Ja die vond ik nog het meest opmerkelijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Tchock het volgende:
En Lonerism is een jaar en twee maanden na de release nog genomineerd voor Best Alternative Album van het jaar
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
James Blake genomineerd voor de Grammy in de categorie Best New Artist!
Want Kendrick Lamar is inderdaad ook een new artistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:03 schreef brooklyndodger het volgende:
Was bon iver dat 2 jaar geleden ook al niet
Kijken ze dan ook naar singles die uitgebracht worden? Lijkt mij dat ze kijken naar het algemene beeld toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso die hele lijstMaar 1 artiest die in 2013 het eerste album uitbracht
Album of the Year zelfsquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
was dat ook voor Best New Artist?
http://frontpage.fok.nl/s(...)100-2013-bekend.htmlquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
dat was fantastisch. Ook met AF 2 jaar terug![]()
Hij kende Joy Division ook niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:23 schreef ranja het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)100-2013-bekend.html
Past prima bij Vivian Girls inderdaad, erg Superchunk vind ik het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:05 schreef brooklyndodger het volgende:
Als de hoofdtitel toch verwijst naar superchunk even head up voor deze geweldige plaat. Geweldige pop-punk(ja dat is goed) door de ex-drummer van vivan girls/best coast, heel erg superchunk en andere 90s band achtig maar het knalt zo voorbij.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
James Blake genomineerd voor de Grammy in de categorie Best New Artist!
Valt me nog mee dat McCartney die titel niet heeft gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen hierom.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:29 schreef Arn0 het volgende:
Dit vond ik nog wel het ergste qua Grammy-incidenten:
http://www.buzzfeed.com/mjs538/who-is-paul-mccartney
De plaat zelf(als je die al heb gehoord) heeft behoorlijk veel latere superchunk momenten. Kreeg soms bijna het gevoel dat ze diggin for something gingen zingenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Past prima bij Vivian Girls inderdaad, erg Superchunk vind ik het niet eigenlijk.
quote:
Nee, Upset kende ik nog niet dus heb alleen dat clipje gehoordquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:49 schreef brooklyndodger het volgende:
De plaat zelf(als je die al heb gehoord) heeft behoorlijk veel latere superchunk momenten. Kreeg soms bijna het gevoel dat ze diggin for something gingen zingen
quote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef kciR het volgende:
Wat doet Benedict Cumberbatch tussen die lijst?!
Is hij naast succesvol acteur (Shelock) ook nog actief als muzikant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |