Ze verdienen vooral aan de VIP tickets, vooral in Amerika. Die zijn echt rond de 200 dollar daar.quote:Op maandag 9 december 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, het scheelt wel vervoerskosten van al die zooi ja
Plus, ik denk dat als Pentatonix bekender wordt (en niet voornamelijk bekend van/op Youtube, maar ook vaker op tv enzo) dat de prijzen voor kaartjes rap stijgen.
Haha hier ook al voor Oudstequote:Op maandag 9 december 2013 17:37 schreef Rewimo het volgende:
Enquete van het Nipo over gevaarlijke stoffen. Gericht aan Christan
Volgens mij hebben ze de doelgroep een tikje gemistquote:
ietsies maarquote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de doelgroep een tikje gemist
Omdat je geen 13 of 14 bentquote:
Dat weet het Nipo blijkbaar nietquote:
Nee, het was geen kinderenquetequote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
Die enquete over gevaarlijke stoffen, dat ligt er toch maar helemaal aan wat voor vragen het zijn en hoe ze gesteld worden?Ik bedoel, het zouden ook vragen kunnen zijn aan kinderen om te checken of zij weten welke stoffen er gevaarlijk zijn en welke niet. Je leert toch al heel vroeg dat je niet aan de fles met bleek mag komen in het keukenkastje, bedoel ik?
Mochten het echte volwassen vragen stellen dan hebben ze idd de doelgroep gemist of de verkeerde enquete verzonden.
Q kennende een marathonquote:
Ja dus precies wat Q zou doen tochquote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me stug, met haar enkel
Dat zou vragen om ellende zijn.
Joho johoquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Krees is los met haar bak ende braadkunsten
Niet normaal zegquote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Oh en over de steigers: waren vandaag nog niet weg/omhoog gezet, dus ik vanmorgen weer gebeld... Kom ik 12.00 thuis van boodschappen doen, staat er een man op een fiets voor mn huis. Vraagt of ik daar woon en zegt dat ie meteen naar de mannen gaat of gaat bellen en dat er spoed achter gaat komen.
Nou, ze staan er nog
Thanks, ik ga even loeren!quote:Op maandag 9 december 2013 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.handyman.nl/main_as_was.html
Is anders ook misschien een idee om bij te kijken Greys
Whehehe ja, daar moest ik nog aan denkenquote:
ze gaan de dakgoten vervangen en nu staan sinds vorige week dinsdag de steigers.quote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is er toch met die steigers? Ik snap er geen kont van![]()
En die buren in rolstoel kunnen ook sinds vorige week dinsdag nog steeds de deur niet uit?quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze gaan de dakgoten vervangen en nu staan sinds vorige week dinsdag de steigers.
En ze staan zo dat mn schuur niet open kan
En ik bel al sinds woensdag en ik hoor al sinds woensdag dat ze zsm weggehaald worden maar neen
Oh, dasniehandigniequote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ze gaan de dakgoten vervangen en nu staan sinds vorige week dinsdag de steigers.
En ze staan zo dat mn schuur niet open kan
En ik bel al sinds woensdag en ik hoor al sinds woensdag dat ze zsm weggehaald worden maar neen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |