Inderdaad dat scheelt 1 volwassen. Wij zijn nog met zijn tweeën dus dat is lastigquote:Op maandag 12 december 2011 18:08 schreef Troel het volgende:
Wij begonnen met een peugeot 206 en daar paste de Stokke achterin. Maar al tijdens het eerste levensjaar van de eerste merkten we dat we ruimte te kort kwamen en dat een 3-deurs erg onpraktisch is.
Daarna een peugeot 207 sw aangeschaft.
Sinds een jaar nu enkel nog een Fiat Panda, daar paste de MacLaren buggy prima achterin en dat was ook het enige wat ik nog gebruikte. Inmiddels gebruiken we niets meer (net 2 en bijna 4)
Overigens is dat met 1 volwassene, dat scheelt natuurlijk wel
Ik hoop voor je dat dat zo blijftquote:Op maandag 12 december 2011 18:12 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Inderdaad dat scheelt 1 volwassen. Wij zijn nog met zijn tweeën dus dat is lastig
Qashqaiquote:Op maandag 12 december 2011 18:31 schreef Robbberttt het volgende:
Golf variant
Renault scenic
Volvo v50 of v70
Mazda 5
Nissan cashqaui (ofzo)
VW Touran
Fiat multipla
Ik zat al de hele tijd te kutten met die letters. Maar Cashqai stond zo raar op de ene of andere manier. En zit op mn mobiel dus had geen zin om het op te zoeken.quote:Op maandag 12 december 2011 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
QashqaiMaar dat is geen fijne auto, voor dat geld kun je wel wat beters krijgen.
Ja helaas NIET dus. De verkoper stond er zelf ook van te kijken maar door het fraaie en sportieve lijnenspel loopt de kofferbak achterkant te snel af en pas ons spul dus niet niet achterin! Als je de A6 ziet denk je wauw wat een bak maar dat komt doordat de neus bijna 2x zogroot is als die van een passat. Ben zelf ook meer een duitse rijder dan een franse auto rijder. De Audi had zeker onze voorkeur door de geluids issolerende eigenschappen en design maar tja ruimte was prio 1 en daar scoort hij echt NIET op.quote:Op maandag 12 december 2011 19:10 schreef Lindstrøm. het volgende:
Audi A6 Avant (C6). Alleen om het feit dat je niet tussen de modaalgezinnetjes met Franse auto's rijdt is voldoende om geen Franse auto te kopen. Genoeg trekkracht om in meerdere versnellingen makkelijk te kunnen accelereren en schakelen gaat zeer vloeiend, vering is optimaal afgesteld voor relaxte woon-werk ritten. Ruimte genoeg achterin en er kan zat in de kofferruimte.
Dubbelop.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |