Kassa..... 2,5 uur lang televisie...quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:42 schreef Denni5 het volgende:
Enig idee waarom dit soort onzin altijd zo nodig moet bij zo'n loting?
10 voor 6quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
Hoe laat is de echte loting? Wil nog even boodschappen doen
Ja, en waarschijnlijk tegen het punt dat ik die homofiele onzin zat ben en wat anders ga doen beginnen ze met die kutloting.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:42 schreef Ultimate_Original het volgende:
Dus iedereen hier zit vrijwillig maar tegen zijn zin naar de tv te kijken?
21:00quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
19.30 pas.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
Zo rollen Nederlandersquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:42 schreef Ultimate_Original het volgende:
Dus iedereen hier zit vrijwillig maar tegen zijn zin naar de tv te kijken?
Je bent zelf 'speciaal'.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer komt het speciale filmpje voor Louis?
20.30quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef geindoctrineerd het volgende:
Zal tegenwoordig niet veel beter zijn geweest dan Boymans.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:43 schreef Aguero het volgende:
Meer dan 1000 goals tegen clubs van amateur niveau.
Wordt toch gewoon vertaald. Ga huilen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Kunnen die grafmongolen geen Engels leren, godverdomme. Of is het arrogantie?
Waarom zouden ze Engels praten? Dan snappen er nog heel veel niks van.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Kunnen die grafmongolen geen Engels leren, godverdomme. Of is het arrogantie?
Wat is je ping?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:44 schreef OllieWilliams het volgende:
ik ga nog ff peukje doen, stuur maar whappie als ze beginnen
Ja joh. Die kerel zegt een zin of vijf in het Portugees, Arno zegt : straks de rest van de landen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wordt toch gewoon vertaald. Ga huilen.
HAHAHAHAHAHA XD XDquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
ARNO ZEI "MILJOENEN START" IN PLAATS VAN "STAD"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de nummer 2 van de wereld niet te vergeten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef KingRoland het volgende:
Braziliëalleen omdat ze thuis spelen zeggen de meeste dat ze het WK gaan winnen.
Conf. cup telt niet mee want daar deden niet alle toplanden mee ( Duitsland als voorbeeld )
okquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
ARNO ZEI "MILJOENEN START" IN PLAATS VAN "STAD"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kans dat dat gaat gebeuren is ook gewoon groot.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef KingRoland het volgende:
Braziliëalleen omdat ze thuis spelen zeggen de meeste dat ze het WK gaan winnen.
Maar dat is dus hun enige redenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kans dat dat gaat gebeuren is ook gewoon groot.
Ik hoorde dat er wel gifjes van Scarlett warenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat er geen naaktpics van Alba zijn.
Heel topic vol zelfsquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er wel gifjes van Scarlett waren
Dan moeten die ook maar Engels leren. Of werd dit ook in het Nederlands gedaan in 2000?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zouden ze Engels praten? Dan snappen er nog heel veel niks van.
*wordtquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Favellas, iedereen word straks uitgemoord tijdens dat WK
De Nederlandse taal heb jij al uitgemoord.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
Favellas, iedereen word straks uitgemoord tijdens dat WK
Nee, ik lees alleen je tekst.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef BB-King het volgende:
Brasil lalalalalalalala lalalalalalalala lalalalalalalala Brasil
Zo nu heeft iedereen meteen dit irritante kutmelodietje in zijn hoofd.
Die zijn inmiddels en zeker tegen die tijd wel schoongeveegd Genoeg tegenacties in geweld te verwachten dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Wel mooie steden als je het zo ziet.
Laten ze de favelas ook zien?
Had van mij gemogenquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan moeten die ook maar Engels leren. Of werd dit ook in het Nederlands gedaan in 2000?
Nee nog niet.quote:
En de natuur.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef KingRoland het volgende:
Enige mooie aan Brazilië zijn de vrouwen en dat jezus standbeeld
Iguazuquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef KingRoland het volgende:
Nog nooit geweest dus?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:47 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |