Ik wil hem niet kwijt en ben bang als ik het meteen vertel dat hij boos word en het uitmaakt.quote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef snakelady het volgende:
Goed begin van een stabiele relatie...
Maar er is geen makkelijke manier om het te zeggen dus wees gewoon eerlijk en zeg het face to face, dus niet via whatsapp.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Arriviste het volgende:
Hoe?
"Ik ben gisteren vreemdgegaan met B."
Ik neem dus aan dat ze seks met hem heeft gehad.quote:Op zondag 29 september 2013 17:48 schreef Vanesaxox het volgende:
ik heb 2x eerder seks met heb gehad
misschien had je je dan niet uit moeten laten wonen door Ricardoquote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik wil hem niet kwijt en ben bang als ik het meteen vertel dat hij boos word en het uitmaakt.
Als hij zo belangrijk voor je is, waarom ben je dan vreemdgegaan?quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik wil hem niet kwijt en ben bang als ik het meteen vertel dat hij boos word en het uitmaakt.
Ja, dat snap ik.quote:Op zondag 29 september 2013 17:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
Ik neem dus aan dat ze seks met hem heeft gehad.
Ik heb hem gepijpt want het was koud buiten dus we hebben geen seks gehad hij wou wel seks.quote:Op zondag 29 september 2013 17:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
[..]
Ik neem dus aan dat ze seks met hem heeft gehad.
Ik gok dat hij Bart heet.quote:Op zondag 29 september 2013 17:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
misschien had je je dan niet uit moeten laten wonen door Ricardo
Oh zo, haha, ik dacht dat je vroeg in hoevere ze vreemd was gegaan, dus alleen zoenen of meer.quote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Ik kauwde enkel voor wat ze aan haar lieftallige vriendje zou kunnen vertellen.
Oké, trolltopic!!quote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Vanesaxox het volgende:
[..]
Ik heb hem gepijpt want het was koud buiten dus we hebben geen seks gehad hij wou wel seks.
Ik heb geen vader en met mijn moeder wil ik het er niet mee over hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 17:57 schreef Weston het volgende:
Je kan er het best met je vader over praten. Die heeft vast wel goede raad voor je
Dit is geen trolltopic alleen omdat het buiten was? De vorige x toen ik seks met hem had was het ook buiten omdat het bij hem binnen niet kan en bij mij ook niet dus ik weet niet wat jou probleem is ik vraag gewoon om hulp.quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oké, trolltopic!!
Maar om toch te happen ( haha no pun intended) pijpen valt ook onder seks.
Niet eens een breezer gekregen nadien? Wat voor goedkope pijpslet ben jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |