit'?
Neeeeee dat IK daarna weer lekker zelf kan zeiken eroverquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Hallo truffel
Heb ik ooit gezeken (?) dat je haar kut zat?
Ik heb alleen gelachen om de constatering dat je onderste haar 4 jaar oud is
Zie mijn Ninja-editquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee dat IK daarna weer lekker zelf kan zeiken erover
Niet jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |