Van alle boeren date ze het liefst met de groenteboeren.quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
hele meloenen tegelijk
3, 4 achter elkaar
Hunnie wel, ik nietquote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Kijken jullie nou echt naar dat kutprogramma
Moet jij zeggen met je SBS avond,quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Kijken jullie nou echt naar dat kutprogramma
Dat is cult. Dit is kut.quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je SBS avond,.
Matthijs, claudia, sylvana & co hebben mij vaker doen kotsen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit gekeken. Wat een ontzettend irritant programma is dat met die domme doos
Beter gwn STOP! POLITIEquote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
wegmisbruikers ben ik neit zo'n fan van hoor vrinden
Dat is ook absoluut niet de moeite waard.quote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Nou ja wat ik nu kijk is ook best kut, Pas Oplichters______
Alleen maar leuk om te kijken en de fouten en onzin eruit te halen. ZO slecht is het.quote:Op zondag 8 december 2013 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is ook absoluut niet de moeite waard.
Ik ga het misschien wel een keertje kijken op sbsgemist ofzo, vind het zonde om er op dit moment tijd aan te besteden. Nat Geo vind ik nu interessanter en Southpark heb ik opgenomen voor straks.quote:Op zondag 8 december 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen maar leuk om te kijken en de fouten en onzin eruit te halen. ZO slecht is het.
Daar werken ze zo omslachtigquote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Nou ja wat ik nu kijk is ook best kut, Pas Oplichters______
Kijk zo moet het idd.quote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar werken ze zo omslachtig
Beter gwn als dat gifje dat ik eerder al postte
[ afbeelding ]
Eenvoud >
Hangt hij er blikjes aan ofzo?quote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daar werken ze zo omslachtig
Beter gwn als dat gifje dat ik eerder al postte
[ afbeelding ]
Eenvoud >
spoiler alert?quote:Op zondag 8 december 2013 22:06 schreef sp3c het volgende:
oplichters is toch dat programma waar ze wekenlang bezig zijn met het stelen van 100 euro ofzo?
aan het einde gaan ze in de kroeg mensen scamen voor een biertje
Ik heb een vermoeden dat Wateranus er niet is.quote:Op zondag 8 december 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
Hoogtepunt van de zondagavond komt eraan, Studio Dikke Sjek
Kijk je naar de Mummy, want ik weet hoe dat afloopt!quote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef sp3c het volgende:
ja dat kijk ik allemaal niet dus daar valt niets te spoileren
Ja Geer dacht zijn gezicht nog even snel te doen voor die show.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja Geer dacht zijn gezicht nog even snel te doen voor die show.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)slukte-ingreep.dhtml
Ik word zo moe van dat gebler van die vent. Houd je kop eens een keer. Harder praten geeft je geen gelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |