SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een imac, die staat er niet tussen.quote:Op zondag 8 december 2013 21:21 schreef strbo het volgende:
[..]
https://btc-e.com/profile#meta_trader
Daarvandaan kan je hem direct downloaden?
ja, daar mag je die transactietijd voor bedankenquote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef Scorpie het volgende:
Als hij nu zo aan het stijgen is ben je eigenlijk al te laat.
kwark staat inmiddels alweer bijna op 10ctquote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef Toto69 het volgende:
Duurt veel te lang dit, al meer dan een uur
Ja mooi kut.quote:Op zondag 8 december 2013 21:25 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
kwark staat inmiddels alweer bijna op 10ct
Alsof je 2 uur geleden wel 'op tijd' was. Toen was die ook stijgende.quote:Op zondag 8 december 2013 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja, daar mag je die transactietijd voor bedanken
Dat tweede is waar.quote:Op zondag 8 december 2013 21:25 schreef litecoin het volgende:
Wat ik vandaag heb geleerd:
- Veel kopen en verkopen loont.
- Soms verlies pakken om gelijk verder te kunnen traden loont.
PUSH THAT SHIT
Jep. Zelfde hier met m'n nmc. Als ik die vrijdag gewoon tegen 8 had verkocht had ik er verlies dit weekend ruim goed gemaakt.quote:Op zondag 8 december 2013 21:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat tweede is waar.
Had ik dat maar met mijn all time high gekochte BTC gedaan.
Ja ik volgens mij ook. Stijging zet aardig door.quote:
volgende x eerst naar je wallet daarna crypsy?quote:Op zondag 8 december 2013 21:38 schreef Toto69 het volgende:
Hmmmijn transactie heeft al 11(!) confirmations, maar is nog steeds niet op cryptsy
Vorige keer ging het ook prima.quote:Op zondag 8 december 2013 21:40 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
volgende x eerst naar je wallet daarna crypsy?
Achteraf.quote:Op zondag 8 december 2013 21:40 schreef Wijnbo het volgende:
Damn, dit is al de derde keer in een week dat FTC van 0.0004x naar 0.0006x. Kun je bijna 50% mee halen.
10000x 50 cent is ook maar 5000 dollar johquote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef lf2 het volgende:
Heb 10.000 QRK als het over 1.5 week niet minstens 40 à 50 cent is geworden pleur ik alles weg.
anonieme tip = toto69, je kan me vertrouwenquote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik niet helemaal snap.
Ik wil gewoon zomaar wat proberen, 20 euro met een anonieme tip van iemand die ik niet vertrouw maar toch zomaar gewoon advies ga volgen en moet ik eerst bitcoins kopen. Dus ik ga zo 0,04 bitcoins kopen, en wat dan?
Met wat ga je minenquote:Op zondag 8 december 2013 21:47 schreef Djurres het volgende:
Zo, net mn LTC wallet geopend
Nu minen, en binnenkort maar beginnen met exchangen denk ik
jij gaat dus geen aandelen kopen in cryptsy?quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Toto69 het volgende:
nog even en ik hoef geen qrk meer te kopen als het nog lang duurt
OH was jij dat, okay sure ik vertrouw je, wat was de tip ook alweer?quote:Op zondag 8 december 2013 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
anonieme tip = toto69, je kan me vertrouwen
En dan ben je de trotse eigenaar van 0,04 BTC, gefeliciteerd enzo.quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik niet helemaal snap.
Ik wil gewoon zomaar wat proberen, 20 euro met een anonieme tip van iemand die ik niet vertrouw maar toch zomaar gewoon advies ga volgen en moet ik eerst bitcoins kopen. Dus ik ga zo 0,04 bitcoins kopen, en wat dan?
quote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
OH was jij dat, okay sure ik vertrouw je, wat was de tip ook alweer?
Ja maar sla ik die op? In zo'n Multibit wallet? Moet ik dan een account maken ergens ofzo?quote:Op zondag 8 december 2013 21:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En dan ben je de trotse eigenaar van 0,04 BTC, gefeliciteerd enzo.
Ja maar laatste tijd wat problemen etc gestegen en meer dan gehalveerd in waarde.quote:Op zondag 8 december 2013 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
10000x 50 cent is ook maar 5000 dollar joh
Hoe veel BTC ingestopt?quote:Op zondag 8 december 2013 21:49 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ja maar laatste tijd wat problemen etc gestegen en meer dan gehalveerd in waarde.
Ben benieuwd.
BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijkenquote:Op zondag 8 december 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar sla ik die op? In zo'n Multibit wallet? Moet ik dan een account maken ergens ofzo?
Niks?quote:Op zondag 8 december 2013 21:50 schreef Toto69 het volgende:
https://blockchain.info/a(...)dezBTKVnotFGnMdYyYn2
Iemand? Wat is er loos?
12 Bevestigingen maar ik krijg het niet in m'n account?quote:
Blame cryptsy.quote:Op zondag 8 december 2013 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
12 Bevestigingen maar ik krijg het niet in m'n account?
Beetje raar.
Ja cryptsy is soms rete traag. Ook wel eens 3 uur op moeten wachten.quote:Op zondag 8 december 2013 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
12 Bevestigingen maar ik krijg het niet in m'n account?
Beetje raar.
https://blockchain.info/a(...)y843jUGhrUe7zRHyEttGquote:Op zondag 8 december 2013 21:50 schreef Toto69 het volgende:
https://blockchain.info/a(...)dezBTKVnotFGnMdYyYn2
Iemand? Wat is er loos?
?quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GEBRUIKERS BTC-E VERANDER DIRECT JE WACHTWOORD!, ZOJUIST EEN VREEMDE TRANSACTIE VAN MIJN ACCOUNT GEHAD!!!
explainquote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GEBRUIKERS BTC-E VERANDER DIRECT JE WACHTWOORD!, ZOJUIST EEN VREEMDE TRANSACTIE VAN MIJN ACCOUNT GEHAD!!!
quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mining topic is een paar deuren verderop, staat alles in.quote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef Djurres het volgende:
Ik wil gaan minen met GUIMiner-scrypt alpha.
Wat voor settings moet ik invullen bij GPU Threads, Vectors, Worksize, intesity en Thread Concurrency.?
Kan dr niet echt wijs uit worden..
Heel zeker. Draait 24/7 NOD32 up to date incl w7 up to datequote:Op zondag 8 december 2013 22:03 schreef Djurres het volgende:
[..]
Je bent er zeker van dat je geen malware op je computer hebt?
OK, gedaan.quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoeveel ben je kwijt ? Je krijgt een mail cancel zequote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heel zeker. Draait 24/7 NOD32 up to date incl w7 up to date
gaat om een stuk minder geld, maar ik maak me hier ook zorgen over. Wat is hier aan de hand?quote:Op zondag 8 december 2013 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
https://blockchain.info/a(...)y843jUGhrUe7zRHyEttG
Hier mijn deposit (0.03358433 BTC). Die wordt vreemd genoeg gelijk weer van mijn depositadres overgemaakt naar een mij onbekend bitcoinadres. Schimmige bende ...
Precies.quote:Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef Wijnbo het volgende:
Toch niet heel toevallig geregistreerd op www.btc-planet. com (NIET HEEN GAAN DUS) ? Die wordt in trollbox gespammed de laatste dagen. Is een email / wachtwoord verzamelsite.
Btc naar cryptsy overgemaakt ? Kan 4 uur duren minimaalquote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
gaat om een stuk minder geld, maar ik maak me hier ook zorgen over. Wat is hier aan de hand?
Ja dat snap ik, maar wat me echt zorgen baart is die transactie waarbij het meteen weer van mijn deposit adres wordt afgeschreven nadat het daar aangekomen is. Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef lf2 het volgende:
[..]
Btc naar cryptsy overgemaakt ? Kan 4 uur duren minimaal
Ja, ik vond ze in het begin zwaar irritant. Maar hoe meer ik er op zit, hoe fijner gevoel het geeft (hoi ik log in, jah, ik krijg mail, bedankt. Ik ben inderdaad wie ik ben)quote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
Je krijgt toch ook een mailtje elke keer als je inlogt op BTC-e?
Ja die krijg je, nu niet gehad.quote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
Je krijgt toch ook een mailtje elke keer als je inlogt op BTC-e?
Maak even een support ticket die website heeft echt allerlei kuren.quote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wat me echt zorgen baart is die transactie waarbij het meteen weer van mijn deposit adres wordt afgeschreven nadat het daar aangekomen is. Dat heb ik nooit gedaan.
Dus telefoon zoek of stuk = weg geld :Squote:Warning!
You can lose access to your account in case you lose your phone or key.
Je kunt die QR-code weer ergens opslaan.quote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Mender het volgende:
Heb maar even two-factor authentication ingesteld voor de zekerheid. Maar dit vind ik wel zorgwekkend:
[..]
Dus telefoon zoek of stuk = weg geld :S
Been there done that, didn't get an answer yet.quote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef lf2 het volgende:
[..]
Maak even een support ticket die website heeft echt allerlei kuren.
Is dit je nieuwe troll na het 300k niet uitbetaald gekregen verhaal?quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Jaaaa echt een trolquote:Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dit je nieuwe troll na het 300k niet uitbetaald gekregen verhaal?
Screenshot van qr code maken en ergens opslaanquote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Mender het volgende:
Heb maar even two-factor authentication ingesteld voor de zekerheid. Maar dit vind ik wel zorgwekkend:
[..]
Heb ook NOD32, prima scanner.quote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heel zeker. Draait 24/7 NOD32 up to date incl w7 up to date
Volgens mij haast geen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Djurres het volgende:
Welke exchange kan ik betalen met paypal?
Aangezien Paypal betalingen terug te draaien zijn, verwacht ik niet dat exchanges er happig op zijn om Paypal te gebruiken.quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Djurres het volgende:
Welke exchange kan ik betalen met paypal?
Brr..quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb ook NOD32, prima scanner.
Maar een keylogger die in één van de altcoinclients zat pakte hij er niet uit.
Stond wel een textbestandje met de gelogde text in m'n TEMP map dus kon precies zien welke wachtwoorden ik moest aanpassen.
Lol. Ze pakken een bedrag plus transfer fee...quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik nu al verlies heb gemaakt.
Ik kocht 5 euro aan BTC op bitonic, en nu staat er dat ik 5.62$ aan bitcoins heb
Ik ben een slechte handelaar.
welke altcoinclient?quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb ook NOD32, prima scanner.
Maar een keylogger die in één van de altcoinclients zat pakte hij er niet uit.
Stond wel een textbestandje met de gelogde text in m'n TEMP map dus kon precies zien welke wachtwoorden ik moest aanpassen.
Bitonic pakt 10% er op. Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kocht 5 euro aan BTC op bitonic, en nu staat er dat ik 5.62$ aan bitcoins heb
Nice.quote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef Sharpeyed het volgende:
Zit er weer in met 10 btc, even kijken of ik nog een 13e maand kan verdienen aankomende week
Gewoon euro dollar verschil toch?quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=317387.0quote:
Ook gedaan. Vraag me wel af of die app niet ongelofelijk veel batterij trekt, aangezien hij elke tien minuten een nieuwe code moet genereren. Heel veel veiliger voel ik me er niet bij..quote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Tien minuten? Bij mij gaat die om de 10 seconden of zo.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook gedaan. Vraag me wel af of die app niet ongelofelijk veel batterij trekt, aangezien hij elke tien minuten een nieuwe code moet genereren. Heel veel veiliger voel ik me er niet bij..
Vind het wel mee vallen. Volgens mij gaat ie niet sneller op ofzo.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook gedaan. Vraag me wel af of die app niet ongelofelijk veel batterij trekt, aangezien hij elke tien minuten een nieuwe code moet genereren. Heel veel veiliger voel ik me er niet bij..
Oeps, ja. Om de halve minuut ofzo doet ie dat.quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef doo. het volgende:
[..]
Tien minuten? Bij mij gaat die om de 10 seconden of zo.
Is dat een percentage of vast bedrag?quote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
Lol. Ze pakken een bedrag plus transfer fee...
Denk percentage maar durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat een percentage of vast bedrag?
Die app werkt alleen als je m opstart = dus gebruikt.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef doo. het volgende:
En lol mijn iphone gaat toch maximaal een halve dag mee ofzo. Kutding.
Ik wel. Percentage.quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef lf2 het volgende:
[..]
Denk percentage maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
quote:
Haha dat.quote:Op zondag 8 december 2013 22:29 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Iets dat hij in de trollbox gelezen heeft
Mja, ik ook, volgens mij had die een beetje vervroeging.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo gehoopt op die beruchte zondag-crash.
Kan dagelijks winst maken via btc-e. You'll get there.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
Damn ik heb echt spijt dat ik dit niet al paar maanden geleden deed, dan had ik nu winst.
Ik ga net zo lang wachten tot het crashtquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit echt in dubio, gaan we vannacht crashen of niet. O noes.
Kan nog steeds!quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
Damn ik heb echt spijt dat ik dit niet al paar maanden geleden deed, dan had ik nu winst.
Ik zou bijna mijn alarm voor 3 uur vannacht zetten :pquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit echt in dubio, gaan we vannacht crashen of niet. O noes.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga net zo lang wachten tot het crasht
Ja maar alleen kleine winst.quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef litecoin het volgende:
[..]
Kan dagelijks winst maken via btc-e. You'll get there.
Misschien denk je over een jaar wel 'Shit, had ik toen in december maar gekocht, toen waren ze nog zo goedkoop'quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar alleen kleine winst.
[ afbeelding ] Als dit klopt dan heb ik zoveel misgelopen, want paar maanden geleden was ik het ook al van plan maar toch niet gedaan.
Met jou zo veel anderen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar alleen kleine winst.
[ afbeelding ] Als dit klopt dan heb ik zoveel misgelopen, want paar maanden geleden was ik het ook al van plan maar toch niet gedaan.
En dit.quote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Misschien denk je over een jaar wel 'Shit, had ik toen in december maar gekocht, toen waren ze nog zo goedkoop'
Eerlijk gezegd zoek ik ze terplekke op, maar ik weet ondertussen wat ik wil zoeken.quote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels een heel arsenaal aan plaatjes of wat
Maar ik denk dat het binnenkort gaat zakken! Maar misschien LTC niet, dat heb ik er nu maar van gekochtquote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Misschien denk je over een jaar wel 'Shit, had ik toen in december maar gekocht, toen waren ze nog zo goedkoop'
Hoe veel LTC heb je?quote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het binnenkort gaat zakken! Maar misschien LTC niet, dat heb ik er nu maar van gekocht
Ik had aan 5 euro aan bitcoins gekocht, ik heb erge verliezen gemaakt door die transactiesquote:
Succesquote:
Niet boos worden, straks loopt ie wegquote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme man, zak eens. Zak stomme zak.
lolquote:Op zondag 8 december 2013 22:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een weekje laten staan, dan ben je wel miljonair denk
Nouna het is iedere keer als ik wat instel om ook maar een klein beetje winst (0,002) te maken dan stijgt ie alleen nog maar. Minder winst wil ik niet, want dan schiet het helemaal voor geen kut op.quote:Op zondag 8 december 2013 22:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet boos worden, straks loopt ie weg
Weet je wat ik niet begrijp?quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Grijpstuivers ja. Daar heb ik niks aan. Een eurootje winst per transactie ben ik al tevreden mee, maar zelfs dat is me niet gegund lijkt het wel.quote:
Wacht wat? 300 * 752 = 225.600 dollar.quote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet begrijp?
Vorige week liet je ruim 300 BTC's in 1 keer uitbetalen via btc-e, wat kennelijk misging omdat je geen bevestiging gezien had. En reageer je gemakzuchtig: ach dan, is het niet anders.
En nu deze week, ga je helemaal over de rooie als er paar btc's missen.
Haha Same herequote:Op zondag 8 december 2013 22:53 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat die schommelingen zo klein zijn momenteel.
Enige wat ik gedaan heb vanavond is kopen op 737 en verkopen op 747.
Maar dat schiet niet echt op.
320 x 1100 dollar, om precies te zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wacht wat? 300 * 752 = 225.600 dollar.
WTF serieus? Kwijt?![]()
![]()
![]()
Je had het over 300 BTCs. Als het er 340 waren had je wel 340 gezegd lijkt me. Tevens stond vorige week de koers niet op 1100 toch?quote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
320 x 1100, om precies te zijn.
Wat snap je niet aan het woordje ruim?quote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je had het over 300 BTCs. Als het er 340 waren had je wel 340 gezegd lijkt me. Tevens stond vorige week de koers niet op 1100 toch?
quote:Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef MissionPhailed het volgende:
$352.000 kwijt ... ?? Zou dan allang met dwangbuis in een gesloten inrichting zitten denk ik
Nouja 40 BTCs vind ik nogal heel ruim.quote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje ruim?.
Yes please, let's go. Staar me de hele dag al weer door op dit kutscherm zonder iets ut te voeren.quote:
BTC-e is niet Russisch maar Roemeens toch?quote:Op zondag 8 december 2013 23:01 schreef Robuustheid het volgende:
Hij kwam erachter dat hij nog ruim 300 bitcoins had liggen, en ging die uitcashen op advies van anderen hier. In 1 keer uitbetalen via een schimmige Russische website BTC-E.
Vroeg iemand of het gelukt was.. nee, die btc's waren afgeschreven, maar de transactie was niet bevestigd. Niks meer van gehoord. Dus jammer dan, pech gehad, zei-ie.
En nu, maakt hij wel druk om als er ineens een vage transactie gebeurt met paar aangekochte btc's...
Dat bevreemdt mij nogal.
Bulgaarsquote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
BTC-e is niet Russisch maar Roemeens toch?
Nuh-uh, we liepen hier met een man of 3 te roepen dat hij gewoon Bitonic moest doen. Koers was daar toen ook nog hoger ook.quote:Op zondag 8 december 2013 23:01 schreef Robuustheid het volgende:
Hij kwam erachter dat hij nog ruim 300 bitcoins had liggen, en ging die uitcashen op advies van anderen hier. In 1 keer uitbetalen via een schimmige Russische website BTC-E.
Vroeg iemand of het gelukt was.. nee, die btc's waren afgeschreven, maar de transactie was niet bevestigd. Niks meer van gehoord. Dus jammer dan, pech gehad, zei-ie.
En nu, maakt hij wel druk om als er ineens een vage transactie gebeurt met paar aangekochte btc's...
Dat bevreemdt mij nogal.
A cryptocurrency exchange based in Bulgariaquote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
BTC-e is niet Russisch maar Roemeens toch?
Dat bedoelde ik. Zulke corrupte bende haal je al vlug door elkaar natuurlijkquote:
Heeft een site/bedrijf als Bitonic dat soort bedragen gewoon op de plank liggen?quote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nuh-uh, we liepen hier met een man of 3 te roepen dat hij gewoon Bitonic moest doen. Koers was daar toen ook nog hoger ook.
Why not. Ze verkopen vaak meer dan 200 BTC tegelijk. Dus dan zal het geld er mogelijk ook gewoon zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft een site/bedrijf als Bitonic dat soort bedragen gewoon op de plank liggen?
Sowieso betaal ik niet grotere transacties uit dan 10-20 BTC per keer om het risico te spreiden.quote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nuh-uh, we liepen hier met een man of 3 te roepen dat hij gewoon Bitonic moest doen. Koers was daar toen ook nog hoger ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |