Ik deel simpelweg mijn ervaring in het daarvoor bestemde topic.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maakt dat dat je geen domme, kwetsende opmerkingen meer kunt maken?
Goed gezien. Het topic is voor ervaringen betreffende mensen die niet of lastig zwanger raken. Vandaar dat ik mijn ervaring daar geplaatst heb. Aangezien mijn vriendin niet lastig zwanger raakt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:17 schreef Lijnloos het volgende:
Volgens mij is het niet het topic bestemd voor mensen die een abortus willen of hebben gepleegd...
De diagnose "onvruchtbaar" was dus kennelijk al een foute diagnose, maar omdat er toch geen kinderwens was werd die onvruchtbaarheid niet als een probleem gezien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom zou je bedenktijd moeten hebben? Gereformeerd gedachtegoed. Alsof een vrouw die geen kinderen wil na een week toch maar zegt wel kinderen te willenTypisch Nederlands weer. "Nee mevrouw, u weet helemaal niet of u echt geen kinderen wil. Over vijf dagen weet u dat pas echt."
Jij haalt trouwens het gedeelte eruit dat mij blij maakt. Het zou hun blij moeten maken dat het schijnbaar toch kan, hoe uiterst marginaal die kans ook is.
Volgens mij is het topic daar niet voor bestemd. Volgens mij is het topic bestemd om te praten over het medische circuit bij verminderde vruchtbaarheid, waardoor het zonder medische hulp in ieder geval niet mogelijk is om zwanger te worden. Over de emotionele en praktische problemen die je daarbij tegenkomt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik deel simpelweg mijn ervaring in het daarvoor bestemde topic.
hihi & hear hear!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En omdat men jouw mening niet deelt maak je ze maar direct uit voor een stel kutten op poten? Want dat discussieert zo lekker met de deur dicht...
Het topic is bedoeld om elkaar op de hoogte te houden van het wel en wee omtrent het medische circuit. Succesverhalen passen er ook prima tussen.
Posts waarbij kutten op poten wordt ingewreven dat ze niet zo moeten zeiken want gekke gerrit is het ook gelukt, passen daar gewoon niet tussen.
Daar mag je het niet mee eens zijn. Open dan je eigen topic zou ik zeggen
+1quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef Arja het volgende:
Ik vond het eigenlijk ook wel een positieve post van Dven. Ik ben blij dat hij zich toch niet heeft voort gepland.
Dat geeft de burger moed.
quote:
zeker! Bedankt voor het melden.quote:
OUD / En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...) deel 3quote:Op woensdag 10 september 2014 14:40 schreef -Spring het volgende:
Weet iemand nog hoe dat tweede, derde, vierde-kindjestopic heet? If so, je 'm dan ff willen skuppen?
Thanks!
Wat een kutconclusie. Het topic was op zijn einde, dus een slot is geen probleem. Maar deze reden slaat nergens op. 'Schapen eten ook gras, dus we hoeven het niet over koeien te hebben'quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Hang ik hier een slot aan. Blijkbaar is commentaar niet alleen voorbehouden aan kindlozen.
niet echt voor schoolgaande kinderen misschien maar wel over opvang etc:quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is er een topic over bso/gastouderopvang? Zo ja, kan iemand die voor me vinden, mij lukt het niet.
tnx!quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet echt voor schoolgaande kinderen misschien maar wel over opvang etc:
OUD / Opvang; KDV/ Gastouder/ oppasmoeder/ andere optie?
dank je. Zit mobiel en gesloten topics zie ik niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:30 schreef Vicky het volgende:
Dicht. Gesloten door Zoë maar er is nog geen nieuwe
Ik weet, maar tegenwoordig wordt alles zo mooi verpaktquote:Op zondag 21 september 2014 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Da's geen spam, is gewoon een linkje naar een filmpje
Dank je!quote:Op zondag 21 september 2014 16:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het linkje weggehaald. Mevrouw post alleen maar dat soort reacties, allemaal linkend naar 1 specifieke website. Spam dus.
and we love you for it.quote:
Weggedingest. Bedanktquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:56 schreef Brighteyes het volgende:
Er zit een lolbroek in het fototopic: OUD / Kinderfototopic deel 229
Dat lijkt me niet echt een goede bron voor realistische informatie...quote:Op woensdag 24 september 2014 12:02 schreef Burdie het volgende:
Ik kan wel wat met de bestaande topics, bedankt. In BNW staat er ook een reeks over: BNW / Vaccinatie-topic #6
Ik ga wel even kijkenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:08 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb de OP van Z&G verneukt. Zit mobiel en krijg het niet klaar. Help!
graag gedaan.quote:
Ik zal hem even reeksen.quote:Op maandag 29 september 2014 13:25 schreef Omentielvo het volgende:
Ik heb net een nieuw deel van Secret santa geopend, maar hij telt niet netjes. Dus zegt niet dat dit al deel twee is en zo. Help
Kan er even een spatie tussen worden gezet? En misschien betere zinsopbouwen?quote:Door het internet is het voor iedereen lastig beoordelen wat er precies speelt in je zwangerschap of tijdens je bevalling.Daarom is het 't beste dat voor alle medische adviezen je eigen arts of verloskundige geraadpleegd wordt. Zij kunnen ook je eventuele vragen prima beantwoorden. Een zwangerschap is al verwarrend genoeg. Daarbij is gebruik van je gezonde verstand altijd aan te raden.
die zinsopbouw erger ik me nog het meeste aanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kan er even een spatie tussen worden gezet? En misschien betere zinsopbouwen?
Of gewoon helemaal weghalen, of aanpassen. Want dat stukje over gezond verstand zit wel goed. Het is hier geen babybites
Je weet niet wat voor heldere lichten zich in de toekomst nog aanmelden. Dan snap ik die disclaimer wel. En wie de schoen past trekke hem aan, toch? Als het niet op jou van toepassing is negeer je het lekker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kan er even een spatie tussen worden gezet? En misschien betere zinsopbouwen?
Of gewoon helemaal weghalen, of aanpassen. Want dat stukje over gezond verstand zit wel goed. Het is hier geen babybites
Mijn kleuter kan zn naam net schrijven, dus dat valt hier nog wel meequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
die zinsopbouw erger ik me nog het meeste aanHet lijkt wel door een kleuter geschreven
Nee, maar die spatiefout valt elke keer weer opquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:19 schreef -Spring het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor heldere lichten zich in de toekomst nog aanmelden. Dan snap ik die disclaimer wel. En wie de schoen past trekke hem aan, toch? Als het niet op jou van toepassing is negeer je het lekker.Of lees je m voor elkr post die je plaatst helemaal door?
Deze?quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:39 schreef droomvrouwtje het volgende:
Een vraagje, was er niet ooit een topic over adoptie?? Ik zit mobiel en kan het niet vinden.
Kan iemand voor mij zoeken??
En dezelfde spammer in OUD creatieve uitspattingen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:38 schreef Burdie het volgende:
Spammert: OUD / Een mooi verhaal over opvoeden!
En in FHF, die weer naar TTK is gekicktquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
En dezelfde spammer in OUD creatieve uitspattingen...
Doe je het nou weer, rotzooi naar TTK overzetten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:57 schreef Mark het volgende:
[..]
En in FHF, die weer naar TTK is gekickt
Is er niet een onzichtbaar afvoerputje?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:03 schreef Mark het volgende:
Ik was even vergeten dat FHF het afvoerputje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |