Ja maar alleen kleine winst.quote:Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef litecoin het volgende:
[..]
Kan dagelijks winst maken via btc-e. You'll get there.
Misschien denk je over een jaar wel 'Shit, had ik toen in december maar gekocht, toen waren ze nog zo goedkoop'quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar alleen kleine winst.
[ afbeelding ] Als dit klopt dan heb ik zoveel misgelopen, want paar maanden geleden was ik het ook al van plan maar toch niet gedaan.
Met jou zo veel anderen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar alleen kleine winst.
[ afbeelding ] Als dit klopt dan heb ik zoveel misgelopen, want paar maanden geleden was ik het ook al van plan maar toch niet gedaan.
En dit.quote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Misschien denk je over een jaar wel 'Shit, had ik toen in december maar gekocht, toen waren ze nog zo goedkoop'
Eerlijk gezegd zoek ik ze terplekke op, maar ik weet ondertussen wat ik wil zoeken.quote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels een heel arsenaal aan plaatjes of wat
Maar ik denk dat het binnenkort gaat zakken! Maar misschien LTC niet, dat heb ik er nu maar van gekochtquote:Op zondag 8 december 2013 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Misschien denk je over een jaar wel 'Shit, had ik toen in december maar gekocht, toen waren ze nog zo goedkoop'
Hoe veel LTC heb je?quote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het binnenkort gaat zakken! Maar misschien LTC niet, dat heb ik er nu maar van gekocht
Ik had aan 5 euro aan bitcoins gekocht, ik heb erge verliezen gemaakt door die transactiesquote:
Succesquote:
Niet boos worden, straks loopt ie wegquote:Op zondag 8 december 2013 22:44 schreef Geralt het volgende:
Godverdomme man, zak eens. Zak stomme zak.
lolquote:Op zondag 8 december 2013 22:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een weekje laten staan, dan ben je wel miljonair denk
Nouna het is iedere keer als ik wat instel om ook maar een klein beetje winst (0,002) te maken dan stijgt ie alleen nog maar. Minder winst wil ik niet, want dan schiet het helemaal voor geen kut op.quote:Op zondag 8 december 2013 22:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet boos worden, straks loopt ie weg
Weet je wat ik niet begrijp?quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GEBRUIKERS BTC-E VERANDER DIRECT JE WACHTWOORD!, ZOJUIST EEN VREEMDE TRANSACTIE VAN MIJN ACCOUNT GEHAD!!!
Grijpstuivers ja. Daar heb ik niks aan. Een eurootje winst per transactie ben ik al tevreden mee, maar zelfs dat is me niet gegund lijkt het wel.quote:
Wacht wat? 300 * 752 = 225.600 dollar.quote:Op zondag 8 december 2013 22:50 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet begrijp?
Vorige week liet je ruim 300 BTC's in 1 keer uitbetalen via btc-e, wat kennelijk misging omdat je geen bevestiging gezien had. En reageer je gemakzuchtig: ach dan, is het niet anders.
En nu deze week, ga je helemaal over de rooie als er paar btc's missen.
Haha Same herequote:Op zondag 8 december 2013 22:53 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat die schommelingen zo klein zijn momenteel.
Enige wat ik gedaan heb vanavond is kopen op 737 en verkopen op 747.
Maar dat schiet niet echt op.
320 x 1100 dollar, om precies te zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 22:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wacht wat? 300 * 752 = 225.600 dollar.
WTF serieus? Kwijt?![]()
![]()
![]()
Je had het over 300 BTCs. Als het er 340 waren had je wel 340 gezegd lijkt me. Tevens stond vorige week de koers niet op 1100 toch?quote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
320 x 1100, om precies te zijn.
Wat snap je niet aan het woordje ruim?quote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je had het over 300 BTCs. Als het er 340 waren had je wel 340 gezegd lijkt me. Tevens stond vorige week de koers niet op 1100 toch?
quote:Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef MissionPhailed het volgende:
$352.000 kwijt ... ?? Zou dan allang met dwangbuis in een gesloten inrichting zitten denk ik
Nouja 40 BTCs vind ik nogal heel ruim.quote:Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woordje ruim?.
Yes please, let's go. Staar me de hele dag al weer door op dit kutscherm zonder iets ut te voeren.quote:
BTC-e is niet Russisch maar Roemeens toch?quote:Op zondag 8 december 2013 23:01 schreef Robuustheid het volgende:
Hij kwam erachter dat hij nog ruim 300 bitcoins had liggen, en ging die uitcashen op advies van anderen hier. In 1 keer uitbetalen via een schimmige Russische website BTC-E.
Vroeg iemand of het gelukt was.. nee, die btc's waren afgeschreven, maar de transactie was niet bevestigd. Niks meer van gehoord. Dus jammer dan, pech gehad, zei-ie.
En nu, maakt hij wel druk om als er ineens een vage transactie gebeurt met paar aangekochte btc's...
Dat bevreemdt mij nogal.
Bulgaarsquote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
BTC-e is niet Russisch maar Roemeens toch?
Nuh-uh, we liepen hier met een man of 3 te roepen dat hij gewoon Bitonic moest doen. Koers was daar toen ook nog hoger ook.quote:Op zondag 8 december 2013 23:01 schreef Robuustheid het volgende:
Hij kwam erachter dat hij nog ruim 300 bitcoins had liggen, en ging die uitcashen op advies van anderen hier. In 1 keer uitbetalen via een schimmige Russische website BTC-E.
Vroeg iemand of het gelukt was.. nee, die btc's waren afgeschreven, maar de transactie was niet bevestigd. Niks meer van gehoord. Dus jammer dan, pech gehad, zei-ie.
En nu, maakt hij wel druk om als er ineens een vage transactie gebeurt met paar aangekochte btc's...
Dat bevreemdt mij nogal.
A cryptocurrency exchange based in Bulgariaquote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
BTC-e is niet Russisch maar Roemeens toch?
Dat bedoelde ik. Zulke corrupte bende haal je al vlug door elkaar natuurlijkquote:
Heeft een site/bedrijf als Bitonic dat soort bedragen gewoon op de plank liggen?quote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nuh-uh, we liepen hier met een man of 3 te roepen dat hij gewoon Bitonic moest doen. Koers was daar toen ook nog hoger ook.
Why not. Ze verkopen vaak meer dan 200 BTC tegelijk. Dus dan zal het geld er mogelijk ook gewoon zijn.quote:Op zondag 8 december 2013 23:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heeft een site/bedrijf als Bitonic dat soort bedragen gewoon op de plank liggen?
Sowieso betaal ik niet grotere transacties uit dan 10-20 BTC per keer om het risico te spreiden.quote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nuh-uh, we liepen hier met een man of 3 te roepen dat hij gewoon Bitonic moest doen. Koers was daar toen ook nog hoger ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |