quote:Op maandag 25 maart 2013 07:08 schreef Zoë23 het volgende:
Dankje mamaplurkwat moet ik doen met S die geen water van een lepeltje wil? Mag het ook met appelmoes geven volgens de bijsluiter maar van appel geeft ze over dus dat is ook geen optie.
Gisteravond haar een beetje 'gedwongen' vriend had dr vast en ik lepelde t wat naar binnen maar dat vind ik onprettig (en vriend is deze hele week weg dus ben sowieso alleen)
Volgens de bijsluiter mag het met zuurhoudende drank zoals ananassap en appelsap enzquote:Op maandag 25 maart 2013 08:14 schreef Troel het volgende:
Wil ze wel ranja van een lepeltje? Dan zou je eventueel een klein beetje ranja aan kunnen maken, maar ik weet natuurlijk niet of dat de werking van het medicijn verminderd of ook last geeft van overgeven. Plus dat je misschien liever geen ranja aanbiedt ((waar ranja staat mag je ook diksap of whatever lezen)
Heel goed, gelijk heb je!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:17 schreef Zoë23 het volgende:
Mefke
Je vertrouwt natuurlijk op de ha.. Maar hij had Tienus dus eerder moeten doorverwijzen?
Moet binnenkort terug komen bij de ha om de med te bespreken (heb voor 10dgn med), wil dan ook verwijzing naar de ka (en pre-logopedist) ben er zo klaar mee dat S zoveel last heeft. Wil niet weer lange tijd aanmodderen.
Kijken met een onderzoek hoever t maagpoortje open blijft en wat de schade is in de slokdarm etc. en zn kijkoperatie in de toekomst om het nog beter te kunnen bekijken als de klachten blijven. Maar ja, dat is nog ver weg, en tot die tijd hopen we net als elke reflux-ouder dat de natuur het oplost.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:57 schreef Zoë23 het volgende:
Wat zielig maffemuts
Wat zouden ze verder kunnen doen voor jullie mannetje?
Mijn huisarts zei tegen de huisarts-in-opleiding bij de obstipatie en huilklachten bij de jongste toen van kijk hier maar goed naar want zo klein zul je ze niet vaak zien. De jongste was een week of vier of vijf oud toen geloof ik. Volgens hem hadden CB-artsen veel meer verstand van die hele kleintjes, huisartsen zagen ze niet zo vaak. nu durf ik daar met onze cb-arts wel aan te twijfelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:06 schreef Cathmar het volgende:
Zoe, die huisartsen zijn ook niet alwetend he. Die van mij moest ook online iets opzoeken over de medicijnen en nog iemand bellen erover. Veel vertrouwen heb ik er niet in. Heb ook zelf moeten uitvinden dat het (verborgen) reflux is. Cb en huisarts hebben me daar totaal niet mee geholpen.
Ja, vanmiddag heeft ze lekker een stukje van een koek gegeten, ze stond in de box en hoorde haar veel slikken, kort erna overgeven. Zelfde met fruit of broodkorst. Ze heeft een sterke kokhalsreflex dus soms als ik iets voor dr hou al, is ze echt misselijk van het zuur denk ik?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:27 schreef bitterend het volgende:
Zoe wat enorm frustreren zeg zo'n ha!![]()
Spuugt ze nog zo veel na/voor het eten? hier wordt trouwens ook soms bijna niks gegeten (vanavond bijvoorbeeld) maar ook niet gespuugd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |