quote:WK-loting voetbal live bij NOS Studio Sport
Op vrijdag 6 december wordt in het Braziliaanse Costa do Sauipe bepaald tegen welke landen het Nederlands elftal het moet opnemen in de groepsfase van het wereldkampioenschap voetbal. De loting voor het WK in Brazilië is tussen 16.30 en 19.00 uur rechtstreeks te volgen bij de NOS op Nederland 1. Tom Egbers neemt in de studio in Hilversum de presentatie voor zijn rekening. Jack van Gelder is in Brazilië voor de eerste reacties van bondscoach Louis van Gaal en anderen. Het commentaar tijdens de ceremonie komt van Arno Vermeulen. Joep Schreuder maakt een aantal reportages, onder meer over het gastland en over het basiskamp van Oranje tijden het toernooi.
Alle acht wereldkampioenen uit het verleden worden in Costa do Sauipe vertegenwoordigd door een oud-international: Cafu (Brazilië), Zinedine Zidane (Frankrijk), Fabio Cannavaro (Italië), Geoff Hurst (Engeland), Fernando Hierro (Spanje), Alcides Ghiggia (Uruguay) en Lothar Matthäus (Duitsland). Zij bepalen het lot van de 32 deelnemers.
Het WK in Brazilië is het eerstvolgende grote voetbalevenement voor landenteams. De eerste wedstrijd wordt gespeeld op donderdag 12 juni, waarna vier weken later op zondag 13 juli in het wereldberoemde Maracanã Stadion in Rio de Janeiro de winnaar bekend wordt. De NOS doet komende zomer van de eerste tot en met de laatste minuut verslag van de WK-eindronde.
De loting voor het WK in Brazilië is tussen 16.30 en 19.00 uur rechtstreeks te volgen bij de NOS op Nederland 1.
Ik dacht dat de NOS wel te pruimen was, heb inmiddels m'n hele maag leeggekotst en spuug nu al tien minuten aan een stuk van dat ranzige groene gal op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
Beter op BBC kijken of is het wel te pruimen bij de NOS?
Mja...quote:
lol XDquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:40 schreef Max23 het volgende:
Stel je voor dat de loting straks gaat zoals bij de Europa league playoff. 1 druk op de knop en alles wordt automatisch ingevuld![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:40 schreef GGMM het volgende:
Ambrosius en ik vinden deze show om de loting heen niet zo nodig.
Haha, tot 18:55 deze topshow!quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:40 schreef Max23 het volgende:
Stel je voor dat de loting straks gaat zoals bij de Europa league playoff. 1 druk op de knop en alles wordt automatisch ingevuld![]()
![]()
Breng ze nou niet op ideeën...quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oké, waar kan ik ze wegstemmen ofzo?
Die gaan straks allemaal naar de hoeren, Nederland heeft een zware selectie afgestuurdquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb medelijden met mensen in de zaal.
Sambaballen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:42 schreef Faux. het volgende:
Wat hebben we als vervanger van de vuvuzela dit jaar?
Elke kwartier een pauze voor zo'n dom dansje of van dat andere gekrijs. Maar het is allemaal schitterend, aldus Arno.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:42 schreef Faux. het volgende:
Echt he.quote:
De signaaltrompetquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:42 schreef Faux. het volgende:
Ja, maar ze zullen nog 7 minuten door gaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:42 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen we beginnen of hoe zit dat Johannes?
Kassa..... 2,5 uur lang televisie...quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:42 schreef Denni5 het volgende:
Enig idee waarom dit soort onzin altijd zo nodig moet bij zo'n loting?
10 voor 6quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoe laat is de echte loting? Wil nog even boodschappen doen
Ja, en waarschijnlijk tegen het punt dat ik die homofiele onzin zat ben en wat anders ga doen beginnen ze met die kutloting.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:42 schreef Ultimate_Original het volgende:
Dus iedereen hier zit vrijwillig maar tegen zijn zin naar de tv te kijken?
21:00quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
19.30 pas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
Zo rollen Nederlandersquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:42 schreef Ultimate_Original het volgende:
Dus iedereen hier zit vrijwillig maar tegen zijn zin naar de tv te kijken?
Je bent zelf 'speciaal'.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer komt het speciale filmpje voor Louis?
20.30quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
Zal tegenwoordig niet veel beter zijn geweest dan Boymans.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef Aguero het volgende:
Meer dan 1000 goals tegen clubs van amateur niveau.
Wordt toch gewoon vertaald. Ga huilen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Kunnen die grafmongolen geen Engels leren, godverdomme. Of is het arrogantie?
Waarom zouden ze Engels praten? Dan snappen er nog heel veel niks van.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Kunnen die grafmongolen geen Engels leren, godverdomme. Of is het arrogantie?
Wat is je ping?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:44 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ga nog ff peukje doen, stuur maar whappie als ze beginnen
Ja joh. Die kerel zegt een zin of vijf in het Portugees, Arno zegt : straks de rest van de landen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wordt toch gewoon vertaald. Ga huilen.
HAHAHAHAHAHA XD XDquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
ARNO ZEI "MILJOENEN START" IN PLAATS VAN "STAD"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de nummer 2 van de wereld niet te vergeten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef KingRoland het volgende:
Braziliëalleen omdat ze thuis spelen zeggen de meeste dat ze het WK gaan winnen.
Conf. cup telt niet mee want daar deden niet alle toplanden mee ( Duitsland als voorbeeld )
okquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
ARNO ZEI "MILJOENEN START" IN PLAATS VAN "STAD"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kans dat dat gaat gebeuren is ook gewoon groot.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef KingRoland het volgende:
Braziliëalleen omdat ze thuis spelen zeggen de meeste dat ze het WK gaan winnen.
Maar dat is dus hun enige redenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kans dat dat gaat gebeuren is ook gewoon groot.
Ik hoorde dat er wel gifjes van Scarlett warenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat er geen naaktpics van Alba zijn.
Heel topic vol zelfsquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er wel gifjes van Scarlett waren
Dan moeten die ook maar Engels leren. Of werd dit ook in het Nederlands gedaan in 2000?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Engels praten? Dan snappen er nog heel veel niks van.
*wordtquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Favellas, iedereen word straks uitgemoord tijdens dat WK
De Nederlandse taal heb jij al uitgemoord.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Favellas, iedereen word straks uitgemoord tijdens dat WK
Nee, ik lees alleen je tekst.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef BB-King het volgende:
Brasil lalalalalalalala lalalalalalalala lalalalalalalala Brasil
Zo nu heeft iedereen meteen dit irritante kutmelodietje in zijn hoofd.
Die zijn inmiddels en zeker tegen die tijd wel schoongeveegd Genoeg tegenacties in geweld te verwachten dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Wel mooie steden als je het zo ziet.
Laten ze de favelas ook zien?
Had van mij gemogenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan moeten die ook maar Engels leren. Of werd dit ook in het Nederlands gedaan in 2000?
Nee nog niet.quote:
En de natuur.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef KingRoland het volgende:
Enige mooie aan Brazilië zijn de vrouwen en dat jezus standbeeld
Iguazuquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef KingRoland het volgende:
Nog nooit geweest dus?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef KingRoland het volgende:
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maar dat is dus hun enige redenwie wil je dan inzetten? Fred? Neymar?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht, hier typte ik echt de t. Zit op mobiel, is kut. Maar ach jullie geloven me toch nietquote:
Genotquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:49 schreef Karina het volgende:
Godverdomme wat is dit slecht. Kleuter decor, slecht geluid, stomme muziek en dansjes.
Het is en blijft GGMM dus het valt nooit goed te pratenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wacht, hier typte ik echt de t. Zit op mobiel, is kut. Maar ach jullie geloven me toch nietIk weet wel wanneer het d f dt is hoor..
Ff de balletjes opwarmenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Fransman gaat dus de loting begeleiden ... verrassend
Sure.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wacht, hier typte ik echt de t. Zit op mobiel, is kut. Maar ach jullie geloven me toch nietIk weet wel wanneer het d f dt is hoor..
Hopelijk niet van Basten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nog een Nederlander die balletjes mag trekken?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zouden we je geloven? Gaat vaak genoeg fout.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
nee, alleen wereldkampioenenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat dat een nee is.quote:
En dan niet eens z'n naam goed schrijven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:50 schreef hafcfan het volgende:
Canavaro wat een held.Nog steeds verliefd op
Bij ik is d, word jij en jij wordt. Zeiksnor.quote:
Die moest vandaag gewoon trainen met Heerenveen.quote:
Pffff gelukkigquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die moest vandaag gewoon trainen met Heerenveen.
idd, het klaarkomen ging niet zoals ik had verwacht dus jammer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch is het niet van het niveau Robben.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Een 86-jarige die meedoet aan de loting.
Dit gaat een eeuwigheid duren.
quote:
Was vorige keer toch ook. Wat was dat, CL?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Een 86-jarige die meedoet aan de loting.
Dit gaat een eeuwigheid duren.
pics van jouw gat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:51 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat lelijk dat gat er tussenin bij haar.
Zijn te klein om nep te zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn ze wel echt.
CL ja, kon die gast het balletje niet eens openkrijgenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Was vorige keer toch ook. Wat was dat, CL?
Jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Was vorige keer toch ook. Wat was dat, CL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |