Gewoon zeggen dat ik van alles af weet en dat je graag door die o zo aardige mevrouw verder geholpen wilt wordenquote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar hoe werkt dat dan?
Ik bel morgen eind vd middag, zeg dat ik reeds tel. contact met jou heb gehad, dat jij mij daarvan een samenvatting hebt gemaild en dat ik daar weer op heb gereageerd?
Ik ben bang dat die uitzendkrachtjes "maar mevr. S, wij kunnen u ook heel goed van dienst zijn hoor, echt waar! Heeft u tevens gehoord van het feit dat Nuon ook aan inbraakpreventie doet?"
zeggen.
Of zal ik boos worden?
quote:Op maandag 9 december 2013 22:44 schreef Rewimo het volgende:
Dat beveiligingssysteem verkoop ik je wel als ik klaar met je ben
quote:Op maandag 9 december 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg ook nog een pakket opgestuurd van Zooplus.
Want ik had ruim 6 weken (!!!) geleden een mail gestuurd dat ik niets heb aan een nieuwe bij hen bestelde vogelkooi als de bijgeleverde stokken niet passen. Die vogels kunnen moeilijk in het luchtledige blijven fladderen. Toen heb ik maar nieuwe stokken gekocht bij de dierenwinkel hier, maar toch, wat idioot![]()
Zooplus zou mij goede stokken sturen 'maar dat kon wel 6 weken duren' (dan heb je ze dus al lang zelf gekocht...).
Afijn, vandaag nieuwe stokken. Exact dezelfde als die er destijds bijgeleverd waren, en dus ook niet passend.
Ik heb die maar laten zitten, want ik heb er de kracht niet meer voor en ik had al zoveel geklaagd vandaag na mijn werk met die andere drie dingen![]()
![]()
![]()
Oei, dan ga ik nu maar naar bed, ik zal mijn krachten hard nodig hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ga morgen een poging wagen met een terugbelverzoek
En ik had ze er ook foto's enzo bijgemaild destijds, met uitleg en plaatjes waarom en hoe ze dan niet passen, ze zijn gewoon veel te kort om tussen twee zijdes te kunnen klemmen (want dat is de bedoeling), zelfs op de kortste zijde, serienummers opgegeven, alles.quote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef Bamba het volgende:
[..]Trek jij zulke fouten aan ofzo? Daar zou ik ook moedeloos van worden
quote:Op maandag 9 december 2013 22:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei, dan ga ik nu maar naar bed, ik zal mijn krachten hard nodig hebben
Welterustenquote:Op maandag 9 december 2013 22:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oei, dan ga ik nu maar naar bed, ik zal mijn krachten hard nodig hebben
Echt achterlijk zegquote:Op maandag 9 december 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik had ze er ook foto's enzo bijgemaild destijds, met uitleg en plaatjes waarom en hoe ze dan niet passen, ze zijn gewoon veel te kort om tussen twee zijdes te kunnen klemmen (want dat is de bedoeling), zelfs op de kortste zijde, serienummers opgegeven, alles.
En ze sturen me gewoon dezelfde niet passende klotemeuk
Nou jaaaaaa, ze kregen bij mij mooie echte houten takken-stokken, die vinden ze toch veel leuker, maar wederom... het gaat om het idee. Wat een dombo's. Maar die laat ik verder wel, gewoon echt geen zin om weer te gaan mailen
Ja, ze zei ook meteen dat ze het 'bij de leverancier moest bestellen' en het zo 6 weken kon duren. Ik mailde nog 'maar als je zo lang zonder stokken zit heb je toch niets aan je kooi??' maar daar had ze geen boodschap aan. Ook niet toen ik zei dat ze me wel andere stokkies mocht sturen die goedkoper warenquote:Op maandag 9 december 2013 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat valt me tegen van Zooplus Greys, meestal zijn ze wel snel met dit soort zaken
quote:Op maandag 9 december 2013 22:55 schreef Bamba het volgende:
Ik ga dus woensdag naar de Lidl. Ik heb gisteren de eerste diepvries ontdooid en de artikelen die ik vaak koop bij AH op een winkellijstje gezet en dat uitgeprint en nu ga ik bij Lidl kijken welke artikelen goedkoper zijnHet werkt aanstekelijk geloof ik, dat budget shoppen
En TC is dan dat bedrijf van die auto's?quote:Op maandag 9 december 2013 22:54 schreef Qwea het volgende:
ik ga me morgen aan vakantieveiligen wagen ivm TC.
Leukleukquote:Op maandag 9 december 2013 22:55 schreef Bamba het volgende:
Ik ga dus woensdag naar de Lidl. Ik heb gisteren de eerste diepvries ontdooid en de artikelen die ik vaak koop bij AH op een winkellijstje gezet en dat uitgeprint en nu ga ik bij Lidl kijken welke artikelen goedkoper zijnHet werkt aanstekelijk geloof ik, dat budget shoppen
Staan enkel bonen, bieten en doperwten hier.quote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Greys volgens mijn broertje kan je geen normale avondmaaltijden daar kopen. Heb jij al groentes uit blik/pot gehad bij lidl?
maar qua smaak neem ik aan dat het gewoon goed is?quote:Op maandag 9 december 2013 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Staan enkel bonen, bieten en doperwten hier.
Uhu!quote:Op maandag 9 december 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En TC is dan dat bedrijf van die auto's?Ik ben de naam vergeten, maar dat zal wel dat je dat bedoelt.
SuccesHoop dat Roos ook een vervangend aanbod of geld terug krijgt!
Ik heb net een creme brulee recept opgeslagen voor kerst
[..]
Leukleuk
Laat je je bevindingen hier weten?
Ehm, nee. Het is groente uit potquote:Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar qua smaak neem ik aan dat het gewoon goed is?
Wat bedoelt hij met 'normale avondmaaltijden'?quote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Greys volgens mijn broertje kan je geen normale avondmaaltijden daar kopen. Heb jij al groentes uit blik/pot gehad bij lidl?
Niet slechter dan groenten uit pot van de Jumbo of AH, je moet alleen van groenten uit pot houdenquote:Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar qua smaak neem ik aan dat het gewoon goed is?
Nee, maar in het recept stond dat ik het ook onder de hete grill van de oven kon zetten evenquote:
Doe ikquote:Op maandag 9 december 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Leukleuk
Laat je je bevindingen hier weten?
Klopt. Alleen word hij daar bij mij niet mooi knapperig van. Of veel te hard of te zachtquote:Op maandag 9 december 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar in het recept stond dat ik het ook onder de hete grill van de oven kon zetten even
Ja er staat idd dat je de schaaltjes direct onder de grill vandaan moet rukken zodra het bruin kleurtquote:Op maandag 9 december 2013 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Alleen word hij daar bij mij niet mooi knapperig van. Of veel te hard of te zacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |