Traditiesquote:Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef Molurus het volgende:
Is het Ringo Starr bashen al begonnen?
Dit is wel heel duidelijk plagiaat. Dat wist ik niet.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef Molurus het volgende:
Is het Ringo Starr bashen al begonnen?
*meldt zich aan*
En al helemaal gezien zijn jeugdquote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef Perrin het volgende:
Toch is het geweldig voor een muzikant van zijn kaliber om een kans te krijgen wereldberoemd te worden.
Ben benieuwd in welke volgorde radio 2 de platen dit jaar gezet heeft.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:59 schreef laxus13 het volgende:
En nog 11 totdat de lijst bekend is
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welke volgorde radio 2 de platen dit jaar gezet heeft.
Ik gok dat ze weer bij 2000 beginnenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welke volgorde radio 2 de platen dit jaar gezet heeft.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat ze weer bij 2000 beginnen
Wat ouderwetsquote:Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat ze weer bij 2000 beginnen
Gelijk de top 10, dan heb je dat tenminste gehad.quote:
Fritsje doorwerken in je huisje, we kunnen je niet missen tijdens de top 2000 hierquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:37 schreef FritsFlits het volgende:
Had Radio2 opstaan maar dat hoorde ik amper tijdens het schuren en gehoorbescherming met -30dB
Dat wordt een topshow, het glazen huis.quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef glittertje39 het volgende:
NOG 10 DAGEN!!!
maar eerst nog ff het glazen huis overleven![]()
Vaste prik voor mij, eerste SR en dan top 2000quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef glittertje39 het volgende:
NOG 10 DAGEN!!!
maar eerst nog ff het glazen huis overleven![]()
voor mij ook hoor en dit jaar kan ik het echt helemaal volgen want ik ben ziek thuisquote:Op zondag 15 december 2013 16:10 schreef Olga het volgende:
Vaste prik voor mij, eerste SR en dan top 2000
Zal de UWV eens langs sturenquote:
Als ze daar My Bloody Valentine draaien is het beter.quote:Op zondag 15 december 2013 16:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga allereerst vanaf morgen eens kijken hoe de essential 90s marathon me bevalt.
Lijkt me iig interessanter dan de 90s Request week van 3FM.
Weet ik nog niet, maar gisteren kwamen wel 22-Pistepirkko en Tocotronic voorbij, dus hoop is er zeker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze daar My Bloody Valentine draaien is het beter.
Alvast knallend het nieuwe jaar in dusquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef MadMaster het volgende:
De Top 2000 is al weer bijna voorbij, de opname's voor de dagelijkse TV-shows zijn gisteren met de Oudejaarshow afgerond...
Ja, eergisteren dus al...quote:Op woensdag 18 december 2013 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alvast knallend het nieuwe jaar in dus
Veel te laagquote:Op vrijdag 20 december 2013 11:15 schreef Chiappucci het volgende:
'Take your time girl' van Niels Geusebroek komt binnen op nummer 1172
Birds of Ho Hey.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is de lijst al bekend dan ja? Wat is de hoogste 2013-entry?
Via de facebook van de top2000. Was een raadsel >>>>Top 2000 Sneakpreview: De ritmetrack van dit nummer is de hartslag van een baby. Een ex- TVOH deelnemer komt met dit nummer binnen op plek nummer 1172. Over welk nummer en artiest hebben we het?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is de lijst al bekend dan ja? Wat is de hoogste 2013-entry?
Dat is ook wel weer waar. Het is alleen jammer dat het waarschijnlijk ten koste gaat van goede nummersquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelukkig. Er moeten genoeg momenten zijn om drinken te pakken, naar de wc te gaan of om na te denken over hatelijke opmerkingen om te posten ipv te genieten van de muziek.
Ik volg SR wel, alleen niet via het ser forum hier op FOK!quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die komen toch altijd als je ligt te slapen.
Het is voor mij echt nog maar de vraag of ik veel van de Top 2000 ga luisteren.
Zelfs Serious Request laat ik links liggen. Essential 90s bevalt me veel te goed.
Ik denk ook dat ik veel KX Radio zal luisteren de komende weken...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die komen toch altijd als je ligt te slapen.
Het is voor mij echt nog maar de vraag of ik veel van de Top 2000 ga luisteren.
Zelfs Serious Request laat ik links liggen. Essential 90s bevalt me veel te goed.
Ander publiek. Dat Ho Hey het op 3fm niet zo goed doet was te verwachten.. maar op Sky is de plaat immens populair en op Radio 2 past ie het meest bij de doelgroep van de 'hits' samen met Get Lucky.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sinds Ho Hey bij Song van het Jaar net aan top 30 haalde, zet ik die niet zo hoog meer in bij de Top2000.
Ik zie het als de Little Talks van 2013, dus die 7e plek bij 3voor12 had ik ze toch ook wel ongeveer toebedacht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ander publiek. Dat Ho Hey het op 3fm niet zo goed doet was te verwachten.. maar op Sky is de plaat immens populair en op Radio 2 past ie het meest bij de doelgroep van de 'hits' samen met Get Lucky.
hey ho hey ho. t zit er wel in ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zie het als de Little Talks van 2013, dus die 7e plek bij 3voor12 had ik ze toch ook wel ongeveer toebedacht.
quote:The Rolling Stones zijn met maar liefst 31 nummers weer goed vertegenwoordigd in de Top 2000! Welk Stones-nummer moet er wat jou betreft in ieder geval in staan?
Alarm zetten, vorig jaar ook gedaan bij Slayer: om half 5 `s ochtends alarm zetten, helemaal los gaan en dan weer terug pittenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:50 schreef Olga het volgende:
Top2000 probeer ik wel zoveel te luisteren, maar net wat je zegt, mijn favoriete nummers zullen wel op momenten zijn als ik slaap
Onderste 5 eruit? Ik vrees voor Time Waits For No One, al is die de laatste tijd wat meer in de lift door VI.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef laxus13 het volgende:
Dat betekend dus dat The Stones 5 nummers minder in de lijst hebben.
Jammer
Nickelback met How you remind me staat er dus ook inquote:Raadsel: Het gaat over een nieuwe binnenkomer in de Top 2000 van 2013! De song werd eind 2012 gecoverd door Avril Lavigne, die een half jaar later trouwde met de originele zanger van dit nummer.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Nickelback met How you remind me staat er dus ook in
Het is al erg genoeg dat dat nummer af en toe op Veronica voorbijkomtquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Olga het volgende:
[..]
JAAA TOETERTJES TOPSJOWquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Man man man.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Olgaquote:Op zondag 22 december 2013 11:19 schreef Olga het volgende:
Ik ben geen meeloper en een band haten vind ik persoonlijk meer iets voor pubers. Ik vind ook genoeg artiesten ruk, maar ze haten neuh.
quote:Op zondag 22 december 2013 12:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Idd niet haten op Nickelback. Ze hebben flink bijgedragen aan de hulp voor de Filipijnen.
http://www.ebay.nl/itm/Ra(...)elback-/251382840019
staat nu in de top 40quote:Op zondag 22 december 2013 18:02 schreef Olga het volgende:
Dit nummer komt nieuw binnen op 1353 Ken het niet
hm ik ging nog even checken maar het was toch al in augustus/septemberquote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef Olga het volgende:
jammer dat het nu dan al in de top2000 kan staan
Vind ik ook belachelijk...quote:Op zondag 22 december 2013 18:09 schreef Olga het volgende:
[..]
jammer dat het nu dan al in de top2000 kan staan
Via Facebook wordt al hier en daar een tip van de sluier (zal die er ook in staan?) gelicht.quote:Op zondag 22 december 2013 21:45 schreef Gehenna het volgende:
Waar vinden jullie de lijst dan al? Die wordt toch morgen pas bekend gemaakt?
(copyright: Dagblad de Limburger).quote:De ons dit jaar ontvallen Lou Reed schiet met Walk on the wild side van 729 omhoog naar 263. Zijn Perfect day gaat van 160 naar 34. Het illustreert hoe de lijst een weerspiegeling van het voorgaande jaar vormt. Zo gaan alle platen van David Bowie, die dit jaar een spectaculaire comeback maakte, significant omhoog. Hoger dan nummer 79 (met ‘Heroes’) komt
echter ook hij niet. De allerjongste strijdlustigen lijken ook weinig teweeg te brengen. De twee grote, nieuwe knallers van vorig jaar zakken flink. Gotyé gaat met Somebody that I used to know van 25 terug naar 63. Triggerfinger zakt met I follow rivers van 79 naar130. Zelfs de houdbaarheid gaanen
van AmyWinehouse lijkt discutabel.Haar overlijden bracht Back to black naar 97. Maar dit jaar valt ook zij terug, naar 175. Adèle dan. Vorig jaar verrassend door een groot aantal platen waarvan aardig wat in de hogere regionen. Ze gaan allemaal tientallen plaatsen omlaag, met als beste resultaat Someone like you op nummer 25: (was nummer 8 . Typerend voor de trendgevoeligheid van de lijst is ook het lot van de 3J’s en Nick & Simon, die allebei met een tiental nummers keihard de lijst uitdenderen.Passenger mag optimistischer zijn. De nieuwkomer van vorig jaar stijgt met Let her go van 351 naar een respectabele 89ste plaats. Nieuw aan het front zijn dit jaar de gisteren nog voor Pinkpop aangekondigde Belg Stromae (Papaoutai, op 1470), singer-songwriter Maaike Outbouter (Dat ik je mis op 819) en Robin Thicke (met Blurred Lines op 571). Get lucky van Daft Punk is de hoogste nieuweling van dit jaar en
piekt op een toch maar magere 375ste plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |