Van alle boeren date ze het liefst met de groenteboeren.quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
hele meloenen tegelijk
3, 4 achter elkaar
Hunnie wel, ik nietquote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Kijken jullie nou echt naar dat kutprogramma
Moet jij zeggen met je SBS avond,quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Kijken jullie nou echt naar dat kutprogramma
Dat is cult. Dit is kut.quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je SBS avond,.
Matthijs, claudia, sylvana & co hebben mij vaker doen kotsen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit gekeken. Wat een ontzettend irritant programma is dat met die domme doos
Beter gwn STOP! POLITIEquote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
wegmisbruikers ben ik neit zo'n fan van hoor vrinden
Dat is ook absoluut niet de moeite waard.quote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Nou ja wat ik nu kijk is ook best kut, Pas Oplichters______
Alleen maar leuk om te kijken en de fouten en onzin eruit te halen. ZO slecht is het.quote:Op zondag 8 december 2013 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is ook absoluut niet de moeite waard.
Ik ga het misschien wel een keertje kijken op sbsgemist ofzo, vind het zonde om er op dit moment tijd aan te besteden. Nat Geo vind ik nu interessanter en Southpark heb ik opgenomen voor straks.quote:Op zondag 8 december 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen maar leuk om te kijken en de fouten en onzin eruit te halen. ZO slecht is het.
Daar werken ze zo omslachtigquote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Nou ja wat ik nu kijk is ook best kut, Pas Oplichters______
Kijk zo moet het idd.quote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar werken ze zo omslachtig
Beter gwn als dat gifje dat ik eerder al postte
[ afbeelding ]
Eenvoud >
Hangt hij er blikjes aan ofzo?quote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar werken ze zo omslachtig
Beter gwn als dat gifje dat ik eerder al postte
[ afbeelding ]
Eenvoud >
spoiler alert?quote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef sp3c het volgende:
oplichters is toch dat programma waar ze wekenlang bezig zijn met het stelen van 100 euro ofzo?
aan het einde gaan ze in de kroeg mensen scamen voor een biertje
Ik heb een vermoeden dat Wateranus er niet is.quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
Hoogtepunt van de zondagavond komt eraan, Studio Dikke Sjek
Kijk je naar de Mummy, want ik weet hoe dat afloopt!quote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
ja dat kijk ik allemaal niet dus daar valt niets te spoileren
Ja Geer dacht zijn gezicht nog even snel te doen voor die show.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja Geer dacht zijn gezicht nog even snel te doen voor die show.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)slukte-ingreep.dhtml
Ik word zo moe van dat gebler van die vent. Houd je kop eens een keer. Harder praten geeft je geen gelijk.quote:
soms welquote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gebler van die vent. Houd je kop eens een keer. Harder praten geeft je geen gelijk.
Ja dan geeft iedereen je maar gelijk om van het gebler af te zijn.quote:
Je moet wel helemaal niks te doen hebben wil je dat infantiele trieste kutprogramma kijken.quote:Op zondag 8 december 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
Heej Gamekings op MTV. Tijd niet gezien.
De games zijn leuk joh. Maar ik was te laat.quote:Op zondag 8 december 2013 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet wel helemaal niks te doen hebben wil je dat infantiele trieste kutprogramma kijken.
Kut is dat he, als dat gebeurt. Nou ja voor jou zie ik lekkere wijven.quote:Op zondag 8 december 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
Schakel ik helemaal naar MTV is er iets anders bezig.
Oh, oké!quote:Op zondag 8 december 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde van het kanaal.
Hier ben ik nog gewoon hoor!
Erica Terpstra ?quote:Op zondag 8 december 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
Die dikke meloenen TT past wel bij die griet die ik nu op tv zie
Het is een beetje Zon zee en ziekenhuisquote:Op zondag 8 december 2013 23:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, the valley's. Dat is wel een topshow.
Ik heb alle afleveringen wel gezien geloof ik, vind dat accent wel grappig.quote:Op zondag 8 december 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een beetje Zon zee en ziekenhuisWat een stel idioten.
ooooo linkje naar huiltopic? Da's toch die chick die per ongeluk pik zoog?quote:Op zondag 8 december 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
Oh, ik lees pas net dat het uit is tussen Vanesaxox en haar vriendje
Dat wel ja. Maar wat een domme mensen zijn dat.quote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen wel gezien geloof ik, vind dat accent wel grappig.
Klinkt als een goed verhaal.quote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ooooo linkje naar huiltopic? Da's toch die chick die per ongeluk pik zoog?
Oh god diequote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ooooo linkje naar huiltopic? Da's toch die chick die per ongeluk pik zoog?
Dezen was de eerste...quote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt als een goed verhaal.
Doe maar een linkje ja.
Ja ik lig dubbelquote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
@KPD?
Z'n laatste reactie daar is wel mooi
Tja. Echte talenten zijn het niet.quote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar wat een domme mensen zijn dat.
zaterdag 9 november 2013 @ 10:54:11quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
En nu heeft ze met een ander...
R&P / Normaal?
Het schijnt al eerder gebeurd te zijn...quote:Op zondag 8 december 2013 23:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zaterdag 9 november 2013 @ 10:54:11
quote:
Ja, maar het is nu decemberquote:Op zondag 8 december 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Het schijnt al eerder gebeurd te zijn...
[..]
Ik had het allemaal gemist, dus het kwam nogal als een verassing.quote:Op zondag 8 december 2013 23:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar het is nu december
Dat topic kennen we dus al
quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Dezen was de eerste...
SEX / Vreemdgegaan.
Hier was het blijkbaar uit![]()
SEX / Vergeten.
En nu heeft ze met een ander...
R&P / Normaal?
Dat is niet echt nieuws hoor. De meeste laptops hebben natuurlijk standaard een camera in de rand van het beeldscherm. Gewoon afplakken die dingen!quote:Op maandag 9 december 2013 10:27 schreef Karina het volgende:
Oeps, dit lees ik net in het Parool:
De FBI kan de camera van een laptop of andere computer met behulp van malware aanzetten zonder dat het lampje gaat branden. Dat zegt de voormalig adjunct-directeur van de technologische afdeling tegen The Washington Post.
Gelukkig heb ik geen webcam.
Heeft deze ook niet. En als er eentje zat zou ik die idd afplakken.quote:Op maandag 9 december 2013 10:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is niet echt nieuws hoor. De meeste laptops hebben natuurlijk standaard een camera in de rand van het beeldscherm. Gewoon afplakken die dingen!
Ja, maar niet alleen de geheime dienst of FBI kan dit natuurlijk, voor een beetje hacker is het ook geen probleem. Ik zeg afplakken!quote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef OProg het volgende:
Zal me een partij boeiend zijn waar je dan als geheime dienst naar zit te kijken in de meeste gevallen maar niet heus.
Lijkt me wel spannend, beetje gluren hier en daarquote:Op maandag 9 december 2013 10:33 schreef OProg het volgende:
Zal me een partij boeiend zijn waar je dan als geheime dienst naar zit te kijken in de meeste gevallen maar niet heus.
Hoi Yoki.quote:Op maandag 9 december 2013 10:35 schreef YokiKater het volgende:
En je microfoontje ook.
Goedemorgen.
Team High Tech Crime, w00t!quote:Op maandag 9 december 2013 10:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me wel spannend, beetje gluren hier en daar
Je gaat je gang maarquote:Op maandag 9 december 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar uit Yoki, anders ga ik nog bij jou gluren
Probeer eerst maar eens mijn netwerk op te komenquote:Op maandag 9 december 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja als het mag is het niet leuk meer
Ik huur wel een of andere hacker in. Overal is wel in te komenquote:Op maandag 9 december 2013 10:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens mijn netwerk op te komen
Dat heb ik vrij snel in de gaten..quote:Op maandag 9 december 2013 10:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik huur wel een of andere hacker in. Overal is wel in te komen
Okidoki Yokiquote:Op maandag 9 december 2013 10:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik vrij snel in de gaten..
Maar moet even AFK want krijg visite
Tis sowieso raar, voor de tv zitten, achter je pc... achter je laptop... voor je beeldscherm...quote:Op maandag 9 december 2013 15:22 schreef Karina het volgende:
Ik zat toch achter mijn pc (of voor dus eigenlijk, waarom heet dat achter je PC zitten?)
Ik Neverwinterquote:en dacht, laat ik WoW eens opstarten, niet dat ik kan spelen, maar die is nu al een kwartier of langer bezig met een of andere update. Misschien zit er wel een gratis maandje spelen bij, zou wel leuk zijn.
WTF hij is 19 GB aan het downloaden![]()
Het is volgens mij niet eens een update maar alles wordt ge-herinricht of zoiets stond er (zodat het minder ruimte inneemt).quote:Op maandag 9 december 2013 16:00 schreef Frutsel het volgende:
Maar das een flinke update
Wanneer wordt dat free-to-play dat WoW?
Daar ook weer een kijkje nemen kan geen kwaad...quote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet eens een update maar alles wordt ge-herinricht of zoiets stond er (zodat het minder ruimte inneemt).
Toch lijk het zo, dat als ik het zo lees in de PC Gameplay, de free-to-play-MMO's bakken met geld binnen te harken met microtransacties.... Maar goed, WoW heeft natuurlijk ooit de grootste userdatabase gehad van al die spellen en als die allemaal abbo betalen levert het natuurlijk veel geld op, maar ergens zal een keerpunt komen denk ik.quote:Voorlopig niet las ik. Willen ze nog niet aan. Gaat ze een hoop inkomsten schelen natuurlijk he?
Maar de WoW users zijn dat soort transacties niet gewend natuurlijk dus of die dat zo snel gaan doen is nog maar de vraag, die denken alleen: ah lekker gratis spelen vanaf nu.quote:Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef Frutsel het volgende:
Toch lijk het zo, dat als ik het zo lees in de PC Gameplay, de free-to-play-MMO's bakken met geld binnen te harken met microtransacties.... Maar goed, WoW heeft natuurlijk ooit de grootste userdatabase gehad van al die spellen en als die allemaal abbo betalen levert het natuurlijk veel geld op, maar ergens zal een keerpunt komen denk ik.
Je kan daar nu toch ook wel items halen? XP-elixers, Loot-boosts, Character/Bankslots etc etc?quote:Op maandag 9 december 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar de WoW users zijn dat soort transacties niet gewend natuurlijk dus of die dat zo snel gaan doen is nog maar de vraag, die denken alleen: ah lekker gratis spelen vanaf nu.
Ik vertik het ook om items te kopen met 'echt' geld.
Is dat zo? Tijd niet gespeeld. Ik wilde weer eens opstarten (en ja dus betalenquote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan daar nu toch ook wel items halen? XP-elixers, Loot-boosts, Character/Bankslots etc etc?
Ik dacht dat dat bij alle MMO's kon?quote:Op maandag 9 december 2013 16:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Tijd niet gespeeld. Ik wilde weer eens opstarten (en ja dus betalen) maar dat gaat nog effe duren.
Bij WoW heb ik het dacht ik niet gezien. Hooguit pets en andere 'vanity items'. Maar goed ik zou het ook nooit doen, dus ook nooit verder op gelet OF het kan.quote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat bij alle MMO's kon?![]()
Ik heb er tot nu toe in elk geval niet één gezien waarbij het niet kon
en dan zit de NSA daar ook nog mee te loerenquote:Op maandag 9 december 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij WoW heb ik het dacht ik niet gezien. Hooguit pets en andere 'vanity items'. Maar goed ik zou het ook nooit doen, dus ook nooit verder op gelet OF het kan.
Pfff lekker boeiend.quote:Op maandag 9 december 2013 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en dan zit de NSA daar ook nog mee te loeren
Zie trouwens dat WoW dat pas sinds dit jaar wat meer heeft heeft geïntroduceerd dus wat dat betreft heb je gelijk en zou dat daar al die tijd niet mogelijk zijn geweest wat wel weer tof was!quote:Op maandag 9 december 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij WoW heb ik het dacht ik niet gezien. Hooguit pets en andere 'vanity items'. Maar goed ik zou het ook nooit doen, dus ook nooit verder op gelet OF het kan.
Goed idee, ff downenquote:Op maandag 9 december 2013 17:03 schreef Specularium het volgende:
Ik ga zo Family Guy kijken.
Benieuwd hoe ze die nieuwe kuthond laten meedraaien.
Af en toe doe ik ook wel wat anders heur.quote:Op maandag 9 december 2013 16:56 schreef Latert het volgende:
Corrie gaat weer hardcore gamen, de komende 4 maanden horen we niks meer van d'r.
Italiaans.quote:Op maandag 9 december 2013 17:06 schreef Peunage het volgende:
Ja dat is een beetje een faalbeer, met z'n Jersey accent. Of Italiaans, weet ik veel.
Zach specje, dat kan wel wat minder in NWS / 2 Turken opgepakt voor het brengen van de hitlergroet in Auschwitz toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 18:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zach specje, dat kan wel wat minder in NWS / 2 Turken opgepakt voor het brengen van de hitlergroet in Auschwitz toch?Dit is geen FB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal zo eens kijken na het eten.
kan welquote:Op maandag 9 december 2013 18:35 schreef sp3c het volgende:
kan feedback niet gewoon in het feedback topic?
niet elke mod komt dagelijks hier hequote:Op maandag 9 december 2013 18:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kan wel
ik had ook een post report kunnen maken, maar het was hier al even stil
Afwisseling en zo tochquote:Op maandag 9 december 2013 18:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet elke mod komt dagelijks hier he
feedback topic is beter
was 1 post, is al wegquote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef Jian het volgende:
Wat zit huug nou te klagen, ik zie niks in dat topic, of is het alweer geveegd en heb ik alles weer gemist.
Leuke bril.quote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef Specularium het volgende:
Ik ga nog een naam noemen: Ridder Peunerd. Kent u die nog? Niet iemand die je hier verwacht. U wist dat niet, ik wel.
[ afbeelding ]
Hij was leukquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een prepper van 13.
Dat verzin je niet zonder internet.
Smeets is echt een karikatuur van zichzelf geworden.quote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik herken mezelf, maar ik lijk daar op een randdebiel en dat ben ik niet
Mmm, ik quote gewoon de verkeerde, namelijk mezelf. Voor de rest, moet je maar geen suiker in je koffie drinkenquote:Op maandag 9 december 2013 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
Met je ninja-edit. Ik heb een soort koffietrauma. Vroeger bij een oom en tante kregen we altijd koffie, en daarna frisdrank uit hetzelfde glas. Met nog aangekoekte suiker op de bodem. Ik lust het niet meer.
Ik heb net koffie op. En ik ga zo douchen... Maar onze douche wordt niet heet maar gaat tot een bepaalde temperatuur die gewoon net niet hoog genoeg isquote:Op maandag 9 december 2013 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Koffie.Tijd voor een gloeiend hete douche.
Oh dat is matig ja. Die van mij heb ik in de winter vaak op het heetst, in de zomer douche ik graag lauw.quote:Op maandag 9 december 2013 21:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb net koffie op. En ik ga zo douchen... Maar onze douche wordt niet heet maar gaat tot een bepaalde temperatuur die gewoon net niet hoog genoeg is
Thermostaatkraan?quote:Op maandag 9 december 2013 21:04 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb net koffie op. En ik ga zo douchen... Maar onze douche wordt niet heet maar gaat tot een bepaalde temperatuur die gewoon net niet hoog genoeg is
Andersom zou het ook niet echt logisch zijn natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2013 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is matig ja. Die van mij heb ik in de winter vaak op het heetst, in de zomer douche ik graag lauw.
Die van mij kan ook tot 60 of 70 graden, geen goed plan.quote:Op maandag 9 december 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
Als ik mijn douche op z'n heetst zet dan kan ik meteen door naar Beverwijk ....
quote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Dat is ook weer niet waar. Bij het eten drink je toch geen wodka of whiskey.
Ik doe mijn eten in de blender en drink dat gewoon op.quote:Op maandag 9 december 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
Dat is ook weer niet waar. Bij het eten drink je toch geen wodka of whiskey.
Ja tuurlijk doe je dat.quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doe mijn eten in de blender en drink dat gewoon op.
Daarna weer tanken.
Ik drink wel altijd netjes tussen de happen door, dat wel ...quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij wel dan? Hooguit voor het eten, maar erbij, nah.
quote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
Ik vond die Sjeik net wel mooi.
Straks even PowNews kijken.
Je hebt toch razendsnel internet? En wanneer heb je je drivers voor het laatst geupdate? Is wel handig om ze regelmatig te updaten, ik zou het gewoon doen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
Viel me achteraf best mee hoe lang het duurde eigenlijk. Wat was het, 19 GB, volgens mij werd niet alles gedownload, kan haast niet zo snel.
Morgen even naar die drivers kijken (ALS het al nodig is trouwens).
Geen idee wanneer de laatste keer wasquote:Op maandag 9 december 2013 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt toch razendsnel internet? En wanneer heb je je drivers voor het laatst geupdate? Is wel handig om ze regelmatig te updaten, ik zou het gewoon doen.
Was op mijn server ook maar oh wee als mensen tijdens een BG in het Nederlands gingen praten, begon iedereen te zeikenquote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef sp3c het volgende:
vraag me af of onze server nog bestaat, zat stampvol Nederlanders, gingen we altijd in het Nederlands flauwe racistische grappen maken over iedereen
Ik heb 100 keer of zo Stratholm gedaan voor de mountquote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
ik had ook op een gegeven moment 1 miljoen goud ofzo omdat je ergens onder water uit een oester 1 goedstuk kon trekken, ging ik hele dagen oesters vissen zonder reden
Hoi hoi. Kom daar nooit, ik koop het wel online.quote:Op maandag 9 december 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
goedenavond....vanavond weer een keer de Mediamarkt in geweest....wat een razende apenaids.
Dat met die oester ken ik niet eens, waar was dat dan?quote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
toen dat bekend werd was het gauw uit met de pret trouwens, kwamer ineens na eenpatch veel minder geld uit
Blizzard
ik weet niet meer hoe dat heet joh moet ik ff zoekenquote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat met die oester ken ik niet eens, waar was dat dan?
Nja ga een nieuwe tv kopen en wilde even de verschillende maten bij elkaar zien.quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi hoi. Kom daar nooit, ik koop het wel online.
Ja weet ik maar ik wilde hem. En die draak die ergens spawnde. Maar dat was meer gokken. Ik had wel wat rare hunter pets.quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
stratholme heb ik exact 99 keer gedaan en toen kreeg ik hem
het is dezelfde die je standaard krijgt maar dan met een paars doek eroverheen
Oh, ik mis coordinatie om te kunnen gamen.quote:
Wees blij, voor je het weet zit je het dag en nacht te doen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik mis coordinatie om te kunnen gamen.
Ja, nou word ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 9 december 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Wees blij, voor je het weet zit je het dag en nacht te doen.
Komt me wel vaag bekend voor ja. Beetje donkere wereld. Met van die half man half paard figuren.quote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef sp3c het volgende:
volgens mij was het waar al die Centauren wonen met die kodo caravan enzo
hierquote:Op maandag 9 december 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt me wel vaag bekend voor ja. Beetje donkere wereld. Met van die half man half paard figuren.
Oh ja dat zijn Centaurs
Ik moest lachen bij die opmerking.quote:Op maandag 9 december 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
De winnende tribune krijgt vanavond een scheerapparaat bij Koning Voetbal ....
ja mij ook maar dit is gewoon afschuwelijk verslavendquote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef YokiKater het volgende:
Doe mij maar gewoon een goede shooter of een tactisch legerspelletje ipv dat fantasy spul.
Zat je op een PvP server? Dat heb ik nooit geprobeerd, leek me super irritant.quote:Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
wij verzamelden trouwens altijd echt zo'n leger van 50 man ofzo en daarmee gingen we dan naar het dichtsbijzijnde Alliance dorp om alle NPC's in elkaar te slaan, dan komen er vanzelf spelers met je vechten
vond ik leuker dan de standaard PvP dingetjes
unscripted
volgens mij niet, weet ik eigenlijk nietquote:Op maandag 9 december 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat je op een PvP server? Dat heb ik nooit geprobeerd, leek me super irritant.
Waarom niet kijken dan nerdjesquote:
mhm, beetje als rogue die stad in sneaken en dan guards backstabben togquote:Op maandag 9 december 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
op een PVE server kun je toch ook gewoon die NPC's van de tegenstander dood maken?
als je dat doet dan kunnen andere spelers je wel aanvallen
Ja dan word je geflagged voor PvP. Bij een PvP server ben je ALTIJD geflagged. Dus dan ben je een quest aan het doen en kan een andere speler je aanvallen.quote:Op maandag 9 december 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
op een PVE server kun je toch ook gewoon die NPC's van de tegenstander dood maken?
als je dat doet dan kunnen andere spelers je wel aanvallen
PvP is leuk. Vooral als je wintquote:Op maandag 9 december 2013 22:26 schreef Frutsel het volgende:
Ik heb nog nooit PvP gedaan in al die honderden uren MMO's
Oh, Command and Conquer vind ik ook niet zoveel aan. Tactisch bedoelde ik meer een shooter als America's Army of Arma mee. Dat is super realistisch en niet alleen maar als een gek rondrennen, schieten en dan doodgaan en weer respawnen. In AAO is er geen respawn, dood is dood..mag je wachten tot de volgende ronde.quote:Op maandag 9 december 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Shooter vind ik ook wel leuk. Maar tactische spellen heb ik geen geduld voor, zoals Command and Conquer Generals.
Arma 2quote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, Command and Conquer vind ik ook niet zoveel aan. Tactisch bedoelde ik meer een shooter als America's Army of Arma mee. Dat is super realistisch en niet alleen maar als een gek rondrennen, schieten en dan doodgaan en weer respawnen. In AAO is er geen respawn, dood is dood..mag je wachten tot de volgende ronde.
En als medic is het niet een kwestie van een pakje pleisters gooien, nee je moet echt bewust handelen. Vind ik wel mooi, maar een tijd niet gespeeld. Een simpele shooter speelt dan toch weer wat makkelijker en leuker. En ook daar kan je als je in een clan zit weer heel tactische potjes hebben.
ja preciesquote:Op maandag 9 december 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dan word je geflagged voor PvP. Bij een PvP server ben je ALTIJD geflagged. Dus dan ben je een quest aan het doen en kan een andere speler je aanvallen.
mijn OFP was op een gegeven moment 12 Gigabytequote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, Command and Conquer vind ik ook niet zoveel aan. Tactisch bedoelde ik meer een shooter als America's Army of Arma mee. Dat is super realistisch en niet alleen maar als een gek rondrennen, schieten en dan doodgaan en weer respawnen. In AAO is er geen respawn, dood is dood..mag je wachten tot de volgende ronde.
En als medic is het niet een kwestie van een pakje pleisters gooien, nee je moet echt bewust handelen. Vind ik wel mooi, maar een tijd niet gespeeld. Een simpele shooter speelt dan toch weer wat makkelijker en leuker. En ook daar kan je als je in een clan zit weer heel tactische potjes hebben.
Prima backfire, met zijn sensuele boog.quote:Op maandag 9 december 2013 22:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's deze
[ afbeelding ]
wat een debiel
quote:Op maandag 9 december 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Ik deed alleen BG's. Arena was ook niks voor mij, sowieso lastig als hunter.
quote:
America's Army is ontwikkeld door het Amerikaanse leger zelf als recruitment en training tool. Heb het vroeger superveel gespeeld en tijdje terug nog de laatste versie geprobeerd, het is nu nog realistischer en uitgebreider. Enorm gaaf.quote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
Oh dat spel ken ik niet eens. Qua shooters vond ik counterstrike altijd wel leuk. Al werd ik daar, door de beelden, wel af en toe misselijk van
http://www.volkskrant.nl/(...)ld-of-Warcraft.dhtmlquote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe had ik niet eens gezien, ik zat even in een ander topic te kijken.
Bijna simulatie dus eigenlijk? Ik heb heel veel MMO's uitgeprobeerd, elke keer als er weer een andere was begon ik ermee. Aion was tof.quote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
America's Army is ontwikkeld door het Amerikaanse leger zelf als recruitment en training tool. Heb het vroeger superveel gespeeld en tijdje terug nog de laatste versie geprobeerd, het is nu nog realistischer en uitgebreider. Enorm gaaf.
CS heb ik nooit gespeeld, Battlefield en Call of Duty dan weer wel.
Simulatie kan je het wel noemen ja.quote:Op maandag 9 december 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna simulatie dus eigenlijk? Ik heb heel veel MMO's uitgeprobeerd, elke keer als er weer een andere was begon ik ermee. Aion was tof.
Spannend!quote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ld-of-Warcraft.dhtml
GMquote:Op maandag 9 december 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Spannend!
Ik ben weleens een, goh hoe heet dat nou, een medewerker van Blizzard, tegengekomen in het spel, was tof, die ging een spelletje met ons doen
Dat ja. Ik ben die termen al weer bijna vergeten. Volgens mij heb ik er nog screenshots van ergens. Ook in een WoW topic hier gepost, maar dat ga ik nu niet zoeken.quote:
Ik heb er maar 1 keer een gezien en dat was die keer dus. Was in Hellfire. Toevallig ook de naam van de server waar ik speelde.quote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef sp3c het volgende:
wij zijn een keer achter zo'n GM aan gaan lopen om te zien wat hij nu aan het doen was
begon met zijn tweetjes, eindigde met dik over de 100
en die dude deed helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |