quote:WK-loting voetbal live bij NOS Studio Sport
Op vrijdag 6 december wordt in het Braziliaanse Costa do Sauipe bepaald tegen welke landen het Nederlands elftal het moet opnemen in de groepsfase van het wereldkampioenschap voetbal. De loting voor het WK in Brazilië is tussen 16.30 en 19.00 uur rechtstreeks te volgen bij de NOS op Nederland 1. Tom Egbers neemt in de studio in Hilversum de presentatie voor zijn rekening. Jack van Gelder is in Brazilië voor de eerste reacties van bondscoach Louis van Gaal en anderen. Het commentaar tijdens de ceremonie komt van Arno Vermeulen. Joep Schreuder maakt een aantal reportages, onder meer over het gastland en over het basiskamp van Oranje tijden het toernooi.
Alle acht wereldkampioenen uit het verleden worden in Costa do Sauipe vertegenwoordigd door een oud-international: Cafu (Brazilië), Zinedine Zidane (Frankrijk), Fabio Cannavaro (Italië), Geoff Hurst (Engeland), Fernando Hierro (Spanje), Alcides Ghiggia (Uruguay) en Lothar Matthäus (Duitsland). Zij bepalen het lot van de 32 deelnemers.
Het WK in Brazilië is het eerstvolgende grote voetbalevenement voor landenteams. De eerste wedstrijd wordt gespeeld op donderdag 12 juni, waarna vier weken later op zondag 13 juli in het wereldberoemde Maracanã Stadion in Rio de Janeiro de winnaar bekend wordt. De NOS doet komende zomer van de eerste tot en met de laatste minuut verslag van de WK-eindronde.
De loting voor het WK in Brazilië is tussen 16.30 en 19.00 uur rechtstreeks te volgen bij de NOS op Nederland 1.
Met NL zijn ze wel blijquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brazilië zal ook blij zijn. Spanje of Nederland in de 1/8 finales
zie ttquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
Nu heb ik gemist in welke poule we zitten.
quote:
chili won laatst van spanjequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Spanje verliezen we, gaat nu om winst tegen Chili.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:13 schreef IMVHI het volgende:
Alleen Spanje lastig, moet te doen zijn dus
Hij beslist per uur welke mening hem het beste uitkomt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat interland voetbal jou niks interesseerde?
Lekkere poulequote:
Sao Paulo en daar is het goed te doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:14 schreef zeebeschuit het volgende:
Waar speelt oranje? Goed reisschema?
Inderdaadquote:
Chili is veel beter dan nederlandquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:13 schreef IMVHI het volgende:
Alleen Spanje lastig, moet te doen zijn dus
kutquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:15 schreef zwaaien het volgende:
België - Bosnie - Zuid Korea - Algerije aub!
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daar komt Frankrijk natuurlijk bij.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:15 schreef zwaaien het volgende:
België - Bosnie - Zuid Korea - Algerije aub!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flikker toch es op met die mooie wedstrijden..die komen wel na de eerste ronde..
met Rusland, Algarije en Koreaquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef sararaats het volgende:
vertel me meer over de loting van Belgie verdorie toch
Frankrijk ook.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alleen met mazzel kunnen Belgen één ronde verder komen.
Tsja om dan in de volgende ronde er uit te liggen tegen Duitsland of Portugalquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef Ambrosius het volgende:
België, Algerije, Rusland en Zuid-Korea, veel beter kan het niet.
weer zo'n nietszeggende oneliner van die aardappelquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Nederland kan tevreden zijn"
-Arno Vermeulen
Ze hebben relatief makkelijke tegenstanders.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zie ze nog niet zo 1, 2, 3 doorgaan hoor
Arno heeft er geen kut verstand van, want in de 2e ronde gaan we naar huis.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Nederland kan tevreden zijn"
-Arno Vermeulen
twitter:HumbertoTan twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 18:17:01E. Zwitserland, Ecuador, Honduras, Frankrijk reageer retweet
Ik zie Ghana nog wel voor Portugal eindigen. Blijft moeilijk uiteraard.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja om dan in de volgende ronde er uit te liggen tegen Duitsland of Portugal
22:00 1800 en 1800 dacht ik.quote:
A: Brazilië, Kroatië, Kameroen, Mexicoquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gooi hier de volledige poules hier even neer dan.
Zeker, maar het had wel veel slechter gekund als je de groepen zo ziet. Vind vooral de mogelijkheid dat we Brazilie tegenkomen in de achtste finale niet bepaald gunstig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:17 schreef BB-King het volgende:
Niet overdrijven Arno!
Chili heeft best een goede ploeg hoor.
twitter:NinaJurna twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 18:17:43Speelsteden NL: Salvador (leuke stad)-Porto Alegre (niets aan vind ik persoonlijk) Sao Paulo 9leuke stad!) en uiteraard de finale in RIO!! reageer retweet
Haha, heb je dat helemaal zitten typen terwijl er een HD-screen boven je staat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
A: Brazilië, Kroatië, Kameroen, Mexico
B: Spanje, Nederland, Chili, Australië
C: Colombia, Ivoorkust, Japan, Griekenland
D: Uruguay, Italië, Costa Rica, Engeland
E: Zwitserland, Ecuador, Honduras, Frankrijk
F: Argentinië, Nigeria, Iran, Bosnië
G: Duitsland, Ghana, USA, Portugal
H: België, Algerije, Zuid-Korea, Rusland
Dat is heel erg mooiquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland speelt om 22:00, 18:00 en 18:00
Niks mis meequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je nu wel weer kijken dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt, deze info mistte ik alquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:NinaJurna twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 18:17:43Speelsteden NL: Salvador (leuke stad)-Porto Alegre (niets aan vind ik persoonlijk) Sao Paulo 9leuke stad!) en uiteraard de finale in RIO!! reageer retweet
Ach joh, doet die jongen veel moeite voor je, is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, heb je dat helemaal zitten typen terwijl er een HD-screen boven je staat.
C en D als je 't mij vraagt.quote:
*mistequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedankt, deze info mistte ik al
Ik schat ecuador hoger in dan zowel zwitserland en frankrijk, zeker in de omstandigheden in braziliequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:19 schreef eight het volgende:
Group E1000
Zwitserland (blatter) en Frankrijk (Platini) loten ontzettend gunstig
Je onderschat Chili.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:19 schreef IMVHI het volgende:
Vanwaar al die negativiteit? Alsof Chili en Australie lastig zijn
Is een prima ploeg, maar als je van geen enkel A land kunt winnen heb je er geen reet te zoeken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:19 schreef op_quoter het volgende:
chili wordt duidelijk onderschat sowieso de meeste clubs uit zuid amerika worden onderschat
Chili is lastig, ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:19 schreef IMVHI het volgende:
Hele mooie tijden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Chili klapt NL. Zeker in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:19 schreef IMVHI het volgende:
Naar huis door wie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:19 schreef hafcfan het volgende:
HAHAHAHAHA Nederland weer naar huis![]()
![]()
En Frankrijk weer in de makkelijkste ongelovelijk.
Dat duurt lang dan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:20 schreef Mansjester het volgende:
Ik krijg een pushbericht van nu met de loting
Spanje not impressed.quote:Holanda, Chile y Australia, rivales de España en el grupo B del Mundial de Brasil 2014.
Chili. Goeie ploeg hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naar huis door wie?
Chili of Australië?
Tja, heb je NL wel eens zien spelen? Als Robben er niet bij is (lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk), Sneijder nog steeds zo matig als nu, blijven alleen raffie en rvp over. Dan maak je tegen Chili geen schijn van kans.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Naar huis door wie?
Chili of Australië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |