Omgquote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb van hun ook helemaal niks ontvangen.
Het is dat F. en ik vandaag er toevallig via google achterkwamen
Het kan zomaar...quote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
Als ze alleen bemiddelen, ontvangen zij jouw centen niet.
En je boekt je geld toch echt over naar HUN bankrekeningnr en niet naar het bedrijf dat failliet is.
Zou wat wezen als je een reis naar Curacao via ze zou boeken... want ook dat bieden ze aan. Dus als dat failliet gaat ben jij je 1000+ eu kwijt?
We gaan met zo'n georganiseerde busreis, via de Eurotunnel. We zijn maar 24 uur wegquote:
Joah, dit verwacht ik ook.quote:Op zondag 8 december 2013 22:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Het kan zomaar...
Ik zou verwachten dat ze innen en na aftrek van hun fee doorstorten. Hun bemoeienis bestaat eruit dat ze bemiddelen in het tot stand brengen van een overeenkomst tussen de klant en de aanbieder, waarbij zij verder geen partij zijn.
Vermoed ik...
Maar heel het fucking internet staat sowieso vol met klachten van dat kutbedrijfquote:Op zondag 8 december 2013 22:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh en hun FB staat ook vol klachten van mensen met dezelfde situatie.
Jupquote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar heel het fucking internet staat sowieso vol met klachten van dat kutbedrijf
Nee niet bij westfield geweest. Waar zit je met je hotel? Ooh en als je warenhuizen leuk vind zou ik harrods doen, maar ik vond er geen flikker aanquote:Op zondag 8 december 2013 22:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
We gaan met zo'n georganiseerde busreis, via de Eurotunnel. We zijn maar 24 uur weg![]()
Picadilly Circus is genoteerdBen jij toevallig bij Westfield geweest? Dat grote winkelcentrum?
Kun je niks aan doen!quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
Het stomme is dat ik me er nu stik rot onder voel
Mag niet van F. maar voel me bekant schuldig dat het zo gelopen is
Jij bent Brabantsquote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
Zat zei hij ook alquote:
quote:Mo moest lachen toen ik zo stond te vloeken (zelfde als wat ik typte maar dan tikkie erger) en zei dat dat kutbedrijf op de fles is
Ik heb geen hotel, we vertrekken 3 uur s nachts met de bus en komen 3 uur 's nachts de andere nacht weer aan. We slapen dus in de bus (hopelijkquote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee niet bij westfield geweest. Waar zit je met je hotel? Ooh en als je warenhuizen leuk vind zou ik harrods doen, maar ik vond er geen flikker aan
4 dagen Londen was voor mij al te kortquote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb geen hotel, we vertrekken 3 uur s nachts met de bus en komen 3 uur 's nachts de andere nacht weer aan. We slapen dus in de bus (hopelijk) . Harrods trekt me niet zo, ben veel te bang dat ik wat kapot maak
We gaan met 4-en en iedereen heeft al een mooi lijstje met winkels, ben bang dat we tijd tekort komen
Kan je me 1 reden noemen hoe jij hier schuldig aan bent?quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef roos85 het volgende:
gewoon toch kopenquote:Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef roos85 het volgende:
En nu wil die eigenwijze pannenkoek geen vervangend cadeau
Ik vind dat ik achteraf beter op het bedrijf had moeten googelen.. bleek dat er al flink wat klachten over waren.quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je me 1 reden noemen hoe jij hier schuldig aan bent?
Het is ronduit kut, maar dat jij je schuldig voelt snap ik serieus niet.
Daarom gaan we ook, om te zien hoe Londen eruit ziet met kerstquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
4 dagen Londen was voor mij al te kortMaar maak ff pics, ben benieuwd hoe het er met kerst uitziet
Ga naar Hamleys, speelgoedwarenhuisquote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef Bamba het volgende:
Daarom gaan we ook, om te zien hoe Londen eruit ziet met kerstIk ga foto's maken
Das wel sufquote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef Rewimo het volgende:
Stomme ING, we hebben vorige maand de hypotheek afgelost bij hun, schrijven ze nu 18 cent af voor december
Ja, echt. We hebben zoveel ellende gehad bij de ING, en we hebben niet eens een afrekening ontvangen van de aflossing. Hypotheek bij de ING, ik doe het nooit meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |