Joden?quote:Op maandag 9 december 2013 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
Terecht![]()
En dat voor een volkje dat constant over respect loopt te roeptoeteren
In een ander topic bezig jij de woorden: "Duitsers, Engelsen, Belgen en Fransen". Racist.quote:
Of je kunt gewoon normaal doen en die mensen een boete geven.quote:Op maandag 9 december 2013 11:21 schreef Jian het volgende:
Baldadige Turken, niet teveel gewicht aan hangen lijkt mij, een publiekelijke lijfstraf van 25 stokslagen p.p. lijkt me ruimschoots voldoende
Zeg jij nu dat Hans van Baalen even onsmakelijk is als het brengen van de Hitlergroet onder het bekende 'Arbeit macht Frei'-sign op de poort van Auschwitz? Hoewel een tikkie ranzige opmerking, is het wel een mooie sneer naar verkeerde keuzes in zijn studententijd. Chapeauquote:Op maandag 9 december 2013 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je kunt gewoon normaal doen en die mensen een boete geven.
Lekker interessant of ze de Hitlergroet brengen. Man man man, wat een gezeik om niks. Ja, het is onsmakelijk maar dat is het hoofd van Hans van Baalen ook. Nou en.
Zo rol ik.quote:Op maandag 9 december 2013 11:37 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Zeg jij nu dat Hans van Baalen even onsmakelijk is als het brengen van de Hitlergroet onder het bekende 'Arbeit macht Frei'-sign op de poort van Auschwitz? Hoewel een tikkie ranzige opmerking, is het wel een mooie sneer naar verkeerde keuzes in zijn studententijd. Chapeau
helemaal daar idd.quote:
respect voor je humorquote:Op maandag 9 december 2013 11:25 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
In een ander topic bezig jij de woorden: "Duitsers, Engelsen, Belgen en Fransen". Racist.
Ergens anders zeg je: "Dan nog pikt ze de baan in van een man." Dat is sexediscriminatie. Sexist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de foto laat niets zien? Ik wil deze nogal onsmakelijke prank dan ook wel in het nieuwsbericht zien... Arjan?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |