Van alle boeren date ze het liefst met de groenteboeren.quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
hele meloenen tegelijk
3, 4 achter elkaar
Hunnie wel, ik nietquote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Kijken jullie nou echt naar dat kutprogramma
Moet jij zeggen met je SBS avond,quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Kijken jullie nou echt naar dat kutprogramma
Dat is cult. Dit is kut.quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je SBS avond,.
Matthijs, claudia, sylvana & co hebben mij vaker doen kotsen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit gekeken. Wat een ontzettend irritant programma is dat met die domme doos
Beter gwn STOP! POLITIEquote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
wegmisbruikers ben ik neit zo'n fan van hoor vrinden
Dat is ook absoluut niet de moeite waard.quote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Nou ja wat ik nu kijk is ook best kut, Pas Oplichters______
Alleen maar leuk om te kijken en de fouten en onzin eruit te halen. ZO slecht is het.quote:Op zondag 8 december 2013 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is ook absoluut niet de moeite waard.
Ik ga het misschien wel een keertje kijken op sbsgemist ofzo, vind het zonde om er op dit moment tijd aan te besteden. Nat Geo vind ik nu interessanter en Southpark heb ik opgenomen voor straks.quote:Op zondag 8 december 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen maar leuk om te kijken en de fouten en onzin eruit te halen. ZO slecht is het.
Daar werken ze zo omslachtigquote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Nou ja wat ik nu kijk is ook best kut, Pas Oplichters______
Kijk zo moet het idd.quote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar werken ze zo omslachtig
Beter gwn als dat gifje dat ik eerder al postte
[ afbeelding ]
Eenvoud >
Hangt hij er blikjes aan ofzo?quote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar werken ze zo omslachtig
Beter gwn als dat gifje dat ik eerder al postte
[ afbeelding ]
Eenvoud >
spoiler alert?quote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef sp3c het volgende:
oplichters is toch dat programma waar ze wekenlang bezig zijn met het stelen van 100 euro ofzo?
aan het einde gaan ze in de kroeg mensen scamen voor een biertje
Ik heb een vermoeden dat Wateranus er niet is.quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
Hoogtepunt van de zondagavond komt eraan, Studio Dikke Sjek
Kijk je naar de Mummy, want ik weet hoe dat afloopt!quote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
ja dat kijk ik allemaal niet dus daar valt niets te spoileren
Ja Geer dacht zijn gezicht nog even snel te doen voor die show.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja Geer dacht zijn gezicht nog even snel te doen voor die show.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)slukte-ingreep.dhtml
Ik word zo moe van dat gebler van die vent. Houd je kop eens een keer. Harder praten geeft je geen gelijk.quote:
soms welquote:Op zondag 8 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat gebler van die vent. Houd je kop eens een keer. Harder praten geeft je geen gelijk.
Ja dan geeft iedereen je maar gelijk om van het gebler af te zijn.quote:
Je moet wel helemaal niks te doen hebben wil je dat infantiele trieste kutprogramma kijken.quote:Op zondag 8 december 2013 23:14 schreef Karina het volgende:
Heej Gamekings op MTV. Tijd niet gezien.
De games zijn leuk joh. Maar ik was te laat.quote:Op zondag 8 december 2013 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet wel helemaal niks te doen hebben wil je dat infantiele trieste kutprogramma kijken.
Kut is dat he, als dat gebeurt. Nou ja voor jou zie ik lekkere wijven.quote:Op zondag 8 december 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
Schakel ik helemaal naar MTV is er iets anders bezig.
Oh, oké!quote:Op zondag 8 december 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bedoelde van het kanaal.
Hier ben ik nog gewoon hoor!
Erica Terpstra ?quote:Op zondag 8 december 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
Die dikke meloenen TT past wel bij die griet die ik nu op tv zie
Het is een beetje Zon zee en ziekenhuisquote:Op zondag 8 december 2013 23:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, the valley's. Dat is wel een topshow.
Ik heb alle afleveringen wel gezien geloof ik, vind dat accent wel grappig.quote:Op zondag 8 december 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een beetje Zon zee en ziekenhuisWat een stel idioten.
ooooo linkje naar huiltopic? Da's toch die chick die per ongeluk pik zoog?quote:Op zondag 8 december 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
Oh, ik lees pas net dat het uit is tussen Vanesaxox en haar vriendje
Dat wel ja. Maar wat een domme mensen zijn dat.quote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen wel gezien geloof ik, vind dat accent wel grappig.
Klinkt als een goed verhaal.quote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ooooo linkje naar huiltopic? Da's toch die chick die per ongeluk pik zoog?
Oh god diequote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ooooo linkje naar huiltopic? Da's toch die chick die per ongeluk pik zoog?
Dezen was de eerste...quote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt als een goed verhaal.
Doe maar een linkje ja.
Ja ik lig dubbelquote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
@KPD?
Z'n laatste reactie daar is wel mooi
Tja. Echte talenten zijn het niet.quote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar wat een domme mensen zijn dat.
zaterdag 9 november 2013 @ 10:54:11quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
En nu heeft ze met een ander...
R&P / Normaal?
Het schijnt al eerder gebeurd te zijn...quote:Op zondag 8 december 2013 23:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zaterdag 9 november 2013 @ 10:54:11
quote:
Ja, maar het is nu decemberquote:Op zondag 8 december 2013 23:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Het schijnt al eerder gebeurd te zijn...
[..]
Ik had het allemaal gemist, dus het kwam nogal als een verassing.quote:Op zondag 8 december 2013 23:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar het is nu december
Dat topic kennen we dus al
quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Dezen was de eerste...
SEX / Vreemdgegaan.
Hier was het blijkbaar uit![]()
SEX / Vergeten.
En nu heeft ze met een ander...
R&P / Normaal?
Forum Opties | |