Mining topic is een paar deuren verderop, staat alles in.quote:Op zondag 8 december 2013 21:59 schreef Djurres het volgende:
Ik wil gaan minen met GUIMiner-scrypt alpha.
Wat voor settings moet ik invullen bij GPU Threads, Vectors, Worksize, intesity en Thread Concurrency.?
Kan dr niet echt wijs uit worden..
Heel zeker. Draait 24/7 NOD32 up to date incl w7 up to datequote:Op zondag 8 december 2013 22:03 schreef Djurres het volgende:
[..]
Je bent er zeker van dat je geen malware op je computer hebt?
OK, gedaan.quote:Op zondag 8 december 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GEBRUIKERS BTC-E VERANDER DIRECT JE WACHTWOORD!, ZOJUIST EEN VREEMDE TRANSACTIE VAN MIJN ACCOUNT GEHAD!!!
Hoeveel ben je kwijt ? Je krijgt een mail cancel zequote:Op zondag 8 december 2013 22:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Heel zeker. Draait 24/7 NOD32 up to date incl w7 up to date
gaat om een stuk minder geld, maar ik maak me hier ook zorgen over. Wat is hier aan de hand?quote:Op zondag 8 december 2013 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
https://blockchain.info/a(...)y843jUGhrUe7zRHyEttG
Hier mijn deposit (0.03358433 BTC). Die wordt vreemd genoeg gelijk weer van mijn depositadres overgemaakt naar een mij onbekend bitcoinadres. Schimmige bende ...
Precies.quote:Op zondag 8 december 2013 22:09 schreef Wijnbo het volgende:
Toch niet heel toevallig geregistreerd op www.btc-planet. com (NIET HEEN GAAN DUS) ? Die wordt in trollbox gespammed de laatste dagen. Is een email / wachtwoord verzamelsite.
Btc naar cryptsy overgemaakt ? Kan 4 uur duren minimaalquote:Op zondag 8 december 2013 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
gaat om een stuk minder geld, maar ik maak me hier ook zorgen over. Wat is hier aan de hand?
Ja dat snap ik, maar wat me echt zorgen baart is die transactie waarbij het meteen weer van mijn deposit adres wordt afgeschreven nadat het daar aangekomen is. Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef lf2 het volgende:
[..]
Btc naar cryptsy overgemaakt ? Kan 4 uur duren minimaal
Ja, ik vond ze in het begin zwaar irritant. Maar hoe meer ik er op zit, hoe fijner gevoel het geeft (hoi ik log in, jah, ik krijg mail, bedankt. Ik ben inderdaad wie ik ben)quote:Op zondag 8 december 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
Je krijgt toch ook een mailtje elke keer als je inlogt op BTC-e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |