Ja die krijg je, nu niet gehad.quote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
Je krijgt toch ook een mailtje elke keer als je inlogt op BTC-e?
Maak even een support ticket die website heeft echt allerlei kuren.quote:Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar wat me echt zorgen baart is die transactie waarbij het meteen weer van mijn deposit adres wordt afgeschreven nadat het daar aangekomen is. Dat heb ik nooit gedaan.
Dus telefoon zoek of stuk = weg geld :Squote:Warning!
You can lose access to your account in case you lose your phone or key.
Je kunt die QR-code weer ergens opslaan.quote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Mender het volgende:
Heb maar even two-factor authentication ingesteld voor de zekerheid. Maar dit vind ik wel zorgwekkend:
[..]
Dus telefoon zoek of stuk = weg geld :S
Been there done that, didn't get an answer yet.quote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef lf2 het volgende:
[..]
Maak even een support ticket die website heeft echt allerlei kuren.
Is dit je nieuwe troll na het 300k niet uitbetaald gekregen verhaal?quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GEBRUIKERS BTC-E VERANDER DIRECT JE WACHTWOORD!, ZOJUIST EEN VREEMDE TRANSACTIE VAN MIJN ACCOUNT GEHAD!!!
Jaaaa echt een trolquote:Op zondag 8 december 2013 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is dit je nieuwe troll na het 300k niet uitbetaald gekregen verhaal?
Screenshot van qr code maken en ergens opslaanquote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Mender het volgende:
Heb maar even two-factor authentication ingesteld voor de zekerheid. Maar dit vind ik wel zorgwekkend:
[..]
Heb ook NOD32, prima scanner.quote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heel zeker. Draait 24/7 NOD32 up to date incl w7 up to date
Volgens mij haast geen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Djurres het volgende:
Welke exchange kan ik betalen met paypal?
Aangezien Paypal betalingen terug te draaien zijn, verwacht ik niet dat exchanges er happig op zijn om Paypal te gebruiken.quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Djurres het volgende:
Welke exchange kan ik betalen met paypal?
Brr..quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb ook NOD32, prima scanner.
Maar een keylogger die in één van de altcoinclients zat pakte hij er niet uit.
Stond wel een textbestandje met de gelogde text in m'n TEMP map dus kon precies zien welke wachtwoorden ik moest aanpassen.
Lol. Ze pakken een bedrag plus transfer fee...quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik nu al verlies heb gemaakt.
Ik kocht 5 euro aan BTC op bitonic, en nu staat er dat ik 5.62$ aan bitcoins heb
Ik ben een slechte handelaar.
welke altcoinclient?quote:Op zondag 8 december 2013 22:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb ook NOD32, prima scanner.
Maar een keylogger die in één van de altcoinclients zat pakte hij er niet uit.
Stond wel een textbestandje met de gelogde text in m'n TEMP map dus kon precies zien welke wachtwoorden ik moest aanpassen.
Bitonic pakt 10% er op. Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kocht 5 euro aan BTC op bitonic, en nu staat er dat ik 5.62$ aan bitcoins heb
Nice.quote:Op zondag 8 december 2013 22:22 schreef Sharpeyed het volgende:
Zit er weer in met 10 btc, even kijken of ik nog een 13e maand kan verdienen aankomende week
Gewoon euro dollar verschil toch?quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=317387.0quote:
Ook gedaan. Vraag me wel af of die app niet ongelofelijk veel batterij trekt, aangezien hij elke tien minuten een nieuwe code moet genereren. Heel veel veiliger voel ik me er niet bij..quote:Op zondag 8 december 2013 22:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Tien minuten? Bij mij gaat die om de 10 seconden of zo.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook gedaan. Vraag me wel af of die app niet ongelofelijk veel batterij trekt, aangezien hij elke tien minuten een nieuwe code moet genereren. Heel veel veiliger voel ik me er niet bij..
Vind het wel mee vallen. Volgens mij gaat ie niet sneller op ofzo.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook gedaan. Vraag me wel af of die app niet ongelofelijk veel batterij trekt, aangezien hij elke tien minuten een nieuwe code moet genereren. Heel veel veiliger voel ik me er niet bij..
Oeps, ja. Om de halve minuut ofzo doet ie dat.quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef doo. het volgende:
[..]
Tien minuten? Bij mij gaat die om de 10 seconden of zo.
Is dat een percentage of vast bedrag?quote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
Lol. Ze pakken een bedrag plus transfer fee...
Denk percentage maar durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat een percentage of vast bedrag?
Die app werkt alleen als je m opstart = dus gebruikt.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef doo. het volgende:
En lol mijn iphone gaat toch maximaal een halve dag mee ofzo. Kutding.
Ik wel. Percentage.quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef lf2 het volgende:
[..]
Denk percentage maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
quote:
Haha dat.quote:Op zondag 8 december 2013 22:29 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Iets dat hij in de trollbox gelezen heeft
Mja, ik ook, volgens mij had die een beetje vervroeging.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo gehoopt op die beruchte zondag-crash.
Kan dagelijks winst maken via btc-e. You'll get there.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
Damn ik heb echt spijt dat ik dit niet al paar maanden geleden deed, dan had ik nu winst.
Ik ga net zo lang wachten tot het crashtquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit echt in dubio, gaan we vannacht crashen of niet. O noes.
Kan nog steeds!quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
Damn ik heb echt spijt dat ik dit niet al paar maanden geleden deed, dan had ik nu winst.
Ik zou bijna mijn alarm voor 3 uur vannacht zetten :pquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit echt in dubio, gaan we vannacht crashen of niet. O noes.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga net zo lang wachten tot het crasht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |