Vind het wel mee vallen. Volgens mij gaat ie niet sneller op ofzo.quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Ook gedaan. Vraag me wel af of die app niet ongelofelijk veel batterij trekt, aangezien hij elke tien minuten een nieuwe code moet genereren. Heel veel veiliger voel ik me er niet bij..
Oeps, ja. Om de halve minuut ofzo doet ie dat.quote:Op zondag 8 december 2013 22:26 schreef doo. het volgende:
[..]
Tien minuten? Bij mij gaat die om de 10 seconden of zo.
Is dat een percentage of vast bedrag?quote:Op zondag 8 december 2013 22:21 schreef lf2 het volgende:
[..]
Lol. Ze pakken een bedrag plus transfer fee...
Denk percentage maar durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op zondag 8 december 2013 22:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat een percentage of vast bedrag?
Die app werkt alleen als je m opstart = dus gebruikt.quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef doo. het volgende:
En lol mijn iphone gaat toch maximaal een halve dag mee ofzo. Kutding.
Ik wel. Percentage.quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef lf2 het volgende:
[..]
Denk percentage maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
quote:
Haha dat.quote:Op zondag 8 december 2013 22:29 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Iets dat hij in de trollbox gelezen heeft
Mja, ik ook, volgens mij had die een beetje vervroeging.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had nog wel zo gehoopt op die beruchte zondag-crash.
Kan dagelijks winst maken via btc-e. You'll get there.quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
Damn ik heb echt spijt dat ik dit niet al paar maanden geleden deed, dan had ik nu winst.
Ik ga net zo lang wachten tot het crashtquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit echt in dubio, gaan we vannacht crashen of niet. O noes.
Kan nog steeds!quote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Spatieloos het volgende:
Damn ik heb echt spijt dat ik dit niet al paar maanden geleden deed, dan had ik nu winst.
Ik zou bijna mijn alarm voor 3 uur vannacht zetten :pquote:Op zondag 8 december 2013 22:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit echt in dubio, gaan we vannacht crashen of niet. O noes.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga net zo lang wachten tot het crasht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |