quote:
Wortels uit zak, vers. In water flikkeren 8 min koken. Dan leert ie maar normaal kokenquote:Op maandag 9 december 2013 23:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja hij bedoelt niet vers want hij is een "luie" koker. Maar heb zelf uberhaupt daar geen groentes vandaan op volgens mij. Mijn ex schoonouders hadden eigen groente en bij mij zit lidl net niet lekker in de buurt. Maar probeer zijn financien op orde te brengen vandaar
verschil tussen Hoogvliet en Lidl is best groot qua euro's
Snap je nou wel of niet wat ie bedoelt?quote:Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij met 'normale avondmaaltijden'?![]()
Daar bedoelt ie perse blik of pot mee dus? Want ze hebben sowieso heel goede verse groenten, dus dat argument gaat al niet op dat het niet verkrijgbaar isZe hebben gewoon groenten, aardappels, vlees, ALLES. Potten appelcompote, rabarber, sperziebonen, wortels, wat bedoelt ie precies met normale avondmaaltijden dan? Ze hebben lasagne om alleen nog in de oven te kwakken, maaltijdsalades, dus ik zou niet weten wat ie bedoelt.
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja er staat idd dat je de schaaltjes direct onder de grill vandaan moet rukken zodra het bruin kleurt
wil je hem lenen, kan je hem opvoeden. Lukt mij niet zo bestquote:Op maandag 9 december 2013 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wortels uit zak, vers. In water flikkeren 8 min koken. Dan leert ie maar normaal koken
Half, ik deed mijn best er alsnog een passend antwoord op te gevenquote:Op maandag 9 december 2013 23:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Snap je nou wel of niet wat ie bedoelt?
thnxquote:Op maandag 9 december 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Half, ik deed mijn best er alsnog een passend antwoord op te geven
Als Qwea met hem klaar is, kan hij een eitje met een perfect balletje bakkenquote:Op maandag 9 december 2013 23:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
wil je hem lenen, kan je hem opvoeden. Lukt mij niet zo best
Whehe ik moest lachen, je zei 3x in 1 posts dat je niet snapte wat 'ie nou bedoeltquote:Op maandag 9 december 2013 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Half, ik deed mijn best er alsnog een passend antwoord op te geven
dat is aan Q wel toevertrouwd idd.quote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als Qwea met hem klaar is, kan hij een eitje met een perfect balletje bakken![]()
Oh ik zie het nu ja, dat staat heel idiootquote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe ik moest lachen, je zei 3x in 1 posts dat je niet snapte wat 'ie nou bedoelt
quote:Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zie het nu ja, dat staat heel idioot
Nou ja, dan was het iig duidelijk dat ik niet snapte wat ie nou bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef Queller het volgende:
Oke... nu heb ik steun nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Ik dacht eerlijk gezegd dat jij het ook een vage vraag vondquote:Op maandag 9 december 2013 23:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan vond jij mijn vraag vast ook heel raar.
D'r was echt geen hol op tv!quote:Op maandag 9 december 2013 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind dat er niks leuks op tv is
Ik ga naar bed
WAAAAAAAAAROMquote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef Oognip het volgende:
Trusten Tombo
Ik ga morgen voor de derde keer binnen een week naar de kapperZe moeten wat fixen.
Oke... nu heb ik steun nodigWTF. Hoe reageerde je? Hebbie hem een Rotterdamse poeiert voor zijn muil gegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oke... nu heb ik steun nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...
And so the lion fell in love with the lamb
Hij zei heel lief van 'nee, dat is ze natuurlijk niet' en ik keek haar (jawel...) indringend aan en zei: "Ja, ik ben zijn moeder....!"quote:Op maandag 9 december 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
WTF. Hoe reageerde je? Hebbie hem een Rotterdamse poeiert voor zijn muil gegeven?
Oke... nu heb ik steun nodigWheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta me bij...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |